5cio latka sika do szafek :(

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #118528

    nastusia

    Kochane mamy pomozcie bo naprawde nie wiem jak sobie z tym problemem radzic. Moja corka w lutym skonczyla 5 lat i jak dotad nie bylo z nia zadnych problemow… od jakiegos czasu zauwazylam a raczej wyczulam siuski w jej pokoju a to w klocach a to w szufladzie, w wozku do lalek, szafie… wszystko bylo prane szorowane sama tez pomagala zeby cos zrozumiala. Nie bylo problemu do dzis gdy szukalam czegos w szufladzie i znow smierdzi ;,,,( ja juz naprawde nie wiem co z nia zrobic. Nie mam pojecia czy robi to w dzien czy w nocy. Wieczorem przed spaniem robi siku. Naprawde az mi sie chce plakac. Pozdrawiam N.

    #5534645

    eiffla

    A rozmowa nie pomaga? 5-cio latka to już duża dziewczynka. Pokaż jej gdzie śmierdzi, może to ją obrzydzi i przestanie tam sikać.



    #5534646

    nastusia

    Rozmowa nic nie daje ;( dzis od znajomej przyniosam jej pampersy zeby ja postraszyc to stwierdzila ze nie bedzie ich nosic a jak juz to naleje do nich wody i beda do wyrzucenia. Dzis sama po sobie posprzatala bo ja powiedzialamnze mam dosc. Ale ja to nie wzrusza… ;(

    #5534647

    annaxa

    Zamieszczone przez nastusia
    Rozmowa nic nie daje ;( dzis od znajomej przyniosam jej pampersy zeby ja postraszyc to stwierdzila ze nie bedzie ich nosic a jak juz to naleje do nich wody i beda do wyrzucenia. Dzis sama po sobie posprzatala bo ja powiedzialamnze mam dosc. Ale ja to nie wzrusza… ;(

    hmm dziwna sprawa
    nie sadze by robila to swiadomie,albo bez wyraznej przyczyny(oczywiscie moge sie mylic)
    moze jest tak jak mowilas ze robi to przez sen skoro ty momentu nie mozesz uchwycic:Hmmm…:
    rozumiem ze nie masz sil,ze cie to irytuje,ale porozmawiaj z corka na spokojnie,zapytaj co sie dzieje,kiedy i dlaczego tak robi
    jesli za pierszym razem sie nie dowiesz,proboj znowu i znowu
    …moze ona nie chce chodzi sama do lazienki???
    straszenie niczego nie zmieni,wrecz przeciwnie poglebi problem
    takie moje skromne zdanie
    pozdrawiam i zycze powodzenia
    …przytul core,powiedz jak bardzo ja kochasz,ze sie martwisz ze cos sie zlego dzieje
    ze chcesz wiedziec i zawsze jej pomozesz,ze jestes po jej stronie,ze zawsze moze liczyc na ciebie

    #5534648

    betrisa

    kurcze nastusia, kiepsko. Ja też bym chyba tylko rozmawiać próbowała. Może minie szybko, oby.

    #5534649

    nastusia

    Rozmawiam ale ja to bardzo krepuje. Zaraz sie zawtydzi i nie chce nic mowic. Ciezka sprawa. Znajoma polecia mi psychologa dzieciecego. Ale nie wiem czy to jest dobry pomysl… skoro ze mna nie chce rozmawiac to z obca osoba tym bardziej 🙁



    #5534650

    kamelia

    A nic się nie zmieniło w Waszej sytuacji rodzinnej? Moja miała kilkumiesięczny „incydent” sikania w majtki jak się najmłodszy urodził… Normalnie lała po nogach kilka razy dziennie… :/

    #5534651

    nastusia

    Kurcze nic sie nie zmienilo 🙁

    #5534652

    tuptu

    Spróbuj poobserwować córkę, uchwycić moment, w którym robi siku. Jeśli nie znajdziesz przyczyny, nie będziesz wiedziała, jak temu zaradzić. Może to faktycznie przez strach w nocy, a może podczas zabawy nie jest w stanie zdążyć do łazienki, lub boi się, że nie zdąży? Obserwuj i spróbuj znaleźć przyczynę. Jeśli nie, poradź się psychologa, póki co sama, bez dziecka.

    #5534653

    ada410

    Ja myślę że do tej pory to ten problem już się chyba rozwiązał:Hmmm…:



    #5534654

    hankowna

    Hmmm…myśle, ze zasięgniecie opinii psychologa dzieciecego to dobry pomysł. Nic sie nie dzieje bez przyczyny…

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close