Charytatywne oddanie krwi pępowinowej

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #31424

    marta-g

    Dziewczyny a co sądzicie o oddaniu krwi pępowinowej dla innych dzieci? Jeśli kogoś nie stać na zapłacenie bankowi za przechowywanie komórek, może przecież oddać ją bezpłatnie. Może uratuje jakiemuś dziciaczkowi życie…
    Pytam, bo właśnie znalazłam tą informację:

    #415532

    asia80

    Re: Charytatywne oddanie krwi pępowinowej

    Wczoraj o tym rozmawialismy ze znajomymi. Ja chetnie oddam nasza krew pepowinowa, wiec zaraz poczytam Twoj link.

    Asia i maluszek 😉 (28 tygodniowy)



    #415533

    bercia30

    Re: Charytatywne oddanie krwi pępowinowej

    a ja chyba tam zadzwonię i się zapiszę. W końcu jak moja krew pępowinowa może uratować jakąś dzidzię, to czemu nie oddać? W końcu powinniśmy sobie pomagać. Rozważam to na poważnie:)) Pozdrawiam
    Bercia i Ola (06.12.2003)

    #415534

    Anonim

    Re: Charytatywne oddanie krwi pępowinowej

    witam,
    mysmy podjeli juz ta decyzje dawno,tylko wlasnie nie do konca wiedzielismy jak mozna to zrealizowac.Czy gdzies sie zapisac?zaraz wejdziemy na ta strone wiec pewnie sie wszystkiego dowiemy.
    Pozdrawiamy

    Monika & Piotr i ich cudoGwiazdeczka(ek)marzec 2004

    #415535

    joasia11

    Re: Charytatywne oddanie krwi pępowinowej

    cześć
    Ja z meżem równiez stwierdzilismy, ze skoro moze jakiejś dzidzi uratować życie lub zdrowie to oddamy.
    pozdrawiam pa

    Joasia i Fasolka (13.03.04)

    #415536

    anastazja

    Re: Charytatywne oddanie krwi pępowinowej

    Hmmm nie czytalam tej stronki ale chyba nie mozna podac komorek innemu dziecku bo ta krew pepowinowa to jest tylko jakby dla tego jednego dziecka i jest jakby dla siebie dawca. Nie znam sie na tym ale tak mi jakos to wyszlo .
    Jezeli to takie proste to dlaczego chca tyle kasy przeciez gdyby od kazdej kobiety pobrali te krew to mieliby po sprawe , a jak do tej pory szukaja miesiacami dawcy , cos mi sie w tym nie podoba pomimo ze mnie pobrano ta krew i nikt mnie nie informowal ze moge uratowac komus rowniez zycie …..

    Pozdrowionka !

    Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close