Anex został pierwszą marką dziecięcą, którą reprezentuje wirtualna influencerka Shudu

Międzynarodowa marka wózków dziecięcych Anex stała się pierwszą wśród marek dziecięcych, którą reprezentuje wirtualna modelka Shudu. Wózek Anex, którego projekt powstał we współpracy z marką Smiley®, twórcami oryginalnej buźki, pojawił się na mediach społecznościowych słynnej influencerki.

Shudu to pierwsza wirtualna modelka, która pojawia się w światowych mediach i ma wielotysięczną społeczność followersów. Cyfrowa dziewczyna zwraca uwagę na trendy, modę i ekologię. A teraz po raz pierwszy reprezentuje markę dziecięcą i pokazuje wysokiej jakości produkt dla dzieci.

Anex Air-Z Doodle to jaskrawa kolaboracja stworzona z okazji 50-lecia marki Smiley®, której główna mantra – take the time to smile! Marka postanowiła uczcić swoje 50. urodziny, tworząc różne produkty w swoim specjalnym stylu wraz z wiodącymi markami, w tym Anex.

Po odkryciu niesamowitych stylówek SmileyWorld® zakochaliśmy się w tej zaprojektowanej przez artystę graffiti André Saraiva. Uznaliśmy, że te unikalne kolory i ikony SmileyWorld® to doskonała okazja, aby wysłać pozytywną wiadomość do rodziców na całym świecie, wypuszczając nowy, ekscytujący wózek – Air-Z Doodle mówi zespół Anex.

Anex jest przekonany, że nie wystarczy stworzyć fajny wózek, trzeba jeszcze sprawić, aby rodzicielstwo było fajne. Anex tworzy funkcjonalne i niezawodne wózki, które nie tylko ułatwiają rodzicom każdy spacer, ale także zmieniają go w przyjemną przygodę dla dziecka. Wesołe rysunki na wózku Anex Air-Z Doodle w połączeniu z praktycznym designem sprawią, że każdy spacer będzie “smiley”.

Dodaj komentarz

Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
Logo