Chcieliśmy się przypomnieć

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #77574

    aischa

    Tak wiec jak w tytule, kilka naszych fotek

    a tu moja fotki z przymiarki sukni slubnej (29 kwietnia 2006 wychodze za maz 🙂 )



    przepraszam za jakosc zdjec. W maju wkleje fotki ze slubu 🙂

    Asia, Nikola 11.01.2002 i Aniołek 5/6 tc. 01.2006 [*]

    #1037992

    tazmanka

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    Sliczna Nikolka, widac po kim odziedziczyla urode.
    Wygladasz pieknie.

    I czekamy na fotki ze slubu.



    #1037993

    dna

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    fajniutkie zdjecia, zwlaszcza pierwsze:)
    a coreczka chyba podobna do mamusi.
    z checia obejrze reszte zdjec po 29kwietnia

    Dana&Gabi 23.09.03

    #1037994

    bastet

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    Sliczne jestescie 😀

    Aga Jula i Szymek

    #1037995

    magdzik22

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    Wcale się nie musicie przypominać – bo Was pamiętamy. Ale fotki – jak zwykle – chętnie oglądamy .
    Suknia ślubna śliczna – wyglądasz świetnie! A kreacja dla Nikolki tez gotowa?
    Teraz czekam na fotki ze ślubu

    M&Marta i Wrześniątko

    #1037996

    catty

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    Nikola ma śliczne oczy. Bardzo ładna i radosna z niej dziewczynka

    Monika&Marcin&Michaś



    #1037997

    biedroneczka

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    SUPER ŚLICZNĄ MASZ CÓRECZKĘ

    SERDECZNIE GRATULUJĘ ŚLUBU – PIĘKNIE WYGLĄDASZ W SUKNI ŚLUBNEJ – WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA -DUŻO SZCZĘŚCIA I MIŁOŚCI.

    CZEKAMY NA FOTKI ZE ŚLUBU 🙂

    Ania z Julią

    #1037998

    beatab

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    ślicznie wyglądasz!
    wielkie gratulacje z okazji ślubu! to już za kilka dni, pewnie sie niecierpliwisz:-)
    czy to nie jest salon z wojska polskiego niedaleko poczty? tak mi ta kotara się kojarzy. ja tam kupiłam swoją:)
    w którym kościele będzie uroczystość?

    Patryś 03.03.2003

    #1037999

    mai

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    pieeeeeeeekna Panna Mloda 🙂 czekam z niecierpliwoscia na fotki ze slubu! ach, jakbym chciala jeszcze raz sie tak wystroic 😉

    Nikola PRZEsliczna, baaaardzo do Mamy podobna 🙂

    Marta &

    & Sierpniowa Inga!

    #1038000

    aischa

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    nie, to nie jest salon z Wojska Polskiego (napewno chodzi tobie o Scarllet) moja suknia jest z Centrum Mody Ślubnej (na ulicy Kaszubskiej)

    Ślub odbedzie sie 29 kwietnia o godz 15:00 w Kosciele p.w. Najswietszego Serca Pana Jezusa 🙂

    Asia, Nikola 11.01.2002 i Aniołek 5/6 tc. 01.2006 [*]



    #1038001

    kokunia

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    Nikola- cudeńko!!!!!!!!!!
    Z mamusi śliczna panna młoda- WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!

    Agata i

    #1038002

    aischa

    Dziękujemy……..

    za te komplementy i obiecujemy ze po slubie fotki sie ukaza 🙂

    Asia, Nikola 11.01.2002 i Aniołek 5/6 tc. 01.2006 [*]



    #1038003

    natinka

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    Fajniusie fotki no i ta suknia 🙂

    Nati i Kamilka 05.04.04 oraz Maleństwo

    #1038004

    effcia

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    ciotka! pięknie się w tej kiecy prezentujesz:))))
    już czekam na ślubne foty:)

    buźka dla Nikoli:)

    Effcia, Frań(2,5l) i Zosia(21tc)

    #1038005

    klucha

    Re: Chcieliśmy się przypomnieć

    nieważna jakosć, ważne że są

    wspaniała panna młoda z ciebie bedzie, slicznie wygladasz, wiadomo po kim mała taka ładna 🙂

    Izka i Zuzia prawie 4 🙂

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close