"Normalne" biurko dla dziecka – kiedy.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 31)
  • Autor
    Wpisy
  • #98518

    edysia

    Chciałam sie was zapytac kiedy macie zamiar lub kupiłyście dzieciom normalne duze biurka do pokoju.
    Czy dopiero jak poszły do szkoły czy wcześniej?
    Zastanawiam się nad kupnem, Natuśka ma stolik i krzesełko z Ikei ( Mamut ) ale jest jej na nim ciasno, tylko nie wiem, czy nie jest jeszcze za mała na „dorosłe” biurko.
    I jaki wtedy fotel/krzesło.
    Obrotowe z regulacją wysokości??? A jak spadnie?
    Jak była mała spadła z obrotowego i o mało sobie głowy nie rozbiła, boję się takiego.
    Nie wiem czy sa regulowane krzesła do biurek duzych tak by dziecku dopasować do wzrostu.
    A moze to jeszcze za wcześnie dla 5 latka????

    Mam dylemacik 🙂
    Napiszcie

    #2436037

    elza29

    Mamut faktycznie juz za mały wiec szkoda kregoslupa,biurko jest juz ok dla 5-latka znam chlopca ktory od 3,5 lat korzystal z biurka i regulowanego, krecacego sie krzesla na kolkach-jakos nie spadal. Jesli dziecko kombinuje to moze z czegokolwiek i kiedykolwiek spasc bez wzgledu na wiek i rodzaj krzesla 😉

    #2436038

    klucha

    w czerwcu 2008 kupiłam biurko
    Zu wybierała się do zerówki
    nie wyobrażałam sobie nauki przy ikeowskim stoliku
    czy przy stole w pokoju
    chce w niej wyrobić od samego początku nawyk uczenia sie w swoim pokoju w określonym miejscu
    z ikeowskiego stolika dawno już wyrosła więc wszystko co robiła robiła przy stole kuchennym, ale ociągałam się z kupnem biurka bo mieliśmy już rok wcześniej plan przeprowadzkowy.

    #2436039

    kodo

    Za rok jak będzie szedł do zerówki kupimy biurko
    teraz jeszcze mało pracuje na tej wysokości 😉
    życie toczy się na podłodze- samochody, samochody…

    #2436040

    edysia

    A co myślicie o takim biurku?

    #2436041

    Anonim

    bardzo fajne to biurko:)
    wygląda bardzo funkcjonalnie

    #2436042

    kaktus

    Zamieszczone przez Edysia
    A co myślicie o takim biurku?

    Myslę, że gdybyś zamówiła pod wymiar u jakiegos stolarza cena była by podobna, a mialabyś dopasowane do mebli, do miejsca ,do potrzeb malego ucznia i moze z regulacją wysokosci blatu

    #2436043

    edysia

    Zamieszczone przez katakus
    Myslę, że gdybyś zamówiła pod wymiar u jakiegos stolarza cena była by podobna, a mialabyś dopasowane do mebli, do miejsca ,do potrzeb malego ucznia i moze z regulacją wysokosci blatu

    Np to by nam własnie pasowało, dlatego pytam.

    #2436044

    kaktus

    Zamieszczone przez Edysia
    Np to by nam własnie pasowało, dlatego pytam.

    to dopytałabym tylko o grubośc plyty z jakiej jest wykonane i jakosc okuć – szyna do klawiatury, szuflady, zawiasy…

    i jeszcze tak mi przyszlo do głowy…czy aby napewno potrzebne przystosowanie do stacjonarnego kompa jest… czy mała raczej jak juz będzie sie uczyła to nie na przenośnym….

    #2436045

    edysia

    Zamieszczone przez katakus
    to dopytałabym tylko o grubośc plyty z jakiej jest wykonane i jakosc okuć – szyna do klawiatury, szuflady, zawiasy…

    i jeszcze tak mi przyszlo do głowy…czy aby napewno potrzebne przystosowanie do stacjonarnego kompa jest… czy mała raczej jak juz będzie sie uczyła to nie na przenośnym….

    Wiesz my mamy 2 komputery, stacjonarny i przenośny.
    Stacjonarny stary, ale dla potrzeb dziecka w sam raz.
    Internet działa dobrze, program office ma, gry działają
    Więc jak by miała biurko dostała by od razu ten komputer.
    laptop jest dla nas, na taki jest jeszcze stanowczo za mała.
    Tym bardziej, ze na klawiaturę wylała już picie – na ten stacjonarny :).
    Nowa zwykła kosztuje koło 20 zł a o zalaniu laptopa wole nie myslec 🙂
    Poza tym ja np. wole stacjonarne komputery jak dla mnie sa o wiele wygodniejsze i myślę, ze dla dziecka tym bardziej.

