♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 390)
  • Autor
    Wpisy
  • #85352

    marzec2005

    #1288335

    robmar

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    Kasiu dlaczego ja nic nie widzę ??? 🙁

    Marta, Oskarek i Kwietniowy Bąbelek



    #1288336

    robmar

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    I już wszystko jasne forum padło 🙁
    Jestem pod ogromnym wrażeniem- Kasiu piękna lista bardzo mi się podoba .
    Dzięki Wielkie 🙂 nic dodać nic ująć rewelacja 🙂

    Marta, Oskarek i Kwietniowy Bąbelek

    #1288337

    beatek

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    Slicznie i wzruszająco 🙂 Dziekujemy Kasiu

    Beata i Julcia (10.04.05)

    #1288338

    efcia2004

    Lutowalista Marcowych Mam 2005

    Kasiu ja się spodziewałam że lista będzie piękna ale to przeszło moje najsmielsze oczekiwania. wzruszyłam się… ale Ty masz to coś czekaj czekaj jak się to nazywa?a, już wiem! TALENT

    PS jak spacerowaliśmy z małżem po oddziale położniczym to powiedział że POWINNIŚMY sobie zdziałać takiego malutkiego bobaska….. Wczoraj nawet mi powiedział że bardzo by chciał..

    Ewcia i Asiula (4.03.2005)

    #1288339

    aneci

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    Kasiu lista jest śliczna! Odwaliłaś kawał dobrej roboty, jestem pod ogromnym wrażeniem:-))
    Bardzo podobają mi się nasze cytaty, swój „wyłapałam’ od razu. Kurcze tak dawno temu to pisałyśmy…
    Co do naszych zdjęć, to wszystkie są świetne, ale jestem pod szczególnym wrażeniem fotek: Magdzik, Tazmanki, Mageraski, Punkcikowej i Kamy.
    W osłupienie wprowadziła mnie fotka Martal – kobieto wyglądasz jak starsza siostra własnej córki! Dosłownie jakbyś miała z 15 lat!;-)

    ♥Kinga 11 lat ♥ Igor 22 m-ce



    #1288340

    aneci

    Re: Re: &#9829[censo

    o kurczę Efcia, ale Cię ocenzurowało! Nie da się tego przeczytać.

    ♥Kinga 11 lat ♥ Igor 22 m-ce

    #1288341

    Anonim

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    Bardzo wzruszajace! Bardzo mi sie podoba! A ja nie poznalam ani Dorek ani Martys!

    Mateuszek 19.04.2005 i

    #1288342

    robmar

    AsiaŁ ma już Milenkę na świecie ! ! !

    Dziewczyny wczoraj w samo południe urodziła się córeczka AsiaŁ Milenka.
    2700 waga i 49 cm.

    Gratulacje dla podwójnej kolejnej Mamy,Taty i oczywiście dla Mikołajka.
    Nic więcej na razie nie wiem jak będę wiedziała coś więcej to dam znać.

    Marta, Oskarek i Kwietniowy Bąbelek

    #1288343

    qulka

    Re: AsiaŁ ma już Milenkę na świecie ! ! !

    Ogromne gratulacje, mam nadzieje ze Asia Ł podzieli sie z nami swoim szczesciem i pokaze fotki.

    No to mamy 2 marcowo styczniowe mamy!!!

    Pozdrówki

    A&M 04.03.2005



    #1288344

    robmar

    Re: AsiaŁ ma już Milenkę na świecie ! ! !

    Niestety ona jak na razie nie ma neta 🙁 ale może uda mi się coś zdobyć i pokazać…..

    Marta, Oskarek i Kwietniowy Bąbelek

    #1288345

    qulka

    ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    Kasiu – szanowne grono doszło do wniosku – od dzis (w sumie od wczoraj) zatrudniamy Cię na etat – gratuluje AWANSU oraz świetnego pomysłu z cytatami – bardzo bardzo sie wzruszylam – ta lista jest taka – „nasza”

    Dziękuje

    pozdrawiam

    A&M 04.03.2005



    #1288346

    qulka

    Re: AsiaŁ ma już Milenkę na świecie ! ! !

    Moze masz więcej wiadomosci – jak sie czują? Jak sam poród?

    A&M 04.03.2005

    #1288347

    ignorkowie

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    No i ja w końcu miałam możliwośc zobaczenia listy !! Qrcze DI nie chciało mi sie otworzyc od dwóch dni !! Lista jest super i na medal!! Pomysł świetny!!! Skąd Wy czerpiecie te pomysły??

    #1288348

    kasia-michal1

    Re: ♥♥♥ Lutowa lista Marcowych Mam 2005 ♥♥♥

    Cat lista jest naprawdę świetna, aż się wzruszyłam:)
    Fajnie was znowu zobaczyć.

    mama Kacprusia

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 390)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close