angina ropna po raz 4ty!

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #78414

    papuch

    dziewczyny, moja Basia już 4ty raz zachorowała na ropną anginę! Mam na myśli czwarty raz w tym ROKU!!!!!
    Ciągle antybiotyki… badania krwi nic nie wykazały, teraz byłam w szpitalu i praktycznie wymusiłam wymaz bo wydawało mi sie to konieczne. Byłam zeszłej anginy u prywatnego otolaryngologa i powiedzieł że jeżeli to sie powtórzy to trzeba wyciąc migdały. Powiedzcie czy miałyście takie przejścia anginowe i co wam poradzono? jakie badania można jeszcze wykonać, gdzie się udać. Teraz Basia bierze Clacid a we wtorek ide prywatnie do tego otolaryngologa – chcę być przygotowana …
    pap i Basia 8.9.03

    #1056212

    pikpok

    Re: angina ropna po raz 4ty!

    No niestety córka mojej znajomej również często chorowała na anginę, baaaaardzo często. Antybiotyki brała co drugi miesiąc niemalże. Teraz dziewczynka ma 8 lat i już jest kilka lat po operacji usunięcia migdałków – na anginę oczywiście nie choruje, ale zdarzają się jej częste idfekcje górnych dróg oddechowych.
    Nie wiem co bym zrobiła na Twoim miejscu…

    Aga i Olo (11.01.2002)



    #1056213

    klucha

    Re: angina ropna po raz 4ty!

    a miała badane migdały w jakim są stanie, niestety w migdałach moze siedzieć przyczyna tak czestego chorowania 🙁
    Migdały z jedej strony chronią, ale jak są powiększone mogą być siedliskiem bakterii 🙁

    Izka i Zuzia 4 latka 🙂

    #1056214

    dorotka1

    Re: angina ropna po raz 4ty!

    mysle ze moze pomoc leczenie kierunkowe- trzeba wiedziec czy ta bakteria ktora ja tam zre jest wrazliwa na Klacid, jesli nie to nie ma sensu dawac jej tego antybiotyku, tak ze oprocz wymazu konieczny jest antybiogram, bo czasem konkretny szczep jest niewarazliwy na cos, na co niby teoretycznie powinien byc.
    no i niesety jesli leczenie kierunkowe efektu nie daje mozna sprobowac jeszcze szczepionek – albo takich gotowcow jak bronchovaxom albo nawet autoszczepionki.
    U nas nie chodzilo co prawda o anginy, wiec dwa migdaly uratowane, ale o katar ropny zatokowy – i poniewaz nic o czym pisalam wczesniej nie poskutkowalo – 3 migdal poszedl do wycikni Teraz od zabiegu (luty) Szymon nie dostal ani razu antybiotyku.

    Szymon 10.02.2003 + Ktos czerwcowy

    #1056215

    hilusia

    Re: angina ropna po raz 4ty!

    Skąd ja to znam… angina po anginie i do tego antybiotyki, nie pomagały wizyty u laryngologa, 2 razy miał wymaz z antybiogramem potem jeszcze wymazy sprawdzające. Za kazdym razem inne bakterie wrażliwe na inne antybiotyki i po kuracji zawsze flora fizjologiczna. Brak słów. Najbardziej się wkurzyłam jak po ospie wietrznej w powikłaniach znowu gardło…. na to Duracef; okazał sie za słaby zadziałal Augmentin. Przeszliśmy na Broncho-Vaxom. I faktycznie już po pierwszej 10 dniowej kuracji migdały stały sie mniejsze, różowe, po nalotach ropnych ani śladu.Przez te ostatnie 2 miesiace zero chorób, w końcu odpoczęłiśmy i ja i Radek przede wszystkim. W czerwcu jeszcze 3 seria i ewentualnie w razie potrzeby we wrześniu powtórka – tak zadecydowała pani doktor. Ja w każdym bądź razie mocno wierze w poprawę, moze tez powinnas przedyskutować ze swoim pediatrą włączenie szczepionki.

    Halina i Radek (05.01.2002r.)

    #1056216

    refik

    Re: angina ropna po raz 4ty!

    witaj !

    U nas to samo od kiedy Ola powędrowała do przedszkola .Od pażdziernika co miesiąc antybiotyk, w styczniu -dwa.i tak do kwietnia.W kwietniu miałam dość i zabrałam z przedszkola.Ola miała skierowanie do szpitala na wycięcie migdała i tam pani laryngolog przekonała mnie żeby jednak nie wycinać, tylko po prostu zabrać z przedszkola.I skończyły sie problemy.Od kwietnia jest zdrowa , i przed pójściem do przedszkola cały rok nie chorowała.Wiedziałam że dzieci chorują w przedszkolu, ale żeby co dwa tygodnie?!
    Malą zajmuje sie babcia.teraz dałam szczepionke polyvacinum(za 3 m-ce powtórka) i donosową IRS.Spróbujemy od wrzesnia znów.Może będzie lepiej

    Pozdrawiam Ewa i Ola 3,5 roku

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close