BRAK KUPKI PRZEZ KILKA DNI

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #93218

    agniesia-78

    Witam
    Zwracam się do Was z pytaniem, bo może któraś mama miała podobny przypadek. hmmm
    Moja Oleńka prawie 3-letnia nie robi często kupki i zaczynam się martwić. Przynajmniej od 4 dni nic nie zrobiła o ile nie dłużej i nie wiem, co dalej…
    Wprawdzie nie skarży się na ból brzuszka, nie jest też on twardy, a poza tym nie jada dużo, ale czy to normalne? Czy może aż tak wszystko „przerabiać”?
    Dziś wieczorem podałam jej czopek glicerynowy, ale oprócz wielkiego płaczu i żalu w jej oczach, że zrobiłam jej taką krzywdę to w nocniku nic się nie pojawiło 🙁
    Z drugiej strony myślę, że skoro nie skarży się na żadne dolegligowści to może nie potrzebnie panikuję?
    Co radzicie?Zamotany

    #1814137

    Anonim

    Hubi tak kiedys mial,ze nie robil,nie bolal go brzuch itd,ale jak robil to strasznie stekal, dostawal duphalac codziennie, i po ok 3 miesiacach wszystko do tej pory jest urnormowane, kupka codziennie



    #1814138

    jane

    Zamieszczone przez agniesia_78
    Co radzicie?Zamotany

    radze duzo owocow, zwlaszcza kiwi. Moja Marti tez ma takie problemy, czopek dajemy jak juz naprawde musimy i jak np ona cisnie i nie potrafi jej to wyjsc.

    #1814139

    monikachorzow

    ostatnio zauwazyłam ze mój junior tez czasami robi kupke co 4 dni a czasami codziennie.duzo zalezy od tego co je ,czy duzo pije czy bierze jakies leki….ostatnio miał kilka infekcji z antybiotykami i wtedy rzadziej robił kupe mimo codziennie podawanego lakcidu(bo i apetyt gorszy).zaobserwuj i najwyżej popros pediatre o cos na uregulowanie.

    #1814140

    usianka

    Powinna duzo pić, jesli duzo surowych warzyw i owoców, dieta bogata w błonnik i brak „zatwardzaczy” (np. białe pieczywo, ryż są niewskazane). To podstawa – przyjżyj sie diecie córki. Poza tym dużo ruchu i śmiechu – tak żeby pracowały jej mięśnie brzuszka. Mozesz też podawac Lactulosum (syrop) albo coś o podobnym działaniu (poradź sie pediatry). Na moją córke i tak to wszystko nie działa – jako noworodek/niemowlak robiła 1 kupke na dzien. Po wprowadzeniu pokarmów stalych – co 2 dni. Diete ma naprawde rozsądną (woli ogorki kiszone i surową marchewke niz słodycze). Częściej niz co 2 dni nie jest w stanie sie wypróżnic chocbym nie wiem co robiła. Zdarzają sie okresy, gdy kupka jest co 3-4 dni – bez zdanych problemów, bólu, płaczu.

    #1814141

    dorotka1

    uzupelnilabym diete we wszystko o czym pisza dziewczyny
    i ew podawala syropek homeo pt. alvia – bezpieczny i moze nie od razu ale dziala
    mozna go utrzymac np przez dwa trzy tygodnie zeby dziecie wrocilo do jakiejs czestszej normy 😉 o ile w ogole wczesniej tak bylo



    #1814142

    agniesia-78

    Dzięki za wszystkie rady!
    Dziś po wczorajszym czopku wreszcie coś jej się udało „wycisnąć” 😀
    Przyłożę się bardziej do jej diety i mam nadzieję że uda nam się już pozbyć problemu 😉

    #1814143

    dorotka1

    kurcze czopki sa stresujace w tym wieku bardzo 🙂
    zawsze lepiej unikac i ratowac sie dietka czy czyms doustnym
    powodzenia

    #1814144

    bociek

    Zamieszczone przez agniesia_78
    Witam
    Zwracam się do Was z pytaniem, bo może któraś mama miała podobny przypadek. hmmm
    Moja Oleńka prawie 3-letnia nie robi często kupki i zaczynam się martwić. Przynajmniej od 4 dni nic nie zrobiła o ile nie dłużej i nie wiem, co dalej…
    Wprawdzie nie skarży się na ból brzuszka, nie jest też on twardy, a poza tym nie jada dużo, ale czy to normalne? Czy może aż tak wszystko „przerabiać”?
    Dziś wieczorem podałam jej czopek glicerynowy, ale oprócz wielkiego płaczu i żalu w jej oczach, że zrobiłam jej taką krzywdę to w nocniku nic się nie pojawiło 🙁
    Z drugiej strony myślę, że skoro nie skarży się na żadne dolegligowści to może nie potrzebnie panikuję?
    Co radzicie?Zamotany

    Organizm każdego dziecka jest inny – jednym wystarczy wizyta w toalecie co 3 dni, inne muszą się opróżnić codziennie. U nas jak przez 2 dni nie ma kupki to jest stan alarmowy. Niestety Alicję dopadają zaparcia a walka z nimi nie należy do przyjemności. My się czasami wspomagamy syropem homeopatycznym Alvia. Nie jest środkiem uzależniającym a ułatwia zrobienie kupki. Jeśli boisz się, że coś jest nie tak to możesz Olusi podać. POza tym tak jak pisały dziewczyny prawidłowa dieta pomaga.

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close