Była rita25 teraz jest rita32

Witajcie po przerwie, nie mogłam sie zalogowac na starego nicka, nie wiem dlaczego.z drugiej strony latka leca .Jak zaczynałam na DI to faktycznie byłam 25 a teraz …no cóz :0 pzdr

3 odpowiedzi na pytanie: Była rita25 teraz jest rita32

mai Dodane ponad rok temu,

hejaaaaaaa!
miło Cię widzieć:)

a może po prostu rita będziesz?

kokunia Dodane ponad rok temu,

Fajnie,że znów jesteś rita:)

abcdefg Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez tora:napisz do smoki, bo moze jest mozliwosc, zebys byla po prostu rita? po co w przyszlym roku znowu zmieniac?
slusznie
albo jesli nick juz zajety, to np. rita i rocznik
rocznik Ci sie nie zmieni 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Była rita25 teraz jest rita32?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
żelazko
musze kupic zelazko JUZ wlasnie wypadlo z szafy - i wiadomo - juz po nim dobrze, ze nie spadlo na borysa, bo stal obok... no i mam nadzieje - doradzicie - jakie? na co
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
niepokojący głęboki oddech
Cześć Dziewczyny! Czy spotkałyście się z czymś takim, żeby dziecko w wieku ok 3,5 roku wymyśliło sobie, by zwrócić na siebie uwagę, nabieranie często głębokich wdechów? Na pytanie dlaczego tak
Czytaj dalej