a może pytania do oczekujących:)?

tak sobie pomyślałam,że na forum są nie tylko starające, Istnieją przecież oczukujące na dziecko. Dlaczego nie zwrócić się do nich o pomoc.Jako starające mamy wątpliwości co do obajwów ewentualnej ciąży, a kobitki z oczekujących już coś o tym wiedzą. Może co niektóre też były kiedyś na forum starających się i mogłyby streścić swoje historie np .jak długo się leczyły itp.

2 odpowiedzi na pytanie: a może pytania do oczekujących:)?

lea2005-11-12 16:19:29

Re: a może pytania do oczekujących:)?

🙂
Totez starajace sie z tego co zauwazylam czesto zadaja pytania w innych dzialach.
A inna sprawa – tu na starajacych sie jest mnostwo mam 😉 Juz byly w ciazy 😉 i nie zawsze czyni je to mądrzejszymi 😉 Czasami czujemy sie tak niepewnie… jakby to byl pierwszy raz 😉

Mati (2,5 roku)

shibaa2005-11-13 21:01:40

Re: a może pytania do oczekujących:)?

Oj zgadzam się zgadzam ….
Ja tu wlaśnie zajrzałam ponieważ niedawno dostałam pierwszą wyczekaną @ – prawie 14 m-cy po porodzie (haha – przekorne – mnie to akurat pojawienie się malpiszona ucieszyło) i chciałam sobie kalendarzyk założyć na nowo a nie pamietałam adresu ….
I stwierdziłam ze już kompletnie nic nie pamietam – jak to było, z czym to jesć, kiedy i wogóle jak :))))))
Kiedy owulacja, mierzenie temperatury, badanie śluzu itd …. CZARNA MAGIA – a niby tak niedawno to było.
Poza tym to fakt że każda ciąża jest zupełnie inna – moja np. była calkowicie bezobjawowa – nawet brzucha długo nie miałam hehe – więc moje doświadczenia chyba dziewczynom sie nie przydadzą 🙂

Agata i Ania (7.09.2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: a może pytania do oczekujących:)??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
czy mogę odstawić tabl. anty-pilne
Dziewczyny, czy mogę odstawić po 4 dniach tabletki Yasmin. Mam mdłości i bóle głowy, nie mam siły zajmować się dzieckiem. Dzisiaj bym brała 5 tabl ale mam dość. Mogę je
Czytaj dalej
Dla starających się
od kiedy wiesiołek?
czytałam że wiesiołek poprawia śluz ale czy ma znaczenie kiedy się go bierze?Jestem w 7 dc i postanowiłam spróbować. Może to dość prymitywne pytanie ale w końcu przezorny zawsze ubezpieczony. Teraz
Czytaj dalej