CHORWACJA, DUBROVNIK I MAKARSKA -35 ST.CELSJUSZA

zebrałam sie w sobie i w końcu znalazłam chwile aby się pochwalic….
wakacjami…… w końcu M zabrał całą rodzinę to zaczynam:
DUBROVNIK

cdn.

30 odpowiedzi na pytanie: CHORWACJA, DUBROVNIK I MAKARSKA -35 ST.CELSJUSZA

nunak Dodane ponad rok temu,

CD.

MAKARSKA – MIEJSCE STACJONOWANIA

WIDOK Z OKNA

OBOWIĄZKOWO Z PALMĄ

PROMENADA

NA PLAZY PRZY ZACHODZIE SŁOŃCA – kiczowato

to narazie tyle.

vievioorka Dodane ponad rok temu,

Piękne zdjęcia… ech… zachciało mi się 😎 😮 😉

wyki Dodane ponad rok temu,

Śliczne krajobrazy! Fajne miejsce na odpoczynek! A ty to normlanie jak starsza siostra swoich dzieci wyglądasz!!!!

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez wyki:A ty to normlanie jak starsza siostra swoich dzieci wyglądasz!!!!
a to sie obśmiałam jak norka:D

lilavati Dodane ponad rok temu,

Woow super! Podziwiam za umiejętność robienia fotek budynków – ja chyba tego nigdy nie opanuję. Tylko dlaczego tych fot tak mało?

kokunia Dodane ponad rok temu,

Agatko-cudne wakacje mieliście-ja mam nadzieję,że kiedyś też zachaczymy o Chorwację-przeraża mnie jednak ta droga:o
Mało fotek-proszę o więcej!!!!!!!!!!!!

gosik Dodane ponad rok temu,

Ech…wróciły wspomnienia….
Ja Dubrovnik zwiedzałam przy 40stopniach.
Niezapomniane przeżycie 😮
Zdjęcia super 🙂

nusiak Dodane ponad rok temu,

nie dosc ze pieknie to jeszcze moja ukochana temperatura … ach, niech sie dzieje co chce – za rok i my “jadymy” 🙂

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gosik:Ech…wróciły wspomnienia….
Ja Dubrovnik zwiedzałam przy 40stopniach.
Niezapomniane przeżycie 😮
Zdjęcia super 🙂

40 było w Mostarze w Bośni ….. i jak przyjechaliśmy do Makarskiej i było 30 to normalnie zimno nam się zrobiło:eek:;)

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kokunia:Agatko-cudne wakacje mieliście-ja mam nadzieję,że kiedyś też zachaczymy o Chorwację-przeraża mnie jednak ta droga:o
Mało fotek-proszę o więcej!!!!!!!!!!!!

no my na raty jechalismy….. w tamtą stronę 3 dni z noclegiem w Polsce koło Krynicy i w Czechach na granicy węgierskiej … a powrotna droga 2 dni nocleg w Polsce koło Kłodzka…….. 🙂 było ciężko ….. najgorzej w Polsce oczywiście.

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniast:Woow super! Podziwiam za umiejętność robienia fotek budynków – ja chyba tego nigdy nie opanuję.
eee to nie ja 😮 robie zdjęcia budynkom… tylko M.

avi Dodane ponad rok temu,

echhhh
Makarska to i moje ulubione miejsce stacjonowania
zatęskniło mi sie strasznie
suuuuper zdjęcia 🙂

goooosia Dodane ponad rok temu,

super wakacje 🙂 zazdroszcze…..;)
a no i zauwazylam moj wozek 😀 cargo black?;)

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Ale ładnie 🙂

Pierwsza moja myśl – ja też tam chcę…. Ale potem przypomniałam sobie, jak tam jest gorąco i … może w kwietniu ;)?…

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kurczak1:Ale potem przypomniałam sobie, jak tam jest gorąco i … może w kwietniu ;)?…

oj tak….. następny raz będzie albo w kwietniu albo we wrzesniu…… chociaż patrzyłam wczoraj na prognozę to w Mkarskiej o 20.00 było 34 !!!:eek: więc może październik?????

klucha Dodane ponad rok temu,

nastepnym razem jadę z Wami

deborah Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nunak:oj tak….. następny raz będzie albo w kwietniu albo we wrzesniu…… chociaż patrzyłam wczoraj na prognozę to w Mkarskiej o 20.00 było 34 !!!:eek: więc może październik?????

Witaj

Fajne zdjęcia. Piękny ten masyw Biokovo w tle:)
Właśnie wczoraj wróciłam z Tucepi 4 km od Makarskiej. Zwizytowalismy też Makaską i Split.
Teraz pogoda jest akurat, jakieś 28 stopni, tylko ta prognoza w Makarskiej trochę wg mnie zawyżona…. Morze jest ciepłe.

