Ale niespodzianka…

Musze sie Wam troszke wyzalic… moja lekarz prowadzaca sama spodziewa sie dzidziusia 🙂 i niestety nie bedzie mogla mnie poprowadzic do konca ciazy :(. Tak ją lubie i daze zaufaniem. Z jednej strony bardzo sie ciesze, ze sie spodziewa dziecka jednak troche sie obawiam czy lekarz, ktory ja zastapi bedzie rownie dobrym specjalista. Kurcze zostalo mi tylko poltrorej miesiaca do rozwiazania, a tu taka niespodzianka.

Pozdrawiam wszystkie mamuski

Justyna i syneczek 🙂
15.04.2003

4 odpowiedzi na pytanie: Ale niespodzianka…

Dodane ponad rok temu,

Re: Ale niespodzianka…

oj..takie niespodzianki to faktycznie nic milego z punktu widzenia pacjentki…ale czy lekarka już teraz idzie na zwolnienie? moze jeszcze uda ci się u niej dotrwac do konca…

Weronka (termin 6.06.03)

styna24 Dodane ponad rok temu,

Re: Ale niespodzianka…

Mam wizyte 6 marca wiec sie dowiem czy bedzie. Jest juz w polowie ciazy i rozumiem,ze nie chce narazac sie na infekcje, ma gabinet w przychodni, a wiesz jak to jest…zazwyczaj chorzy ludzie tam przychodza :). No nic, moze lekarz,ktory ja zastapi bedzie rownie dobrym specjalista.

Justyna i syneczek 🙂
15.04.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: Ale niespodzianka…

Njalepiej zacznij chodzić do lekarza, do którego ona chodzi – tzn, ze ten lekarz jest ok, skoro Twoja ginekolog mu ufa i po kłopocie…

Bruni i Filipek Kubuś
22 kwietnia ’03

Dodane ponad rok temu,

Re: Ale niespodzianka…

całkiem dobry pomysł… mnie by to do głowy chyba nie przyszło…ale odkad zaciażylam z mysleniem u mnie gorzej 😉

Weronka (termin 6.06.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Ale niespodzianka…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
dni płodne
Cześć Jaki dzień byłby najpewniejszym do zapłodnienia?.Cykle mam 30 - dniowe, ostatni 28 - dniowy.Wiec, kiedy można się starać o dzidzie. pozdrawiam
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Nie karmicie piersią, pomóżcie
Nadszedł czas aby powoli odstawiać małego od piersi. Chciałabym dawać mu mleko no własnie ale jakie?????? jakie jest najlepsze. Jestem zielona w tych sprawach. Miałam w domu próbkę mleka BEBIKO zrobiłam małemu
Czytaj dalej