cellulitis

Witam wszytkich.
Moze to dziwne pytanie..ale wczoraj przeczytalam w internecie ze ponoc od srodkow antykoncepcyjnych(tabletki) robi sie cellulitis…czy wiecie cos o tym czy to prawda czy nie.
Dziekuje z gory za odp.jesli prawda jestem nawet gotowa odstawic tabletki:)
pozdrawiam

1 odpowiedzi na pytanie: cellulitis

smoki2003-08-18 13:39:19

Re: cellulitis

stosowalam 7 lat i nic sie nie zrobilo 🙂

smoki i Dawidek (11 miesięcy)

Znasz odpowiedź na pytanie: cellulitis?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Zwątpienie!!!
Witam Wszystkich, ogarnęło mnie straszne zwątpinie po rozmowie z moją bratową, która jak się dowiedziałam zaszła w ciążę dzień po miesiączce. No i co o tym myśleć!!! Po co te obliczenia,
Czytaj dalej
Dla starających się
Znowu klapa !!!!!!!!!!
A było juz tak pięknie. Miałam cichą nadzieję że teraz się uda, bo jeszcze nigdy mój cykl nie trwał tak długo (29 dni). W sumie tepmeratura spadła wczoraj z 37.1
Czytaj dalej