3 dziewczynki …

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #77838

    biedroneczka

    Cześć cioteczki – pamiętacie mnie jeszcze – to ja Julia 🙂

    wczoraj postanowiłam odwiedzić moje 2 koleżanki – 3m-czną Oliwię

    i jej straszą siostrzyczkę – Zuzie 4latka
    Zuzia to już duuża panienka i nawet się mnią opiekowała

    i razem pozowałyśmy do zdjęć mojej mamie

    tu i tatuś się załapał – bo pamiętacie przecież -że jeszcze sama nie chodzę 🙂

    a to moje koleżanki z mamusią

    i jeszcze ja w nowym ubranku wydzierganym przez babcię –

    Ania z Julią

    #1043543

    bastet

    Re: 3 dziewczynki …

    Cudne dziewczynki

    Aga,



    #1043544

    biedroneczka

    Re: 3 dziewczynki …

    Dzieki Agnieszko 🙂 cudne …. ale jakie rozrabiaki -te 2 starsze 🙂

    Ania z Julią

    #1043545

    natinka

    Re: 3 dziewczynki …

    Fajnie widac róznice wiekową fajniusie babeczki 🙂

    Nati i Kamilka 05.04.04 oraz Maleństwo

    #1043546

    helenb

    Re: 3 dziewczynki …

    Super dziewczyny!

    A to ubranko dziergane przez babcie extra.Zdolna babcia

    Stasiu 14.01.05 i Kasia 27.12.2005

    #1043547

    biedroneczka

    Re: 3 dziewczynki …

    dziękuję 🙂 no babcia musiała się troszke postarać 🙂 w komplecie z czapeczka i sweterkiem zrobiła Julce torebkę – a ona jak prawdziwa kobieta od razu ją dorwała i nie chciała puścić 🙂

    Ania z Julią



    #1043548

    biedroneczka

    Re: 3 dziewczynki …

    dzięki Nati 🙂

    Ania z Julią

    #1043549

    olesia1

    Re: 3 dziewczynki …

    Julka laska jak zawsze a jak Jej ładnie włoski zgęstniały…!!!! Babcine rękodzieło- świetne!!!!
    Koleżanki też fajne a Zuzia jaka opiekunka- hoho

    Ola i…

    Lusia, 2 czerwca ‚ 05

    Edited by olesia1 on 2006/05/03 08:49.

    #1043550

    biedroneczka

    Re: 3 dziewczynki …

    Dzięki Olu – fakt Julce włoski się troszkę puściły … ale do Twojej Ali jej jeszcze daleko 🙂

    My też śmieliśmy się z opiekunki Zuzi 🙂

    Ania z Julią

    #1043551

    Anonim

    Re: 3 dziewczynki …

    no pieknie, pieknie!!!!!

    biedroneczko, wszystkie trzy urocze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    a babcia, to normalnie komplet odwalila,ze ja stara dupa zazdroszcze…… hihihihi

    caluski

    anney&yosik



    #1043552

    biedroneczka

    Re: 3 dziewczynki …

    Dzięki Aniu 🙂

    taak babcia zaczęła od czapeczki bo mi się taki bardzo podobają, a jak czaseczka była gotowa to pomyślałam, że przydałby się sweterek do kąpletu … jak już był plan na sweterek to koleżanka doradziła, że dla małej damy koniecznie musi być torebka … i tak Julka ma cały kąplecik 🙂 a babcia … no musiała poświęcić kilka wieczorów

    Ania z Julią

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close