4 m-c ciąży, a kwas foliowy

Drogie ciążóweczki,
jestem w 14 tyg. i kończy mi się właśnie Folik (biorę od czerwca), a do lekarza idę dopiero w przyszłym tyg. i nie wiem, czy dokupić, czy już można sobie odpuścić. Dodam, że ciągle łykam Feminatal. Co radzicie?
Pozdrawiam – dzoana i maleństwo (29.07)

11 odpowiedzi na pytanie: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

  1. Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

    Ja po 15 tyg. odstawiłam, bo ryzko powstania wad jest w I trymestrze, a w Feminatalu jest fiolik.
    Beata+ 37 tyg. Synek

    • Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

      Ja też ok. 16 tyg. odstawiłam i poprzestałam na Feminatalu

      Asia i Milenka (23.04.2003)

      • Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

        Ja jestem w 16 tygodniu i lekarz kazał mi cały czas brać folik. Mówi, że nie ma możliwości przedawkowania kwasu foliowego. więc biorę i folik i feminatal.

        Gabcio 19.07

        • Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

          Ja przez cala ciaze bralam i feminatal i folik.

          • Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

            Ja biore cały czas folik. Na początku zapobiega on wadą wrodzonym a później odklejaniu się łożyska. Kwasu foliowego nie można przedawkować, więc ja bym brała.

            Pozdrawiam
            Żaneta i marcowy Adaś albo Oliwka (18.03.2003)

            • Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy

              Folik ma znaczenie tylko w I trymestrze, potem możesz sobie darować bo nie ma to większego sensu.
              Mi lekarz nie kazał też brać na razie żadnych witamin (po obejrzeniu moich wyników krwi) a na pewno nie witamin zawierających dodatkowo jod, gdyż może mieć wpływ funkcjonowanie tarczycy u dziecka

              Pozdrawiam
              Ewa [10.07.2003]

              • Re: 4 m-c ciąży, a kwas foliowy