Słuchajcie, napisalam do [Zobacz stronę] z pytaniem, czy mogą mi pomoc z tym cieknącym podgrzewaczem (wprawdzie nie wiem czy bede go uzywac, ale przekonalyscie mnie ze w nocy jest niezastąpiony)
okazuje sie tak, jak po cichu myslalam… ze nie potrzebuja dowodu zakupu, oni maja numer transakcji i dane i naprawią i podgrzewac, mam im go wyslac
jestem bardzo zadowolona, bede mogla chocby go odsprzedac no i troche pouzywac i ta kasa nie poszla na marne :-)))
ech, nareszcie cos milego 🙂 moze im jeszcze wcisne reklamacje laktatora? ale nie bede przeginac, moga powiedziec ze nadlamanie gwintu to moja wina… a przeciekanie podgrzewacza na pewno nie
hip hip hura 🙂
2 odpowiedzi na pytanie: reklamacja w sklepie internetowym – wow :-)
Re: reklamacja w sklepie internetowym – wow 🙂
CZY SIE PRZYDA CZY NIE NAPRAWIC WARTO A NASIE PRZYDA
Ania i Alicja(26.02.03)
Re: reklamacja w sklepie internetowym – wow 🙂
Bardzo się cieszę że wymienią Ci na nowy – ja uważam ze i w ciągu dnia podgrzewacz jest niezastąpiony – przynajmniej przy moim dziecku które głodnieje w jedną sekundę 🙂 i od razu wrzeszczy.
AGAK + 18 tyg Izunia
Znasz odpowiedź na pytanie: reklamacja w sklepie internetowym – wow :-)