Antybiotyk a Okres!!!!

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #122120

    nelly1988

    Witajcie! 10 lutego prrzed spodziewanym okresem zaczelam zazywac antybiotyk Ospamox poniewaz meczyl mnie kaszel i bolalo gardlo. Okres powinnam dostac 19-20 lutego a do tej pory byly regularne i jeszcze go nie mam.Dzis dopiero odstawilam antybiotyk. Robilam test ale wyszedl negatywny. Czy przez branie antybiotyku moze sie spozniac>? mam nadzieje ze to nie ciaza

    #5780012

    eiffla

    Nie spotkałam się z tym żeby antybiotyk opóźnił okres… Proponuję powtórzyć test 🙂



    #5780013

    gosik

    może sam antybiotyk nie spowodował opóźnienia, ale infekcja mogła 🙂
    wiele czynników może zaburzać regularność cyklu

    za parę dni jak okres się nie pojawi, proponuję powtórzyć test
    pytanie czy jest szansa, że ciąża jednak może być 😉

    #5780014

    nelly1988

    powtorzylam dzis rano test i znowu wyszedl negatywny

    #5780015

    bekon

    Proponuje czytać ulotkę leku!!!!

    #5780016

    nelly1988

    przeczytalam!



    #5780017

    nelly1988

    Zamieszczone przez bekon
    Proponuje czytać ulotkę leku!!!!

    Uwazasz ze przeczytanie ulotki wszystko wyjasni? akurat na niej nie ma takiej informacji. Jest tylko informacja dla kobiet ktore zazywaja antykoncepcje!

    #5780018

    rena12

    ciągle nic?

    #5780019

    nelly1988

    Zamieszczone przez rena12
    ciągle nic?

    nic. robilam 3 testy i negatywne a okresu dalej nie widac. kochalam sie z mezem wczoraj z zabezpieczeniem i na gumce pojawilo sie troszke krwi. Myslalam ze bede miala tego dnia okres i sie ucieszylam a tu nic;/

    #5780020

    nelly1988

    Dostalam. Jednak to wina przeziebienia i antybiotyku.

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close