A coz tu tak cicho???

Pewnie to i dobrze bo oznacza, ze wszystkie zajete jestescie nowymi brzuszkami. Ja mam jednak cykl bezowulacyjny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i zostalam tu sama!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak ten palec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wszyskie juz w ciazy tylko ja biedulka tu sie ostalam….
Samotna Kindzia

Buziaczki 🙂
Kinguska

6 odpowiedzi na pytanie: A coz tu tak cicho???

aniam Dodane ponad rok temu,

Re: A coz tu tak cicho???

Kinga trudno oczekiwac tlumu o 3 w nocy. nie jestes sama ja tez niestety bez brzuszka, ale za to mam paciorkowca :((((((((((((((. z przytulania nici.

jak przeprowadzka?

ania m

michkas Dodane ponad rok temu,

Re: A coz tu tak cicho???

Ja też nie mam dzidzi jeszcze ale mam bakterie coli – szkoda że nie są do picia hi hi

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: A coz tu tak cicho???

U mnie teraz to czysty dom wariatow. Nic jeszcze nie ma swojego miejsca:((( Na szczescie sypialnia jest juz wykonczona ale za to cala reszta…. Bede szczesliwa jesli za 100 lat wszystko bedzie juz przebudowane, pomalowane i poustawiane.
Oj dziewczyny, dziewczyny kazda z nas cos ma, jedna paciorkowca, druga bacterie coli, trzecia cykl bezowulacyny i remont domu (to taki czarny humor;)))). Nie jest jednak tak zle a bedzie jeszcze lepiej. Bedzie, musi byc…
Buziaczki
Kindzia

Buziaczki 🙂
Kinguska

asienka Dodane ponad rok temu,

Re: A coz tu tak cicho???

Kinguś kochana coś nie tak z tą wiosną, boćki o których pisałam chyba spakowały walizki i odleciały , bo tu sypie śniegiem i mroźny wiaterek mamy a na słupku w minusie. Oj nie dobrze, nie dobrze.Ale pewnie nie na długo , bo było już tak ciepło .

U mnie też zima i czekam na wiosnę, prubujemy dalej .
Wybieram się na bad. szczegółowe i mężuś też za 2 tygodnie ponownie zbada nasionka.
Jeśli nam nic nie wyjdzie z wczorajszej i dzisiejszej misji, to biorę się za inseminację.
Pewnie czeka mnie jeszcze raz HSG, ostatni bardzo bolało.Teraz wezmę coś przeciwbólowego.

Dam znać jak tylko zobaczę tych koleśi z walizami , obiecali nam po dzieciątku , więc niech się rozliczą bo już wszystko (urzęduwo) załatwiłyśmy , NO A GDZIE TE PIĘKNE PRZESYŁKI DLA NAS ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? .
Wypatrujcie KOCHANE ,bo kto wie kiedy przyniosą prezęty i posypią się znowu posty o dwóch pięknych krechach.
Ściskam Was WSZYSTKIE bardzo, bardzo mocno , trochę zmarznięta

ASIEŃKA

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: A coz tu tak cicho???

A u nas dzisiaj byla wiosna!!! 12C!!!! Tak pieknie i slonecznie dawno nie bylo. To moze bociany leca w moja strone teraz? Maja jeszcze troche czasu bo dzis dopiero 1dc ale lepiej by bylo aby jednak w tym roku jakis pakuneczek podrzucily!!! Tego sobie i Wam zyczy
Kinguska

Buziaczki 🙂
Kinguska

asienka Dodane ponad rok temu,

Re: A coz tu tak cicho???

Oj chyba lecą w Twoim kierunku te nasze boćki kochane .
Patrz uważnie bo dostały do Ciebie namiary …………oj coś chyba z tego będzie.Już mają niedaleko jak będą u Ciebie z wizytą to daj im adres naszego forum będą wiedziały komu podrzucać dzidziuśki piękne zdrowe i słodkie jak malinki.
U mnie dziś grad z piorunami pogoda jak w najgorszej zimie ale też próbuję, może jakoś się przejaśni i przylecę też i do mnie jak już załatwią sprawunki u Pani Kingi.
Ohhhhhhhhhhh musi się coś stac bo cisza jak makiem zasiał ! ! ! ! ! ! !

Trzymaj sie cieplutko i urządzaj domek, masz pewnie mase pracy przed sobą do miłego papapapa. Daj znać jak już przylecą do Ciebie , bo będą na pewno . Ściskam mocno papapap

ASIEŃKA

Znasz odpowiedź na pytanie: A coz tu tak cicho????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Adopcja
ADOPCJA ZAGRANICZNA
Czy ktos z Was orientuje sie w procedurach dotyczacych adopcji z zagranicy i czy jest ona w ogole mozliwa i z jakich krajow. Bardzo chcialabym zaadoptowac mala dziewczynke z Chin
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Ciąża i epilepsja
Jestem w drugim miesiącu ciąży i choruję na padaczkę. Jestem zmuszona stale przyjmować leki, które mogą być nieobojętne dla dziecka. Mam w związku z tym wiele wątpliwości np. czy będę
Czytaj dalej