8 dzień po IVF

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy

asiaj

witam

Jestem w 8 dniu po transferze i od wczoraj pobolewa mnie dół brzucha tak jak przed miesiączką. Czy to może być oznaką ze nie ma ciąży? Może ktoś miał podobne odczucia? To czekanie jest najgorsze.

ankalenka

Re: 8 dzień po IVF

Cześć, nie znam się na IVF, ale mogę Cię pocieszyć że podczas ciąży (szczególnie na początku) brzuch ciągle boli jak na okres. Podczas mojej pierwszej ciąży brzuch mnie tak bolał, że byłam pewna że zaraz będę miała okres. przez dwa dni brałam nawet tabletki przeciwbólowe i nosiłam podpaskę „na wszelki wypadek”. potem okazało się że jestem w ciąży…
    pozdrawiam,
    Anka.

olivia

cześć , bardzo często po IVF w dniach spodziewanej miesiączki boli dół brzucha, to wcale nie musi świadczyć o niepowodzeniu wręcz przeciwnie. Powodzenia i radzę cierpliwie poczekać, choć wiem że to trudne
    Olivka

asiaj

Serdeczne Wam dzięki za te słowa otuchy.Wiecie jak człowiek kombinuje na wszystkie strony kiedy nie jest pewny, a bardzo chciałby wiedzieć. Po prostu czekam do poniedziałku.

Postanowiłam, że jest to moje ostatnie in vitro (chyba że zamrożą się zarodki)

sowa2

Przede wszystkim życzę Ci żeby to było ostatnie Twoje IVF i oczywiście z bardzo pozytywnym rezultatem.
    Ale tak do końca nigdy wcześniej nie można założyć, że teraz to juz ostatni raz. Ja po moim drugim ICSI prawie pewna byłam, że juz więcej nie spróbuję. A przed trzecim myslałam, że będę próbować jeszcze ileś razy. Teraz kiedy juz jest po tym trzecim postanowiłam jednak, że tym razem to juz koniec.
    Trzymam kciuki!

asiaj

Re:do Sowy2

Oczywiście,że wszystko jest zmienne, ale ja wiem na pewno,że nie chcę i nie będę więcej tego przechodzić od początku (tylko jeśli zamożą się zarodki spróbuję bo nie spróbowanie wtedy byloby barbarzyństwem.
    Czytam za to teraz dużo i coraz częściej myślę o adopcji.
    Kto wie, może dojrzewam do tego psychicznie.

pozdrawiam Asia

sowa2