    A jeszcze dodam, ze Natuśka śmiga już dobrze po komputerze, jak w domu był tylko jeden to były walki czasami kto siada hihihi

    #2436046

    kaktus

    Zamieszczone przez Edysia
    Wiesz my mamy 2 komputery, stacjonarny i przenośny.
    Stacjonarny stary, ale dla potrzeb dziecka w sam raz.
    Internet działa dobrze, program office ma, gry działają
    Więc jak by miała biurko dostała by od razu ten komputer.
    laptop jest dla nas, na taki jest jeszcze stanowczo za mała.
    Tym bardziej, ze na klawiaturę wylała już picie – na ten stacjonarny :).
    Nowa zwykła kosztuje koło 20 zł a o zalaniu laptopa wole nie myslec 🙂
    Poza tym ja np. wole stacjonarne komputery jak dla mnie sa o wiele wygodniejsze i myślę, ze dla dziecka tym bardziej.

    A jeszcze dodam, ze Natuśka śmiga już dobrze po komputerze, jak w domu był tylko jeden to były walki czasami kto siada hihihi

    Ja nie wiem na czym smigaja 5 latki…moja ma dopiero połowe tego;) tak mi tylko przyszło do głowy….

    #2436047

    edysia

    W przedszkolu w grupie średniaków juz dzieci maja komputer i sie ucza na nim pracować.
    Dosłownie kolejka stoi kto pierwszy, sama widziałam 🙂
    A w domu jak to w domu.
    Ma godzine raz na 3 dni i siada.
    Gra, maluje, układa puzle, uczy sie liter, liczenia itd…duzo jest programów dla dzieci i stron w necie.
    nawet na mini mini sa fajne zabawy dla dzieciaków.
    Do tego strony Kubusia i tysiace innych.

    #2436048

    monikachorzow

    biureczko fajne -ale moim zdaniem dla starszego dziecka…myslisz ze wykorzysta wszystko?póleczki nadstawki…..jak dla mnie za dużo miejsc na graty….(marcin wszedzie zrobiłby parkingi i garaże dla swoich autek :))
    marcin biurka nie ma i mysle ze kupimy mu jak bedzie się wybierał do zerówki.mysle ze kupimy zwyczajne proste biurko takie zeby mu za dużo miejsca w pokoju nie zajmowało.poki co rysuje przy stole w duzym pokoju-wygodnie dla mnie bo moge z nim siąśc i rysujemy czy rozwiązujemy jakies łamigłowki -nie musze nad nim stac,do zabawy ma zestaw stolik plus krzesełko mammut .
    ja jestem przeciwna zeby małe dziecko miało w swoim pokoju komputer i telewizor -wtedy nic innego by juz nie robiło tylko gapilo się w jeden albo drugi ekran.u nas tv tylko w duzym pokoju i dzielimy sie oglądaniem:). do kompa marcina wogóle nie ciagnie -chociaz potrafi sobie właczyc swoje foldery z muzyczka czy napisac cos w oknie gg:).i tego się na razie trzymam -komp jest nasz:) wiem jednak ze prędzej czy później przyjdzie czas ze bede go wołami odciągała.

    #2436049

    klucha

    Zamieszczone przez Edysia
    A co myślicie o takim biurku?

    Biurko fajne
    jak ci pasuje do pokoju to nie ma się nad czym zastanawiać

    ja kupując też brałam pod uwage aby służyło kilka lat
    i choć dziś nie ma kompa
    to kupiłam z wysuwaną szufladą na klawiaturę i miejscem na komputer + półeczki, szafeczki, szuflada – tak aby w przyszłosci jak najwięcej pomieściło przyborów szkolnych.
    Pójdzie do szkoły biurko zapełni się odpowiednimi rzeczami

    #2436050

    lawinia

    A co dziewczyny sądzicie o biurku tego typu

    Nie chodzi mi ani o cenę, ani o dodatkowe wyposażenie w formie szafek, a głównie o blat biurka. Czy taki regulowany blat zdaje egzamin? Wiem że w Ikei mają też coś na wzór tego. Czy taki blat jest wogóle funkcjonalny?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 31)

Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close