Ból owulac. nie na temat…

Dziewczyny ratunku!!! Mam dziś taki ból owulacyjny, że mogę tylko siedzieć i to w jednej pozycji… słabo aż mi się robi… każdy ruch sprawia ogromny ból podbrzusza, a jestem w pracy i czasem muszę wstać… Wzięłam już 3 No-Spy i Ibupron i… nic… co radzicie na takie bóle?

[i] Asia i Julia (10.5 m-ca)

9 odpowiedzi na pytanie: Ból owulac. nie na temat…

julia Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

bardzo Ci współczuję
też tak czasem mam ale to ból menstruacyjny u mnie

jedyne co pomaga to gorąca kąpiel
ale w Twoim przypadku (praca) to głupia rada

Inaśkowa mama(9m)

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

ja dzis mam to samo ,jestem bardzo zdziwiona bo nigdy wczesniej nic nie odczowalam ,mialam po porodzie dopiero 2 razy miesiaczke i byla bolesna jak nigdy wczesniej i dzis mam okropny bol owolacyjny,czyzby po porodzie zmienilo sie na gorszy—–chyba czs w koncu wybrac sie do lekaza ,bo zwlekam i zwlekam……..;-(

NATAla i KAPEREK (7 miechow 😉 !!!)

Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

Marzę o gorącej kąpieli, albo chociaż okładzie na brzuszek…

[i] Asia i Julia (10.5 m-ca)

Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

Ja przed porodem miałam okropne bóle miesiaczkowe, po porodzie jak ręką odjął, owulację wyczuwałam zawsze… ale dzisiaj to mnie przerasta… jeszcze 4 godzinki…

[i] Asia i Julia (10.5 m-ca)

asia-w Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

Ja robiłam zimne okłady na brzuch (bardziej pomagało niż ciepłe) i jeśli nie karmisz to pyralgina. Kiedyś brałam zastrzyki, na szcęście wystarczą teraz tabletki. Łącze się w bólu, też mnie boli ale nie aż tak.
Asia i chodzący w końcu Mati (7.05.2002)

Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

Jeszcze karmię, ale dzięki za rady :).

[i] Asia i Julia (10.5 m-ca)

nata Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

mi juz przeszlo ,na szczescie samo,wypilam trzy gorace herbaty i cieplo chyba jednak pomoglo, ……no i dzisiaj chyba mogli bysmy skuteznie sie starac o drugiego bejbika ;-))) ale niestety moj Mariusz nie chce nawet o tym slyszec 🙁

NATAla i KAPEREK (7 miechow 😉 !!!)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

A pyralginę przeciec chyba można.. w szpitalu podają po porodzie…
ja nigdy raczej owulacji nie wyczuwała a teraz czuję… wyczulam nawet przed pierwszą miesiączką po porodzie

Lea i Mateuszek (14.03.03)

ahjp Dodane ponad rok temu,

Re: Ból owulac. nie na temat…

mi pomaga paracetamol

Znasz odpowiedź na pytanie: Ból owulac. nie na temat…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
1dc
no dziewczyny, z pewnym opoznieniem, ale jednak przyszla. Od srody zaczynam wiec Clo i w przyszly czwartek lece na USG. Zobaczymy co z tego wyniknie. Trzymajcie kciuki za ten cykl:) Sylvie
Czytaj dalej
Karmienie
Jakie jogurty????
Moja Joasia ma 9 miesięcy. Jakie jogurty mogę jej dawać? Poproszę o pomoc doświadczone mamusie. Grażka i Asiula (ur. 19.10.2002r.)
Czytaj dalej