Cerazette a okres???

Dziewczyny moze Wy mi pomozecie. Jestem 10 tygodni po porodzie, od 2 tygodni biore cerazette. Bardzo dobrze sie czulam, ale wczoraj dostalam krwawienia takiego jakby miesiaczkowego. I pobolewal mnie brzuch tak jak kiedys gdy mialam okres, tylko duzo slabiej. No i dzisiaj bylo tak samo. Czy to moze byc okres, czy tak po prostu sie zdrarza podczas brania cerazette? Dzieki 🙂

Ewcia z Mają (ur. 03.06.03) :))

Edited by gwiazdeczka2 on 2003/08/15 23:54.

2 odpowiedzi na pytanie: Cerazette a okres???

olasz Dodane ponad rok temu,

Re: Cerazette a okres???

Ja również miałam coś w rodzaju okresu podczas brania pierwszgo opakowania cerazette – trwało to ok. 7 dni, a przy drugim opak. juz nie było żadnego krwawienia. Jednak skończyłam brać i okres (taki normalny z jajeczkowaniem)dostałam 8 miesiecy po porodzie.

Ola i Dominika ur. 8.12.2002 r.

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: Cerazette a okres???

Ja brałam Cerazette przez 30 dni i …krwawienie miałam jakieś..40 dni:-)))Wyrzuciłam to w diabły- niestety nie dla mnie taka antykoncepcja- bo przyjemności żadnej:-(((

Znasz odpowiedź na pytanie: Cerazette a okres????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
pierwszy raz po porodzie
Wczoraj był ten pierwszy , długo oczekiwany raz po porodzie i wcześniejszej abstynencji zwiazanej z ostatnim trymestrem. Niestety nie było tak fajnie jak kiedyś...ale jestem pewna , że po paru próbach
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Czy mozna skakac na skakance 2 miesiace po cc ?
Jestem 10 tygodni po cc i chcialabym zaczac juz cwiczyc. Kiedys keidy probowalam sie odchudzac bardzo duzo dawala mi skakanka. Chcialabym zaczac teraz skakac ale nie wiem czy moge to
Czytaj dalej