Przepytałam mieszkańców i mówią że:
– w maju przjeżdżają turyści, ale pogoda raz jest a raz jej nie ma
– w czerwcu jest napewno
– we wrześniu pogoda jest napewno a nawet w październiku i morze jest wtedy najcieplejsze no i ceny niższe niż w czerwcu 🙂

Pozdrawiam

pyshotka Dodane ponad rok temu,

Chorwacja jest piekna ! A jeszcze piekniejsza z takimi fajnymi turystami:)

moni2003 Dodane ponad rok temu,

cudne zdjęcia

bastet Dodane ponad rok temu,

Wszystko piekne, bez wyjatku ! 🙂

nunak, milo Cie zobaczyc 🙂

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez cher:

nunak, milo Cie zobaczyc 🙂
😮

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Deborah:Witaj

Przepytałam mieszkańców i mówią że:
– w maju przjeżdżają turyści, ale pogoda raz jest a raz jej nie ma
– w czerwcu jest napewno
– we wrześniu pogoda jest napewno a nawet w październiku i morze jest wtedy najcieplejsze no i ceny niższe niż w czerwcu 🙂

Pozdrawiam

Super 😀
Zostawiam sobie jako ściągę 🙂

gosia Dodane ponad rok temu,

Tempka konkretna 😉
Super fotki. Super Wy. Ech urlopu się zachciewa po obejrzeniu Waszych fotek

ivoonna Dodane ponad rok temu,

Piekne foty. Super wygladacie!!! A krajobraz …. tego nie da sie skomentowac.

A ja wlasnie wczoraj wrocilam z wyspy Brac, codziennie sie zastanawialismy nad wyprawa do Makarskiej, bo mielismy pod nosem prom, ale jakos upal nas zakotwiczyl na wyspie.

Jak daliscie sobie rade z podroza z dwojka dzieci? Szczegolnie chodzi mi o mlodsze. Maz sie nastawia za rok na powtorke, a ja jestem przerazona bo w kwietniu nam sie rodzina powiekszy.

amber Dodane ponad rok temu,

Piękne foty z podroży…uwielbiam takie…bo sama nie mam zbyt wiele okazji do wyjazdów 😉
Świetnie masz dzieciaki i cieszę się że Ciebie widać 😀

laura1 Dodane ponad rok temu,

Super rodzinka. Mlodziutko wygladasz, mozesz juz legalnie kupowac to i owo 😉 ?

Nigdy tam nie bylam, zazdroszcze, ja chce do Europy!!!!!!!!!!

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez laura1:Super rodzinka. Mlodziutko wygladasz, mozesz juz legalnie kupowac to i owo 😉 ?

!!

hehhe:o jak miałam 26-27 lat to facet w monopolowym chciał ode mnie dowoduu jak kupowałam wódeczkę i winko na uswoje urodziny !!!!

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ivoonna:
Jak daliscie sobie rade z podroza z dwojka dzieci? Szczegolnie chodzi mi o mlodsze. Maz sie nastawia za rok na powtorke, a ja jestem przerazona bo w kwietniu nam sie rodzina powiekszy.

powiem tak…… nikt nie mół że będzie lekko….
ale….
Nika urodziął się w maju i już w sierpniu jechaliśmy z nia do Niemeic i do Francji w okolice Strasburga….. to było 6 lat temu i mielismy auto bez klimy….. po tej wycieczce jeździliśmy z Nika wszędzie na Słowację, Węgry Litwę …….. i jakos się przyzywczaiła….

teraz Mikołaj zaczął później niż ona ale nie jest źle….. droga trwa dłużej ale potem za to jak jest fajnie….. a Ty jak urodzisz w kwietniu to spokojnie we wrzesniu możecie do Chorwacji jechac zwłaszcza jeśli cycem karmic będziesz….. 🙂

nunak Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez garcia:super wakacje 🙂 zazdroszcze…..;)
a no i zauwazylam moj wozek 😀 cargo black?;)

to mój wózek ,,,,,, cargo black oczywiście……
najodpowiedniejszy dla facetaCwaniak

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez wobysk:Tempka konkretna 😉
Super fotki. Super Wy. Ech urlopu się zachciewa po obejrzeniu Waszych fotek

Ja poproszę taką u nas!!!!!

Znasz odpowiedź na pytanie: CHORWACJA, DUBROVNIK I MAKARSKA -35 ST.CELSJUSZA?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
Teflonową nakladkę na żelazko
Nie wiem jak Wy, ale ja odkryłam dopiero w wakacje :eek: A właściwie mamuś mi sprezentowała :D Teflonowa nakładka na żelazko. Kosztuje w hipermarketach jakieś 10-13 zl, a niesamowicie polepszyła jakość mojego
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Pięciolatek podsikuje.
Od kilku miesięcy mam problem, Dawid podsikuje w majtki, zastanawiam się czym to jest spowodowane, w domu nie miał żadnych traumatycznych przeżyć, przychodzi mi na myśl tylko jedna sytuacja, która
Czytaj dalej