brudne ręce na spacerze ……

:Hmmm…: cześc witam WAs,,,,
pewnie też macie z tym problem wycieczka do lasu zabawa a potem mamo jeść i co do kranu daleko …. znacie może bliżej żele antybakteryjne ???
jak macie opinię proszę o głos. polecano mi ostatnio jeden – może znajdzie sie w waszych wypowiedziach .

25 odpowiedzi na pytanie: brudne ręce na spacerze ……

kantalupa2010-11-19 13:06:17

Zamieszczone przez wintermama::Hmmm…: cześc witam WAs,,,,
pewnie też macie z tym problem wycieczka do lasu zabawa a potem mamo jeść i co do kranu daleko …. znacie może bliżej żele antybakteryjne ???
jak macie opinię proszę o głos. polecano mi ostatnio jeden – może znajdzie sie w waszych wypowiedziach .

chodzi ci o ten ktory sama polecasz?
jesli tak, obawiam sie, ze opinie o nim masz juz wyrobiona

ja zreszta tez – jest zupelnie niepotrzebny dla dziecka – dziecko nie potrafi prawidlowo uzyc zelu
o wiele bardziej przydaja sie nawilzane chusteczki

zuzel2010-11-19 13:09:59

Też jestem za nawilżanymi chusteczkami.
A jak są trudne do zdobycia czy ich zbraknie to można w worku foliowym wziąć ze sobą mokra ścierkę czy mokry ręcznik.

yoko2010-11-19 13:13:37

za chwilę skonczy się to reklamą, tak czuję:)

2010-11-19 13:34:13

Zamieszczone przez bruni:za chwilę skonczy się to reklamą, tak czuję:)
jakie Wy uprzedzone i nieufne jesteście 😉

ech

2010-11-19 14:55:56

najlepsze sa plyny do dezyfekcji rak. ja mam bode sterillium zabija bakterie itd.

gevalia20062010-11-19 17:45:35

dziecku się nic nie stanie jak będzie miało przez chwilę brudne ręce, nawet jak do buzi je włoży, uodparnia się dzięki bakteriom

wyki2010-11-19 18:04:55

no i nikt nie dał się nabrac… ale skucha;)

wintermama2010-11-20 13:46:09

nie wiem dlaczego wszyscy od razu podejżewają ukrytą reklamę – to już na tym forum ni emożna mieć pytań ??? dzini ludzie żal mi was… dzięki za wsparcie ewkam.. a kilku poostałym forumowiczom polecam tabletki na uspokojenie

beamama2010-11-20 14:00:51

Ewkam, za wsparcie Ci tu dziękują :Śmiech::Śmiech::Śmiech:

ulaluki2010-11-20 14:09:36

Zamieszczone przez wintermama:nie wiem dlaczego wszyscy od razu podejżewają ukrytą reklamę – to już na tym forum ni emożna mieć pytań ??? dzini ludzie żal mi was… dzięki za wsparcie ewkam.. a kilku poostałym forumowiczom polecam tabletki na uspokojenie

No i wyszło szydło z worka:)
To chodziło o reklamę środków uspokajających:)

2010-11-20 15:24:07

Zamieszczone przez beamama:Ewkam, za wsparcie Ci tu dziękują :Śmiech::Śmiech::Śmiech:
świeżynka na forum 😉

beamama2010-11-20 17:59:55

Zamieszczone przez ewkam:świeżynka na forum 😉

😉

andina2010-11-20 19:19:18

Zamieszczone przez wintermama:nie wiem dlaczego wszyscy od razu podejżewają ukrytą reklamę – to już na tym forum ni emożna mieć pytań ??? dzini ludzie żal mi was… dzięki za wsparcie ewkam.. a kilku poostałym forumowiczom polecam tabletki na uspokojenie

