Buty Nike a do kitu!!!!!!!!

Cześć dziweczyny !!!
Pomóżcie jak mozecie mam strasznego nerwa kupłam sobie fajowe buty Nike air leigh drogie bo 250 zł.Po miesiącu wytarły sie zapiętki , wiec dałam je do reklamacji wróciły naprawione ale jak dla mnie w dosyć ordynarny sposób bo wklejono na to skórzaną łata. SamE dziurki ( przetarcia) były małe a tu teraz aż mi prawie z buta ta łata wystaje a skarpetki po pół godzinie były czarniutkie od tej cudownej łatki co zrobić ???Dodam tylko że buty były kupione na Zielińskiego we Wrocławiu

9 odpowiedzi na pytanie: Buty Nike a do kitu!!!!!!!!

dorotka12008-07-14 17:52:06

reklamuj ze barwia
to juz bedzie druga
za trzecia musza ci kase zwrocic 😉

nadii2008-07-14 17:55:45

Ja też bym reklamowała ponownie. W końcu sposób naprawy nie spełnia twoich oczekiwań, a wręcz uniemożliwia normalne użytkowanie obuwia poprzez farbowanie.

galija282008-07-14 18:05:34

Moge dodać też ze po pół godzinie miałam dwie wielkie rany na piętach bo cały zapiętek nierówno sie układa albo przez naprawę się zdefofmował :((((((

dorotka12008-07-14 18:22:39

Wiesz może byc tez tak że po prostu kupiłaś niewłaściwy rozmiar albo fason, krotko mowiac jak wygrasz juz zwrot kasy kup inne buty
przymierz solidnie bo skoro wyszly ci dziurki w zapietku w krotkim czasie to znaczy ze cos nie tak jednak z dopasowaniem buta wg mnie.

agat792008-07-14 19:39:00

Albo wada produkcyjna i np. pokarbowana skora pod obszywka, dlatego sie przetarla. Zastanawia mnie, gdzie wyslali te buty???, bo w sumie reklamacja po miesiacu, to bym od razu kase rzadala, zwlaszcza, ze to niby firma, od ktorej sie cos oczekuje, przynajmniej za taka kase!! Sprobuj oddac, bo to smiechu warte. MOze masz mozliwosc sie dowiedziec, czy te buty byly zwrocone do producenta i naprawa odbyla sie fachowo, a moze poprostu wpadly w rece jakiegos partacza??? Hmmm, dziwne to wszystko, ja bym oddala w cholere i zarzadala zwrotu kasy!!! Walcz!! Trzymam kciuki :-))

2008-07-14 19:59:22

reklamuj raz jeszcze

agusek222008-07-15 07:19:13

Zamieszczone przez galija28:Cześć dziweczyny !!!
Pomóżcie jak mozecie mam strasznego nerwa kupłam sobie fajowe buty Nike air leigh drogie bo 250 zł.Po miesiącu wytarły sie zapiętki , wiec dałam je do reklamacji wróciły naprawione ale jak dla mnie w dosyć ordynarny sposób bo wklejono na to skórzaną łata. SamE dziurki ( przetarcia) były małe a tu teraz aż mi prawie z buta ta łata wystaje a skarpetki po pół godzinie były czarniutkie od tej cudownej łatki co zrobić ???Dodam tylko że buty były kupione na Zielińskiego we Wrocławiu

wg mnie to fajnie wogóle, że udało się reklamować, myślałam, że na Zielińskiego to nie możliwe:) Jeżlei Ci farbują i nie odpowiada Ci ta łata to bym reklamowała

superbasiek2008-07-15 07:27:20

Alka, reklamacje do bólu….. ewidentnie spierniczyli te naprawę…. łaski nie zrobią jak jeszcze raz przyjmą do reklamacji….

Pozdrówki 🙂

goooosia2008-07-15 20:28:07

Zamieszczone przez agusek22:wg mnie to fajnie wogóle, że udało się reklamować, myślałam, że na Zielińskiego to nie możliwe:) Jeżlei Ci farbują i nie odpowiada Ci ta łata to bym reklamowała

no wlasnie to zielinskiego brzmi troche niepewnie….ja juz sie oduczylam kupowac u tych handlarzy – zwlaszcza jak zobaczylam ceny w firmowych sklepach :);):D
ale walcz i daj znac co wywalczylas 🙂 trzymam kciuki

Znasz odpowiedź na pytanie: Buty Nike a do kitu!!!!!!!!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Jak powiekszyc to zdjecie?
Zblizaja sie urodziny mojego szwagra i Tesciowa znalazla jego fotke sprzed ponad 55 lat i poprosila mnie, zebym wydrukowala ja w duzym formacie (tzn takim jak papier do drukarki). Z
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
Wycieczka #1
Nasza jednodniowa wycieczka u podnoza Gor Skalistych. Jeszcze jako potok gorski. W miescie Elbow River plynie bardzo wolno. [IMG]http://i52.photobucket.com/albums/g26/magdasz/picture008-4.jpg[/IMG] Wodospad..... czasami mozna spotkac "wariatow" skaczacych z urwiska po lewej stronie. [IMG]http://i52.photobucket.com/albums/g26/magdasz/picture012-2.jpg[/IMG] [IMG]http://i52.photobucket.com/albums/g26/magdasz/picture010-4.jpg[/IMG] [IMG]http://i52.photobucket.com/albums/g26/magdasz/picture003-5.jpg[/IMG]
Czytaj dalej