pisałam juz o tym – teraz ciąg dalszy
stanęło na tym, ze do wody zakupu w takim sklepie przechowują same sklepy i nie musimy trzymac paragonów etc.
wysłałam do swiata dziecka wadliwy podgrzewacz 3 tygodnie temu… bez odzewu… teraz wiec ponagliłam ich i czego sie dowiaduję… moze wam skopiuje tego maila…
Generalnie serwis powinien skontaktowac sie z Pania – na zgloszeniu reklamacyjnym
podalismy Pani numer telefonu i Pani adres. Dotychczas prawie zawsze reklamacje byly
odsylane do Klientow przez Serwis bez naszej interwencji i wiedzy. Po Pani mailu sprawdzilem –
nie zrobili tego. Prawdopodobnie wyslemy jutro do Pani nowy podgrzewacz.
wiec sobie czekam i czekam… ale z nadziejami :-)))
3 odpowiedzi na pytanie: reklamacja w sklepie internetowym
Re: reklamacja w sklepie internetowym
Cholera a mój zaczyna się psuć – a jest już po gwarancji – bo takowa była na 6 miesięcy. Co jakiś czas wogóle się nie załącza i jak zaglądam to woda w buteleczce zimna. Buuuuuuuu i co ja mam zrobić?
AGAK + Izunia (26.05.2003)
Re: reklamacja w sklepie internetowym
czyli chyba poszedl termostat?
ale ja nie rozumiem… na stronie swiata dziecka jest informacja, jak sądze – od producenta – ze gwarancja jest ROCZNA
bo od zakupu mojego tez minelo ponad pół roku; wprawdzie niemal go nie uzywalam, ale to sie dla nich nie liczy tylko czas… a tego minęło juz sporo
mimo to obiecali mi wymiane
Re: reklamacja w sklepie internetowym
No to zanosi się na pełny sukces !!!
Beata i Ptyśka-Kasownik (30.01.03)
Znasz odpowiedź na pytanie: reklamacja w sklepie internetowym