O ile reklama, w której rastafarianin doi żyrafę, a ona zamiast mleka daje owocowe Skittles, może dziwić, o tyle spot marki przygotowany z okazji Dnia Matki jest zwyczajnie niesmaczny. Wprawdzie marka szybko wycofała kontrowersyjny spot, ale wciąż jest on dostępny na kanałach Youtube i szeroko komentowany w Internecie. Dlaczego?

Możemy się jedynie domyślać, że twórcy kampanii z okazji Dnia Matki chcieli podkreślić wyjątkową i nierozerwalną więź matki z dzieckiem. Jednak sposób, w jaki to zrobili pozostawia wiele do życzenia. Zresztą internauci nie zostawiają suchej nitki w swoich komentarzach!

(…) Nigdy więcej nie spróbuję Skittles! Mają najbardziej obrzydliwe reklamy, jakie kiedykolwiek widziałam!

To po prostu przerażające!

To jest za bardzo szalone! W ogóle nie jest śmieszne!

O co właściwie chodzi? W swoim spocie marka przedstawiła siedzącą na kanapie matkę z synem. Mama je owocowe draże, a syn opisuje ich smak. Po kilku sekundach widzimy, że są ze sobą połączeni pępowiną. Aż trudno znaleźć właściwe słowa, by opisać odczucia podczas oglądania tej reklamy! Obrzydzenie miesza się ze zdumieniem… Zobaczcie: