ale się uśmiałam ;-))

bo ktoś zapukał do drzwi – czekałam na kolezankę i w rozpędzie otworzyłam drzwi a tam babeczka która zadaje mi ciekawe pytanie – “czy jest w domu ktoś z dorosłych, np rodzice?” hehe ;-))))))) wpadłam w taki śmiech ze babeczka lekko się chyba wystraszyła ;-)) ech…
ale pytanie ;-)) za dwa lata stuknie 30 … a ja nie wygladam chyba
przepraszam ale tak mnie to rozbawiło – nadodatek poprawiło humor bo Natalka cos kicha ;-((

czy wam sie ostatnio zdarzyło ze ktos wam tak latek odjął? mam nadzieje ze tak
pozdrawiam

Ola z Natalią- 2.06.2003

18 odpowiedzi na pytanie: ale się uśmiałam ;-))

Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

To samo zdarzylo sie i mi i mojemu bratu. Albo oni oczu nie maja, albo to ich staly tekst.


Jola i Adrianek (30.10.2000)

bombus Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Ja przezyłam to samo jakis rok temu. Kobieta reklamowała tele2 czy coś takiego. Parsknęłam jej w twarz. Poczuła się bardzo nieswojo, poczerwieniała.
Miałam wtedy 23 lata.
A swoją drogą to chyba trzeba się cieszyć, że się tak młodo wygląda. A z drugiej strony to możemy kiedyś zostac potraktowane mało poważnie
Pozdrawiam

Olga i Maja 17 12 03

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Wiem o co chodzi 🙂
Kiedyś w lecie – ubrana w jeansy i koszulkę do pępka, włoski w kucyk, bez makijażu – kupuję w markecie butelkę wina. no i musiałam pokazać dokumenty bo pani nadgorliwa była i -co mnie wkurzyło maksymalnie – mówiła do mnie na “ty”.
A drugiej strony to jest nawet zabawne i w pewien sposób pocieszjące, że ząb czasu jeszcze mnie nie ima tak mocno :))) Ech… takie to cudne geny się ma 😉

Aga i Ania 20 miesięcy

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Wiem o co chodzi 🙂
Kiedyś w lecie – ubrana w jeansy i koszulkę do pępka, włoski w kucyk, bez makijażu – kupuję w markecie butelkę wina. no i musiałam pokazać dokumenty bo pani nadgorliwa była i -co mnie wkurzyło maksymalnie – mówiła do mnie na “ty”.
A drugiej strony to jest nawet zabawne i w pewien sposób pocieszjące, że ząb czasu jeszcze mnie nie ima tak mocno :))) Ech… ma się te geny 😉

Aga i Ania 20 miesięcy

mamysz Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Ja już skończyłam 30 a dają mi max 20 lat. Mój mąż się śmieje że dobrze że w monopolowym nie wołają ode mnie dowodu osobistego…

ewka i Weronika 06.10.02

Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Nawet na zdjeciu wygladasz bardzo mlodziutko. Kiedys myslalam ze to nie mama z corka ale siotry ! Tylko pozazdroscic


Jola i Adrianek (30.10.2000)

lawinia Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

W Mikołajki poszłam do jednego z hipermarketów pokazać Nikosiowi Mikołaja. Do Nikosia podeszła Śnieżynki i mówi: “może coś narysujesz?” bo właśnie był jakiś konkurs dla dzieciaków i dodała “siostra napewno ci pomoże” i spojrzała na mnie. Nie wiem kto miał głupszą minę – ja jak to usłyszałam czy ona jak jej wyjaśniłam że jestem mamą a nie siostrą. Dla wyjaśnienia – mam 27 lat.

