Amoksiklav moze powodować takie zachowanie???

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #45449

    aniak

    Na szczeście juz mineły te straszne objawy, więc prawie spokojnie moge napisać . Pare dni temu mała dostała antybiotyk amoksiklav, w zwiazku z powiekszonym węzłem chłonnym i zapaleniem gardła. Już w nocy zaczęło sie . Mała ok 1 budziła sie , a właściwie na pół spała – z wielkim płaczem. Pokazywała, że bolą ją nóżki, prężyła sie drapała. Miala małe krostki ale to moze mieć te ż zwiazek z alergią na mleko. w każdym razie, nie mogłam jej uspokoić przez dobra godzinę. Dostawałam obłedu prwaie, bo czułam sie bardzo bezsilna, nie potrefiłam jej pomóc. A ona plakała i płakała. Po godz. szlochając usypiała a ja już do rana prawie siedziałam i patrzyłam na Nią . Tak było przez 4 dni. w dzień spokój w nocy sajgon. przerwałam podawanie antybiotyku po 4 dniu, nie powinnam moze, ale zrobiłam to. Objawy minęły i odpukać mam nadzieje , ze nie wrócą.
    Ale zastanawia mnie bardzo, czy mógł to spowodowac ten anttybuiotyk??? dzis jadę zrobic małej wyniki podstawowe i chyba zrobie Jej antybiogram. Czy to bardzo drogie?????
    Ok. Pozdrawiam.

    Ania mama NATALKI (03.07.2002)

    #590959

    sonia

    Re: Amoksiklav moze powodować takie zachowanie???

    Ja płaciłam 62 zł, za gardło i nos.

    Nina + UKOCHANY SYNEK Mateuszek – 11.09.03

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close