Międzynarodowa marka wózków dziecięcych Anex stała się pierwszą wśród marek dziecięcych, którą reprezentuje wirtualna modelka Shudu. Wózek Anex, którego projekt powstał we współpracy z marką Smiley®, twórcami oryginalnej buźki, pojawił się na mediach społecznościowych słynnej influencerki.
Shudu to pierwsza wirtualna modelka, która pojawia się w światowych mediach i ma wielotysięczną społeczność followersów. Cyfrowa dziewczyna zwraca uwagę na trendy, modę i ekologię. A teraz po raz pierwszy reprezentuje markę dziecięcą i pokazuje wysokiej jakości produkt dla dzieci.
Anex Air-Z Doodle to jaskrawa kolaboracja stworzona z okazji 50-lecia marki Smiley®, której główna mantra – take the time to smile! Marka postanowiła uczcić swoje 50. urodziny, tworząc różne produkty w swoim specjalnym stylu wraz z wiodącymi markami, w tym Anex.
Po odkryciu niesamowitych stylówek SmileyWorld® zakochaliśmy się w tej zaprojektowanej przez artystę graffiti André Saraiva. Uznaliśmy, że te unikalne kolory i ikony SmileyWorld® to doskonała okazja, aby wysłać pozytywną wiadomość do rodziców na całym świecie, wypuszczając nowy, ekscytujący wózek – Air-Z Doodle
mówi zespół Anex.
Anex jest przekonany, że nie wystarczy stworzyć fajny wózek, trzeba jeszcze sprawić, aby rodzicielstwo było fajne. Anex tworzy funkcjonalne i niezawodne wózki, które nie tylko ułatwiają rodzicom każdy spacer, ale także zmieniają go w przyjemną przygodę dla dziecka. Wesołe rysunki na wózku Anex Air-Z Doodle w połączeniu z praktycznym designem sprawią, że każdy spacer będzie “smiley”.