:Śmiech:

kantalupa2010-11-20 20:11:17

Zamieszczone przez wintermama:nie wiem dlaczego wszyscy od razu podejżewają ukrytą reklamę – to już na tym forum ni emożna mieć pytań ??? dzini ludzie żal mi was… dzięki za wsparcie ewkam.. a kilku poostałym forumowiczom polecam tabletki na uspokojenie

ooo, matko, choc nie mam w zwyczaju cytowac priwow, ale jakos sie nie moge powstryzmac
kolezanka wintermama polecila mi zakupic sobie rybe i wsadzic sobie w d…
ciekawe, co?
swoja droga…
dziekuje, nie skorzystam, choc moze patent przez kolezanke sprawdzony, jakos mi sie wybitnie niehigieniczny wydaje

ale doceniam pomyslowosc

2010-11-20 20:21:45

Zamieszczone przez majowamama:ale dlaczego rybę?
mówiła którą stroną, czy obojetnie?

No mi się wydaje, że najpierw głowa…

kantalupa2010-11-20 20:29:06

drogie dziewczeta, choc jestem osoba ciekawa ponad miare, zdecydowanie ryby w… nie sprobuje nie sprobuje
zelu do rak tez nie
😀

wyki2010-11-21 16:20:58

Zamieszczone przez kantalupa:ooo, matko, choc nie mam w zwyczaju cytowac priwow, ale jakos sie nie moge powstryzmac
kolezanka wintermama polecila mi zakupic sobie rybe i wsadzic sobie w d…
ciekawe, co?
swoja droga…
dziekuje, nie skorzystam, choc moze patent przez kolezanke sprawdzony, jakos mi sie wybitnie niehigieniczny wydaje

ale doceniam pomyslowosc:Strach:

pełna kulturka jak widze…

wyki2010-11-21 16:21:52

Zamieszczone przez kantalupa:drogie dziewczeta, choc jestem osoba ciekawa ponad miare, zdecydowanie ryby w… nie sprobuje nie sprobuje
zelu do rak tez nie
😀

:Śmiech::Śmiech::Śmiech:

2010-11-21 19:07:04

Zamieszczone przez kantalupa:drogie dziewczeta, choc jestem osoba ciekawa ponad miare, zdecydowanie ryby w… nie sprobuje nie sprobuje
zelu do rak tez nie
😀

Ojej, no nie to nie, mówi się trudno…
😀

bertolumia2010-11-21 19:28:47

Zamieszczone przez kantalupa:ooo, matko, choc nie mam w zwyczaju cytowac priwow, ale jakos sie nie moge powstryzmac
kolezanka wintermama polecila mi zakupic sobie rybe i wsadzic sobie w d…
ciekawe, co?
swoja droga…
dziekuje, nie skorzystam, choc moze patent przez kolezanke sprawdzony, jakos mi sie wybitnie niehigieniczny wydaje

ale doceniam pomyslowosc

a gatunek podała? pangi nie bierz podobno samo świństwo:Śmiech::Śmiech:

bertolumia2010-11-21 19:33:33

Zamieszczone przez majowamama:ale węgorzyk? :Hyhy:

taki zwnny:Fiu fiu: może być ciekawie:Hyhy::Śmiech:

2010-11-21 19:51:40

Zamieszczone przez majowamama:ale węgorzyk? :Hyhy:
mrożony ? :Śmiech::Śmiech::Śmiech:

lilavati2010-11-21 19:57:18

Ewki i jak Was nie kochać :Śmiech:

annn--892010-11-26 07:49:53

stawiam na chusteczki nawilżone takie których używam również do pupy maluszka, poprostu uniwersalnie 😉

wenuska2010-11-26 11:06:06

Zdecydowanie, ja mam juz duże dziecko, ale w torebce mam zawsze takie chusteczki, tylko, ze małe opakowanie.

Znasz odpowiedź na pytanie: brudne ręce na spacerze ……?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Książka kucharska
potrzebuję przepisy aby odchudzić ...
No właśnie, pełno na forum przepisów jak wykonać słodkości, torciki, placuszki itd. A ja potrzebuję przepisów aby odchudzić nieco moją 7 latkę. Nie ma opcji surowe warzywa... POza zupami nic
Czytaj dalej