Borelioza

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 57)
  • Autor
    Wpisy
  • #109359

    lilavati

    Na wyniki boreliozy długo się czeka? sorki za monotematyczność:Wstyd:

    Wydzieliłam wątek o boreliozie z pogaduch.
    moderator

    #4759270

    ulaluki

    Zamieszczone przez ania_st

    Na wyniki boreliozy długo się czeka? sorki za monotematyczność:Wstyd:

    Zależy, ale z zasady powinno być około trzech dni.
    Aniu zrób sobie, przynajmniejniej może wykluczysz tą chorobę(mam nadzieję, że nie potwierdzisz).
    Pytałam, czy bolą Cię stawy?



    #4759271

    kevlar-girl

    na wyniki boreliozy z krwi czekałam 2 dni z płynu mózgowordzeniowego tydzień

    #4759272

    ulaluki

    A dlaczego nie robią rezonansu, raz ze dokłądniejszy a dwa mniej szkodliwy.

    #4759273

    gruszki

    Ania widzę, ze pytałaś o boleriozę,
    u mnie czeka się 4 dni robocze, nie wiem, czy wszędzie jest tak
    dzisiaj zdałam krew, szukają od czego bolą mnie stawy
    jednak starośc jest straszna

    #4759274

    lilavati

    Zamieszczone przez Tatanka
    Ania nie doczytalam co wczesniej pisalas,ale niezmiennie trzymam kciuki za Twoje zdrowie…3m sie !!

    Zamieszczone przez gruszki
    Witajcie
    Ania podczytałam, ze trochę Cię zdiagnozowali, mam nadzieje, ze szybko bedzie wiadomo co Ci jest i pozbędziesz sie paskudy, zdrówka.

    :Buziaki:

    Zamieszczone przez ulaluki
    Zależy, ale z zasady powinno być około trzech dni.
    Aniu zrób sobie, przynajmniejniej może wykluczysz tą chorobę(mam nadzieję, że nie potwierdzisz).
    Pytałam, czy bolą Cię stawy?

    Priv nie doszedł? Siet albo ja nie napisałam taka roztargniona jestem:Wstyd:
    Stawy kolanowe, ale teraz dużo mniej niż kiedyś
    Miałam nie sprawdzać, sprawdziłam :Wstyd:- problem z mięśniami oczodołu moze być problemem
    ja jestem na etapie, że boję się jakiekolwiek wyniki robić:Wstyd:



    #4759275

    kevlar-girl

    Zamieszczone przez ulaluki
    A dlaczego nie robią rezonansu, raz ze dokłądniejszy a dwa mniej szkodliwy.

    dokładnie

    #4759276

    bratek

    Zamieszczone przez ania_st

    Dziękuję, bardzo cenię sobie Twoje zdanie
    Nie wiem co zrobię…mam duże opory…strasznie chaotycznie ta diagnostyka i leczenie trwa…chyba sie wstrzymam do poniedziałku…poznam zdanie immunolog:Hmmm…:
    Na wyniki boreliozy długo się czeka? sorki za monotematyczność:Wstyd:

    Aniu, dzieki
    nie znam się na boreliozach itp
    gdybys pytała o cokolwiek ponizej pasa pomogłabym na pewno 😉

    #4759277

    lilavati

    Zamieszczone przez gruszki
    Ania widzę, ze pytałaś o boleriozę,
    u mnie czeka się 4 dni robocze, nie wiem, czy wszędzie jest tak
    dzisiaj zdałam krew, szukają od czego bolą mnie stawy
    jednak starośc jest straszna

    Dzięki za każdą informację ….może jak jutro bym zrobiła to by wydało bym na poniedziałkowa wizytę miała:Hmmm…:
    Skierowanie chyba nie potrzebne co?

    #4759278

    gruszki

    Zamieszczone przez ania_st
    Skierowanie chyba nie potrzebne co?

    nie wiem, bo na pracową kartę w medicowerze robiłam.



    #4759279

    ulaluki

    Zamieszczone przez ania_st
    :
    ja jestem na etapie, że boję się jakiekolwiek wyniki robić:Wstyd:

    Ania, ty jesteś jednak moja siostra bliźniaczka:)
    Też miałam taki stan.
    Co zrobiłąm to źle wychodzi.
    A jednak lepiej wiedzieć co sie ma, raz że można już się leczyć w kierunku jakieś choroby, a dwa psychika lepiej działa.
    Borelioza podobno częsta choroba, coraz więcej jej, ale mam nadzieję, że jednak to coś innego.

    #4759280

    ulaluki

    Zamieszczone przez ania_st
    Dzięki za każdą informację ….może jak jutro bym zrobiła to by wydało bym na poniedziałkowa wizytę miała:Hmmm…:
    Skierowanie chyba nie potrzebne co?

    Skierowanie potrzebne, a rodzinny mi nie chciał dać.

    Ale może masz rozsądniejszego lekarza.



    #4759281

    lilavati

    Zamieszczone przez ulaluki
    Skierowanie potrzebne, a rodzinny mi nie chciał dać.

    Ale może masz rozsądniejszego lekarza.

    siet rodzinna mi na bank nie pomoże
    ale mój znajomy raczej nie odmówi – dziewczyny w 200zł się zmieszczę? Mam zrobić IgG i IgM

    #4759282

    ulaluki

    Zamieszczone przez ania_st
    siet rodzinna mi na bank nie pomoże
    ale mój znajomy raczej nie odmówi – dziewczyny w 200zł się zmieszczę? Mam zrobić IgG i IgM

    Ze skierowaniem to nie płacisz. Koniecznie igg i igm.
    Test elisa kosztuje 80 zł-160zł w obu klasach(prywatnie).
    Western bol dwa razy droższy.

    #4759283

    lilavati

    Zamieszczone przez ulaluki
    Ze skierowaniem to nie płacisz. Koniecznie igg i igm.
    Test eliasa kosztuje 80 zł-160zł w obu klasach(prywatnie).
    Western bol dwa razy droższy.

    dziękuję, jutro obdzwonię laby

    Zamieszczone przez mama3xM
    dobranoc

    idę poleżeć i pomysleć
    nasmaruje się p/bólowym i moze troche ulgi bedzie

    Spokojnej nocy

    Pogadałam z Wami i jakoś się trochę odstresowałam, w jakimś ogromnym stresie ostatnio żyję:Wstyd:, nie mogę się ogarnąć:Wstyd:

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 57)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close