Amlozek w ciąży – nadciśninie

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #92419

    aganaglik

    Witam, Jestem tutaj pierwszy raz. Jestem w 31 tc i właśnie wróciłam ze szpitala – powód wysokie cisnienie. Po tygodniu ciśnienie jest w miare dobre ale jeszcze nie ok. Dostałam 3 x Dopegyt i 2 x Amlozek 5. Troche sie boje bo Dopegyt wiem że jest bezpieczny w ciąży a Amlozek ????
    Dodam jeszcze że to moja druga ciąża. Przy pierwszym dziecku ( ur w 39 tyg. 3 kg , 50 cm) leżałam ostatnie 4 tygodnie na patologi też przez wysokie cisnienie.
    Proszę może któraś z Was miała podobne doświadczenia.

    #1754991

    bejka

    Wybacz moją bezpośredniość, ale :
    Czy doświadczony lekarz-ginekolog-położnik-ze szpitala ( bo pewnie taki człowiek przepisał Ci ten lek ) budzi Twoje mniejsze zaufanie niż anonimowe internetowe foremki, które chodzą w ciąży pierwszy/drugi/trzeci raz ?



    #1754992

    Anonim

    Zamieszczone przez bejka
    Wybacz moją bezpośredniość, ale :
    Czy doświadczony lekarz-ginekolog-położnik-ze szpitala ( bo pewnie taki człowiek przepisał Ci ten lek ) budzi Twoje mniejsze zaufanie niż anonimowe internetowe foremki, które chodzą w ciąży pierwszy/drugi/trzeci raz ?

    zgdzam się…żadna z nas specjalistą nie jest, ale czasem potrzeba też trochę wsparcia psychicznego innych kobiet, którego lekarz-ginekolog-położnik-ze szpitala czasem nie da…

    poza tym taki szybki przyklad…w pierwszej ciąży chodziłam do gina z pewną dziewczyną, miała termin 2 tyg po mnie…
    pod koniec mojej ciąży nasz gin wyjechał i kazał nam iść do innego lekarza…i dobrze się stało, bo okazało się, że Aneta miała poważne problemy z ciśnieniem a nasz lekarz zupełnie to ignorował…wylądowała na patologii i skończyła na cesarce 2 tyg przed terminem…znam jeszcze kilka twórczych przykładów…także jak widzisz nie wszyscy lekarze są kompetentni

    poza tym, jako że `lekarzem nie jestem`hmmm, powiem…aganaglik, jeśli masz wątpliwości, idź zapytaj po prostu innego lekarza;)

    aha, forum jest po to, żeby dzielić się doświadczeniami a nie receptami i też nikt tu chyba po takowe nie przychodzi

    #1754993

    aganaglik

    Nie chodzi o to że nie dowierzam lekarzom ale czytając ulotkę włosy jeżą się na głowie, tak że chciałam się dowiedzieć czy któras z forumowiczek tez dostawała Amlozek w ciąży. Dobrze że to juz końcówka. Dziekuję za odpowiedzi i pozdrawiam

    #1754994

    Anonim

    Zamieszczone przez aganaglik
    Nie chodzi o to że nie dowierzam lekarzom ale czytając ulotkę włosy jeżą się na głowie, tak że chciałam się dowiedzieć czy któras z forumowiczek tez dostawała Amlozek w ciąży. Dobrze że to juz końcówka. Dziekuję za odpowiedzi i pozdrawiam

    Życzę ci spokojnej `końcówki`:D i szybkiego porodu. Powodzenia;)

    #1754995

    bejka

    jedyne co miałam na myśli w swojej wypowiedzi to niebagatelizowanie zagrożeń.
    Po prostu nadciśnienie w ciąży musi być dobrze zdiagnozowane, nieignorowane i pod kontrolą.

    aganaglik szczerze życzę Ci zdrowia !



    #1754996

    Anonim

    zaufaj lekarzowi:)
    bedzie dobrze i nie mysl tyle o tym bo ci cisnienie podskoczy:))
    ja ladowalam na „R” w szpiatlu z powodu zbyt wysokiego tentna:)mam zdrowe dziecko:)
    ale lekarz w szpitalu przepisal mi leki i kazal nie myslec o tym co biore:)))

    #1754997

    aganaglik

    dziekuję, jakos lepiej na duszy jak sie komuś wyleje to co na sercu. Mam nadzieję że dalej wszystko będzie ok. Teraz tylko spokój może mnie uratować, tyle że ja zawsze nerwus byłam okopny. Pozdrawiam gorąco i dziekuje wam dziewczyny za otuche.

    #1754998

    alice82

    Zamieszczone przez aganaglik
    dziekuję, jakos lepiej na duszy jak sie komuś wyleje to co na sercu. Mam nadzieję że dalej wszystko będzie ok. Teraz tylko spokój może mnie uratować, tyle że ja zawsze nerwus byłam okopny. Pozdrawiam gorąco i dziekuje wam dziewczyny za otuche.

    witaj ja lecze nadciśnienie(od paru lat)…biore isoptin 40 pomaga teraz mam przynajmniej normalne ciśnienie

    #1754999

    aganaglik

    Zamieszczone przez crazy_ally
    witaj ja lecze nadciśnienie(od paru lat)…biore isoptin 40 pomaga teraz mam przynajmniej normalne ciśnienie

    Witaj. Ja teraz cisnienie mam w miarę normalne (135/85). Jeszcze kilka tygodni i mam nadzieję że po porodzie się unormuje, tak jak przy pierwszym dziecku. Pozdrawiam gorąco.