Lawinia i Nikoś (25.09.2003)

asp Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Miałam podobną przygodę. Otworzyłam drzwi a facet który tam stał powiedział : Cześć, jest mama albo tata?
Miałam później ubaw na cały tydzień.
Inna historia: miesiąc temu z kuzynką kupowałyśmy piwo i facet chciał dowód od nas. Kuzynka jest młodsza ode mnie ale pełnoletnia. A najśmieszniejsze jest to że ja nie miałam dowodu bo stary mi zginął i czekałam na wyrobienie nowego. Na szczęście sprzedano nam piwo.
P.S. Piwo było oczywiście dla naszych facetów:)

Aga & Julka (02.08.03)

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

skad ja to znam:))
jakis miesiac temu prezes spoldzielni w ktorej wynajmujemy mieszkanie, zapukal do nas zeby odebrac liczniki na wode ktore zalozyl wlasciciel…wchodzi i pyta sie czy sa rodzice?:) ja mu na to ze sa ale po drugiej stronie Wisly bo z rodzicami to ja juz nie mieszkam…
drugi przyklad…instalowalismy sobie internet, wlazi koles tak ok 28 lat i mi mowi ze on jest od internetu i ze moj brat sie z nim umawial…ja mu na to ze “jaki brat?” a on mi mowi “no starszy”…nie wazne ze u niego byl moj maz a nie brat (brata wogole nie posiadam)

Ala i Małgosia (16.12.2003)

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Kiedyś jak otworzyłam drzwi ,pan zapytał czy jest tata.

A notorycznie myslą że moja córka to moja siostra.

LESZCZYNKA ,Mati,Natka i Emi.

wyki Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Ja miałam podobną sytuacje… Kiedyś przed wyborami do sejmu czy innymi – juz nie pamiętam – szłam do sklepu a przed nim były wręczane ulotki przedwyborcze. Na mnie facet spojrzał i ominąl szerokim lukiem. Widocznie stwierdzil że dziecko jestem i nie mam absolutnie praw wyborczych:):):) Miałam gdzieś 23-25 lat.

Monika i Iza 18 miesięcy

kokunia Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Miałam identyczną sytuację- otworzyłam drzwi, a tam babka z administracji pyta, czy jest ktoś dorosły w domu.To było jakieś pół roku temu, a ja 30 listopada skończyłam 30 lat
Olu powinnyśmy się cieszyć-grunt to młodo wyglądać!!!!!
Agata i Wiktorek (13.04.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

To ja mam 10 lat mniej a nikt nigdy z takim tekstem mi nie wyskoczyl..buuuuuuuuu

mamma Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Ja też jestem często “wiekowo niedoceniana” …chociaż za 3 tygodnie z hakiem stuknie mi “30”…dużo było takich sytuacji,a ostatnia-w listopadzie-jak się przyjmowałam do pracy-nikt nie chciał uwierzyć,że mam 3-letnią córkę …jacyś niedzisiejsi,czy co ???-w końcu teraz to już matka-nastolatka rzadko dziwi,a ja aż o tyle młodziej to chyba nie wyglądam,hehe…

buźka !


DOMINIKA 5.XII 2001

mamasebunia Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Powinnaś byc zadowolona :)))
Mi też czasami ktoś odejmie parę latek 🙂

Iwona i 21 m Sebuś

irma Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

… a mi nikt nie chce wierzyc, ze mam 13 letnia corke ;O)))) … a bylam juz “dobrze” pelnoletnia jak ja urodzilam :)))

Elka, Gabi i Jeremi 10.04.2003

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Mi w wakacje “ubyło” 7 :))

Ola+Staś+Tadzio+Basia

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: ale się uśmiałam ;-))

Wiesz, u mnie to się zdarza notorycznie…
I zawsze tak podejrzliwie patrzą jak mówię, że to ja tu mieszkami jestem właścicielem mieszkania…
Ech, Ci domokrążcy…

Kamelia i Michałek 14.08.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: ale się uśmiałam ;-))?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ORGANIZACYJNE
Suwak Dawida
[img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/2;10500;107/st/19970422/n/Dawid/dt/6/k/c8c0/age.png/images/obrazek.gif[/img] [img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/2;10708;107/st/19970422/n/Dawid/dt/6/k/ec0d/age.png/images/obrazek.gif[/img] i zimowy [img]http://www.TickerFactory.com/ezt/d/2;10714;47/st/19970422/n/Dawid/dt/6/k/efd9/age.png/images/obrazek.gif[/img]
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Kara
Dwa razy dałam karę Sebusiowi. Był okropny na spacerku, więc powiedziałam, że będzie spał usypiał sam w łóżeczku (zawsze usypiamy razem na łóżku). Za jednym i za drugim razem nie
Czytaj dalej