cała się trzesę!!!!!!!!!!

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 57)
  • Autor
    Wpisy
  • #36370

    jjjjjjjjjj

    dziś 26 dc i zrobiłam test, szans żadnych nie było bo przeczuwałam @, a tu niespodzianka są dwie krechy i to ta różowa piękna , różowiasta i mocna, i co z tego ajk wcale się nie cieszę tylko boję jak cholera. Czy to możliwe że tak szybko wyszedł test? A do tego to przez tydzień nie brałam folika bo mi brakło a w aptece też , i de zaraz może będzie. co mam robić bo się boję żeby nie było @, a do ekarza dopiero mogę iść koło środy bo wtedy przyjmuje.
    p.s. milw miałaś racje, przewidziałaś to dziekuję, Milenko jesteś WIELKA

    JoVi( 4 cykl starań )
    falvit i folik
    gg 1582733

    #474817

    optra

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Cieszę się, bo na pewno to fasolka, chociaż też i zazdroszczę. Będzie dobrze, nie panikuj tylko się raduj nowym cudem życia w Tobie.
    Poproś swoją „małą” żeby mi też przyprowadziła maleństwo.
    Pozdrawiam, trzymaj sie i wesel.



    #474818

    jjjjjjjjjj

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    oki nie ma sprawy, boję się a myślałam że będę skakać wz radości, ale teraz to człowiek myśli tylko o najgorszym

    JoVi( 4 cykl starań )
    falvit i folik
    gg 1582733

    #474819

    gosiaj

    Gratulacje

    Czesc,

    Gratuluje i bardzo sie ciesze…..nie boj sie, ja w pierwszej ciazy, ktora poronilam tez strasznie sie balam. Folik nadal mozesz brac bo to dla zdrowia twojej dzidzi, a gdyby cos zlego sie dzialo…..odpukac…..to zadzwon do swojego lekarza jesli masz taka mozliwosc lub idz do innego, ktory cie najszybciej przyjmie.
    Jeszcze raz pozdrawiam i mysle, ze wszystko bedzie ok.
    Gosia

    #474820

    erica

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Jovi!!! To cudowne!!! A nie mówiłam!!! No gratulacje – przepiękna wiadomość, przepiękna!!! Ale się cieszę!!!

    erica – błagająca o cud

    #474821

    elmirka

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Jovi kochanie, tylko bez nerwów!!!!!!!! Nie denerwuj się folikiem, anie nie zamartwiaj, że tak wcześnie dwie krechy. Uśmiechnij się i ciesz się Maleństwem. Do środy jeszcze tylko 6 dni. Lekarz na pewno potwierdzi te dwie krechy!!
    TAK OGROMNIE SIĘ CIESZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dbaj teraz podwójnie o siebie!!!!!
    Elmirka.



    #474822

    jjjjjjjjjj

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    dzięki kochan ericzko[buziaczek], mój chłop to dosłownie zaniemówił, i leży teraz i nic się nie odzywa, chyba szok!!!

    JoVi( 4 cykl starań )
    falvit i folik
    gg 1582733

    #474823

    gosik

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Możliwe, że test wyszedł tak szybko – mi wyszedł 25dc przy 30-31dniowych. Owu mi się przesunęła i była około 14dc.
    Wszystko jest możliwe!!!

    GRATULUJĘ OGROMNIE

    Bierz nadal folik i niczym się nie matrw!

    pozdrawiam

    GOSIA i Maleńki Majowy Cud

    #474824

    z-kasia1

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Jovi, gratuluję – nic się nie martw o ten folik, to nie jest taki problem…Test wyszedł noramlnie, przy 26 dc często już wychodzi wiarygodny wynik. Nie denerwuj się przede wszystkim, do lekarza idź za jakieś 2 tyg., chyba że wcześniej będziesz potrzebowała (ale jeśli wszystko jest ok, to nie ma powodu do zmartwień.
    Jeszcze raz gratuluję, pozdrawiamy

    Kasia

    #474825

    ami7

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Nic sie nie bój, tylko ciesz… GRATULACJE…!!!!!!!!Wszystko bedzie dobrze….. ale super.!!!!!!!!!!!

    ami7
    mój wykresik



    #474826

    dosiam

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    Ale SUPER!!!
    Gratulacje i moc całusów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    temperaturki dosi

    #474827

    jjjjjjjjjj

    Co mam zrobić??

    co mam zrobić z moim chłopem bo okąd zobaczył dwie krechy to ko zamurowalo i leży jak zabity, odpłynął w inny świat, ani się nie cieszy ,a nie nie martwi, tylko tak sobie leży i kleży

    JoVi( 4 cykl starań )
    falvit i folik
    gg 1582733



    #474828

    gabaa

    Re: Co mam zrobić??

    Musi się oswoić z myślę, że będzie Was troje. Gratuluję Wam z całego serducha i bardzo się cieszę. A o folik nie martw się bierz jak będziesz miała. Myślę, że u Ciebie będzie wszystko dobrze nie brałaś nic i myślę, że nie musisz, ja mimo że wcześniej brałam wspomagacze to gin nie zalecił mi już ich jak byłam w ciąży. Więc glowa do góry wsyzstko będize dobrze, trzymam kciukasy za waszą trójkę :-)))))

    Ania i malutka fasolka 03-05-2004

    #474829

    jjjjjjjjjj

    Re: Co mam zrobić??

    No Aniu ja brałam tylko falvit i folik.

    JoVi( 4 cykl starań )
    falvit i folik
    gg 1582733

    #474830

    erica

    Re: cała się trzesę!!!!!!!!!!

    no i super! To teraz trzymaj go mocno przy sobie, niech nigdzie nei wyjeżdża, tylko zostaje ze swoim maleńkim tygryskiem! Hm… chyba wrócę o wróżenia, bo po prostu wiedziałam, ze Wam się uda!!!

    erica – błagająca o cud

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 57)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close