    #1755000

    goooosia

    Zamieszczone przez aganaglik
    Witam, Jestem tutaj pierwszy raz. Jestem w 31 tc i właśnie wróciłam ze szpitala – powód wysokie cisnienie. Po tygodniu ciśnienie jest w miare dobre ale jeszcze nie ok. Dostałam 3 x Dopegyt i 2 x Amlozek 5. Troche sie boje bo Dopegyt wiem że jest bezpieczny w ciąży a Amlozek ????
    Dodam jeszcze że to moja druga ciąża. Przy pierwszym dziecku ( ur w 39 tyg. 3 kg , 50 cm) leżałam ostatnie 4 tygodnie na patologi też przez wysokie cisnienie.
    Proszę może któraś z Was miała podobne doświadczenia.

    witam, mam nadzieje ze juz jest lepiej 🙂 wiem o czym piszesz bo tez toi przechodzilam 🙁 u mnie skonczylo sie na szpitalu, stanie przedrzucawkowym i cc w 37 tc. bralam 3x dziennie dopegyt i dihydralazyne. leku o ktorym piszesz nie znam, ale jesli lekarz Ci go przepisal to nie mialabym watpliwosci czy go brac 🙂
    pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego!!

    #1755001

    aganaglik

    Cieszę się że u ciebie wszystko poszło dobrze. Ja własnie dzisiaj odebrałam wyniki i okazało sie że mam białko w moczu, oczywiście opuchnięte kostki to norma ale boje się zatrucia, chociaż cisnienie mam dobre, jutro ide do mojego gina i mam nadzieje że z dzidzią wszystko ok.



    #1755002

    goooosia

    Zamieszczone przez aganaglik
    Cieszę się że u ciebie wszystko poszło dobrze. Ja własnie dzisiaj odebrałam wyniki i okazało sie że mam białko w moczu, oczywiście opuchnięte kostki to norma ale boje się zatrucia, chociaż cisnienie mam dobre, jutro ide do mojego gina i mam nadzieje że z dzidzią wszystko ok.

    :(szkoda, ze pojawilo sie to bialko 🙁 dobrze, ze chociaz cisnienie nie wariuje, a jak bole glowy? oczy? mam nadzieje, ze nie pojawia sie ani zadne bole, ani „mroczki” przed oczami. mocno trzymam kciuki za jutrzejsza wizyte i to zeby maluszek jak najdluzej posiedzial spokojnie u Ciebie w brzuszku – chociaz do konca 37 tc….na szczescie powoli zblizasz sie do finiszu 🙂
    jesli bedziesz miala jak to daj znac co tam lekarz zlecil, a w razie jakichkolwiek problemow wal prosto do szpitala!

    #1755003

    aganaglik

    Zamieszczone przez garcia
    :(szkoda, ze pojawilo sie to bialko 🙁 dobrze, ze chociaz cisnienie nie wariuje, a jak bole glowy? oczy? mam nadzieje, ze nie pojawia sie ani zadne bole, ani „mroczki” przed oczami. mocno trzymam kciuki za jutrzejsza wizyte i to zeby maluszek jak najdluzej posiedzial spokojnie u Ciebie w brzuszku – chociaz do konca 37 tc….na szczescie powoli zblizasz sie do finiszu 🙂
    jesli bedziesz miala jak to daj znac co tam lekarz zlecil, a w razie jakichkolwiek problemow wal prosto do szpitala!

    Witaj, własnie wróciłam ze szpitala bo jednk ciśnienie zaczeło szaleć. Okazało sie żę na dodatek mam infekcje dróg moczowych, poleżałam tydzień dostrałam antybiotyk i wypisano mnie z ciśnieniem 140/100, którego w żaden sposób nie udało sie zbić. Ale na szczęście z dzieckiem wszystko jest ok. Pozdrawiam aga

    #1755004

    goooosia

    Zamieszczone przez aganaglik
    Witaj, własnie wróciłam ze szpitala bo jednk ciśnienie zaczeło szaleć. Okazało sie żę na dodatek mam infekcje dróg moczowych, poleżałam tydzień dostrałam antybiotyk i wypisano mnie z ciśnieniem 140/100, którego w żaden sposób nie udało sie zbić. Ale na szczęście z dzieckiem wszystko jest ok. Pozdrawiam aga

    wlasnie dzisiaj o Tobie myslalam ;)…..
    dobrze, ze z dzidzia jest ok, mam nadzieje, ze z Toba tez sie unormuje 🙂 uwazaj na siebie i w razie jakichkolwiek komplikacji tfu tfu tfu nic sie nie zastanawiaj tylko….pamietaj o szpitalu!!! na szczescie juz blizej konca 🙂 bedzie dobrze – musi 😀
    pozdrawiam serdecznie! g.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close