A JUTRO…..

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 19)
  • Autor
    Wpisy
  • #12887

    Anonim

    … jutro Teodor 76 ma urodziny!!!!! Duuuużo miłości, zdrówka, mnóstwa uśmiechów i radosnych dni Ilonko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kaśka z Natalką (11 miesięcy!)

    #198004

    teo

    Re: A JUTRO…..

    dzięki Kasiu – tylko po co to było robić publicznie – hihihihi

    ILONA I KUBEK(21.02.02)



    #198005

    pluto

    Re: A JUTRO…..

    Przyłączam się do życzeń……….

    Julka kulka i 7 miesięczny Karolek

    #198006

    teo

    Re: A JUTRO…..

    dzięki, dzięki, dzięki, dzięki…:-))))))

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

    #198007

    jagoda

    Re: A JUTRO…..

    Wszystkiego najlepszego.
    Gosia mama Piotra i Czarka

    #198008

    czarna

    Re: A JUTRO…..

    wszystkiego naj naj lepszego

    Asia mama 13 miesiecznej Ewy



    #198009

    barbaraz

    Re: A JUTRO…..

    I ode mnie także dużoooo zdrówka i spełnienia marzeń.

    Czarna! Ale super tort!!!

    Baśka i Oleńka ur. 6 grudnia 2002

    #198010

    teo

    Re: A JUTRO…..

    świetnie ci wyszło z tym tortem – dzięki:-)

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

    #198011

    czarna

    Re: A JUTRO…..

    dzieki

    Asia mama 13 miesiecznej Ewy

    #198012

    majab

    Re: A JUTRO…..

    Wszystkiego Najlepszego z okazji „n-tych” urodzin
    Dużo zdrówka i stu lat !!!!

    Iwona i Majka (07.05.02)



    #198013

    renia

    Re: A JUTRO…..

    Wszystkiego najlepszego!!!


    Renia
    mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)

    #198014

    renia

    Re: A JUTRO…..

    Jakby synus sie nie pospieszyl, to swietowalibyscie razem?


    Renia
    mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)



    #198015

    o-d

    Re: A JUTRO…..

    To i ja się dołączam! Wszystkiego najlepszego i pogratuluj rodzicom, że mają taką wspaniałą córkę – choć nieco już starawą…hi hi hi…

    Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

    #198016

    teo

    Re: A JUTRO…..

    nie starawą tylko w sile wieku :-)hihihihihihi i dojrzałą życiowo 🙂 hihihihi
    moja mama wczoraj na chwilę sie zamysliła i powiedziała: Ilona, ale ty już stara jeteś – masz 25 lat….kurczę….
    a ja jej na to: mamuś, to nie ja jestem stara, tobie chodzi o to, że to ty sie starzejesz tylko widzisz to po mnie:-)))))

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

    #198017

    anetka25

    Re: A JUTRO…..

    Wszystkiego co najpiekniejsze i duzo duzo zdrowka !!!!!!
    Pozdrawiamy i zyczymy milej zabawy urodzinowej:)
    Hi hi ciekawa jestem, czy potrafi juz dmuchac swieczuszki:)
    Ja jakos nie moge nauczyc Adasia:)

    Anetka i Adaś (29.04.02)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 19)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close