Będzie synek !!!

Wczoraj byłam na USG połówkowym jestem w szoku.
Poszłam tam z moją córeńką (3,5 r.), chciałam jej pokazać dzidzię była zachwycona mimo, że on rozpoznawała tylko bijące serduszko i główkę.
No i kochane dowiedziałam się że będzie synuś. Moje szczęście nie znało granic, tak bardzo chciałam synka. Tylko że mam taki problem.
Otóż umówiłam się z moim mężem, że jak będzie to dziewczynka to ja wybieram imię a jak chłopczyk to on. No i stało się uparł się że będzie SYLWEK po dziadku. Strasznie nie podoba mi sie to imie. Niestety nie mogę nic zrobić. Umowa jest umową a pozatym wiem jak bardzo mu na tym zależy. dziadek wczoraj mało nie przeszedł przez słuchawkę telefoniczną żeby ucałować mój brzusio – jest bardzo dumny.
Poradzcie mi co mam robić. Czy to imię jest w miarę możliwe? Jakoś do mnie nie dociera.

Ratunku.!!!

pa,pa

Ewcia + malenstwo 06.11.03

5 odpowiedzi na pytanie: Będzie synek !!!

chmurka Dodane ponad rok temu,

Re: Będzie synek !!!

Sylwester??? hmmm moj kolega ma tak na imie, i wydaje mi sie że jest w porządku ,
heh synek, ja też miałam wczoraj USG i moje odczucia święcie mi mówiły ze to będize chłopak,,, lecz okazało sie że dziewcczynka, ja bardzo chciałam mieć dziewczynke na początku a później było mi to obojętne,,,i nie wiem jak będize miała na imie, albo Klaudia albo Natalia albo…


chmurka 21.09

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: Będzie synek !!!

Gartuluję syneczka!!!
Do imienia się przywyknie, wystarczy, że do brzusia będziesz tak mówic i samo jakoś się przyjmie. Zawsze możesz wybrać drugie imię i wolać na synka z drugiego. Ja osobiście znałam 2-ch Sylwków i mile ich wspominam.

Pozdrawiamy,

Magda, Rafał i Albercik (7.09.03)

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Będzie synek !!!

Imię jest naprawdę ok, nie martw się!!!
gratuluję syneczka, niech nadal rośnie zdrowo!!!

Monika i Basia (05.10)

joaska23 Dodane ponad rok temu,

Re: Będzie synek !!!

Uważam że imię jest fajne i niczym nie różni się np.od mojego wybranego imienia. Fajnie że mój synuś będzie miał forumowego rówieśnika 😉

Aśka z 23tyg.Dawidkiem

Dodane ponad rok temu,

Re: Będzie synek !!!

eee tam przecież ani to imię źle sie nie kojarzy, ani jakies udziwnione;-) a Sylwka tez jednego znam i bardzo mądry z niego facet:) mi też Mąż wybiera dla ew. synka imię – Jan (po jego Tacie). W sumie: niech i mężczyxni mają swoje radości:)

Aba i Okruszek (27.10.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Będzie synek !!!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Maleństwo w samochodzie
Witajcie Mamusie! jeszcze oczekuję swojej córeczki, ale coraz częściej do was zaglądam. Mam do was - doświadczonych pytanie. Chodzi o podróżowanie z dzieciatkiem w samochodzie. Mam taką sytuację, że niedługo
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
a-ja-nie-mam-DOŁA!
jak-ja-miałam-to-wszyscy-byli-ok jak-ja-nie-mam-to-inni-mają. Kupiłam-wymarzony-wózek-dla-Filipka-już-nim-jeżdziłam-jest-rewelacja. jestem-zadowolona-i-chcialabym-zeby-choć-połowa-mojego-optymizmu-udzieliła-się-Lei-Callipso-i-komanczerze...które-bardzo-serdecznie-z-tego-0miejsca-pozdrawiam:)))))))) [b]Bruni i Filipek[/b] [img]http://foto.onet.pl/upload/26/13/_103559_s.jpg[/img]
Czytaj dalej