9 miesiac ?

Dziewiaty miesiac dziecka ….. i stad moje pyt.?
Naczytalam sie o tym ze w wlasnie w tym miesiacu dziecko przechodzi pewenego rodzaju bunt . Ponoc zaczyna sie bac obcych i wogole ludzisk innych niz matka / ojciec . Jak to bylo u waszych maluszkow ? Baly sie innych ? Mialy dystans do spoleczenstwa ? a moze o czyms takim wogole nie slyszalyscie ?
Sorki (nie jestem Matczyskiem {to bylo o mnie) Roczniaka , ale na maluszkach (kiedy dziecko juz jest , pewnie Kobitki nie beda wiedzialy ). Szkoda ze Was przeniesiono do innego dzialu :(((((( ale coz nie mnie decydowac …..


Jagoda01.08.03

9 odpowiedzi na pytanie: 9 miesiac ?

magducha Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

Tez o tym czytalam, ale u Konrada nic takiego nie zauwazylam. Pewnie nie wszystkie dzieciaczki to przechodza.

Magda i Konrad (02 kwietnia 2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

Marysia nie przechodzila tego. Podobno to się nazywa kryzys 8 miesiaca czy jakos tak…Dopiero teraz zaczyna buyc nieufna w stosunku do obcych, ale tez nie jakos histerycznie, po prostu trzyma dystans…najwyrazniej wszystko zalezy od odpornosci psychiznej dziecka- Marysia ma bardzo duza…

Gaba i Marysia 20m-cy! + Fasol!

Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

ja jakos nie zauwazylam by Adaś zaczal bac sie obcych, wrecz przeciwnie – geba mu sie do kazdego smieje i do kazdego chce isc na rece…ot – taki cygan:-)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

Mateusz bał sie obcych non stop i nadal ma pozostałości.

Lea i Mateuszek (14.03.03)

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

tez nie jestem mama roczniaka ;), ale okres leku przed obcymi pooooowoli nam przechodzi, czasami bylo tragicznie, przyklady: sasiadka nie mogla sie odezwac do mojej mamy nawet “dzien dobry” bo mlody wpadal w taka histerie ze tylko na raczki i biegiem do domu; przyjechala do mnie kolezanka z mezem to mlody caly czas ryczal i musialam sie oddalic ;), nic nie pomagalo. Nie mowiac juz o pierwszym styczniowym basenie ktory wspominam jak horror…… A teraz powoli przechodzi, Janek jeszcze sie boi obcych ale tylko krzywi buzke i ryk nie nastepuje od razu, a po chwili jest ok, ale zeby poszedl do kogos obcego na rece to chyba musi duuuzo czasu minac. Mam nadzieje ze Jas zrobi sie bardziej otwarty, bo na razie jest z niego lekki dzikusek 😉

Ewa i Jaś – 9 miesięcy!

czarna1 Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

Pawełek nie przechodzil takiego etapu, byl bardzo ufny i szedl do obcych z usmiechem…teraz jest bardziej ostrozny, nawet zdarza mu sie troszke plakac jak idziemy np. gdzieś w gości….oczywiście tylko na początku…po chwili juz broi i czuje sie swobodnie….ale mam znajomych, których dziecko w tym wieku było bardzo nieufne…wpadal w histerię na widok obcej osoby….nawet babci i dziadka….ale teraz ma juz 2,5 lat i mu wszystko przeszlo….

Magda i Pawełek ur. 29.11.2002

karolka Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

No prosze, przypadkiem znalazłam tu Twojego posta;-)

U nas jest dziwnie: czasami nie moge wyjśc na chwilę z pokoju (gdzie Iza zostaje z tatą!) bo natychmiast jest wycie i mammma, mammma. Wczoraj wyszłam na pół godziny do sklepu, Iza została z tatą i cały czas wyła. Pewnego dnia byli u mnie goście, oddałam Ize tacie żeby ją nakarmił – w ogóle nie chciała jeść! A 2 dni później byłam w miejscu, gdzie było baaardzo dużo osób i moje cygańskie dziecko przechodziło z rąk do rąk, a w pewnym momencie zniknęło mi niemal na pół godziny i to na rękach osoby, której nawet ja dobrze nie znam i nic sie nie działo (tzn. to była bardzo duża sala i ja ją widziałam, ale ona mnie nie).
Tak więc nie wiem, od czego to zależy – od dnia? od humoru? A dodam, ze bardzo często jestem z Iza w miejscach gdzie jest dużo ludzi, a też sporo osób przewija się przez nasz dom.

Karolka i Izabelka 01.08.03

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

Qrcze mamy to samo ,tylko jak do tej pory nie beczy na widok ojca . W innych przypadkach to chyba jak ma humor ale nie jest to takie fajne jak np . przychodzi do mnie kolezanka a na jej widok Jagoda ryczy zanoszac sie a zna ja od urodzenia …. Nie wiem jak to dlugo bedzie jeszcze trwalo …???
Chyba trzeba bedzie nam przeczekac


Jagoda01.08.03

karolka Dodane ponad rok temu,

Re: 9 miesiac ?

Myślę, że musimy uzbroić sie w cierpliwość. To naturalny etap rozwoju no i trzeba go przeżyć…. 😉

Karolka i Izabelka 01.08.03

Znasz odpowiedź na pytanie: 9 miesiac ??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Czy wam też tak wolno chodzi forum?
Bo mnie strasznie wolno..I dlatego dawno mnie tu nie było, bo co próbuję tu zajrzeć to strona mi się nie chce otworzyć i tracę cierpliwość.Czy u Was też tak jest??
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
E-Gestosis???
Przy wypisie ze szpitala, po porodzie, nie zauważyłam wpisu w książeczce zdrowia dziecka w rubryczce: przebieg ciąży wpisano mi e-gestosis. Dopiero pediatra uświadomiła mi, że to oznacza, iż miałam problemy
Czytaj dalej