brzuszek:(

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #77547

    nala

    Urodziłam dziecko siedem miesiecy temu. W ciaży brzuch miałam bardzo duży. W tydzień po porodzie ślicznie sie skurczył i miałam nadzieje że będzie coraz lepiej.A tu siedem miesięcy i wyglada źle. Skóra jest obwisła i wogóle nie jest jędrny. Wciąż czekam i łódze się gdyz ktos mi powiedział że to może trwac nawet rok! Ale trace nadzieje.Napiszcie mi prosze jak to jest czy było u was.Pozdrawiam.

    Milena i Oliwka

    #1037527

    marchewkowa

    Re: brzuszek:(

    sam nigdy nie wróci do poprzedniego stanu.
    ćwiczyć. masować. wcierać mazidła.
    albo pokochać.

    marchewkowa i kuba (10.05.2005)



    #1037528

    kantalupa

    Re: brzuszek:(

    Nigdy nie mialam specjalnie wielkiego brzucha, przed ciaza bylam bardzo szczupla. W ciazy brzuch zrobil sie taki w sam raz, ale moze bylby i wiekszy, gdyby moje dziecko nie zdecydowalo sie urodzic wczesniej. Po ciazy zostalo kilka centymetrow, choc wlasciwie nie mam na co narzekac. I ciagle z nimi walcze (cwicze duzo i chetnie), ale zdaje sie niewiele moge juz wskorac. Najwyrazniej nie zostalo mi nic innego, jak polubic.

    Adas 16 m-cy

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close