ciążą a brzuszek

cześć kobietki !!! jestem u Was pierwszy raz, proszę powiedzcie – kiedy tzn. w którym tygodnuiu ciąży zaczyna być ona widoczna, dzięki pa,pa

6 odpowiedzi na pytanie: ciążą a brzuszek

13aga Dodane ponad rok temu,

Re: ciążą a brzuszek

Tego nie da sie okreslic poniewaz kazda kobieta jest inna a do tego dochodzi jeszcze sposob ubierania sie. Jezeli ubierasz sie w obcisle ubrania to pewnie ok 16 tygodnia bedzie juz widac natomiast jezeli ubierasz sie w luzne ubrania to nawet bedac w 26 tyg moze byc nie widac. Tak wiec jest to zalezne .

Aguś i ? ( 17. 06. 2003 )

ada77 Dodane ponad rok temu,

Re: ciążą a brzuszek

To bardzo trudne pytanie, bo to jest wyjątkowo indywidualne. Jednym kobietkom brzusio rośnie stopniowo i to już od 3 miesiąca, a innym np. skokowo i w 5, 6 mies. zaczyna być nagle widać dość spory brzuś, choć wcześniej nie było go niemal zupełnie. Myślę jednak, że tak przeciętnie od 4 miesiąca (16 -17 tydzień) jest chyba w miarę widoczny u wiekszości mamuś.
PS Witamy Cię serdecznie!!!
ada77 i miki -01.06

27aga27 Dodane ponad rok temu,

Re: ciążą a brzuszek

dzięki, jestem trochę przewrażliwiona, ponieważ mam już za soba dwa poronienia i nie wiem co będzie teraz. Jestem w ósmym tygodniu ciąży a wizytę mam mieć ok.18 maja. Jak byłam 3 tygodnie temu to wszystko było o.k..Jeszcze czeka mnie chwila prawdy 18.05 – czy będzie serduszko !!! w poprzedniej ciąży nie doczekałam się bicia serduszka bo płód przestał się rozwijać w 6 tygodniu

monka Dodane ponad rok temu,

Re: ciążą a brzuszek

Świetnie cię rozumiem, bo ja w poprzedniej ciąży tez się nie doczekałam serduszka, a teraz jutro mam USG i mam nadzieję, że wreszcie zobaczę.

Monika +grudniowe szczęście

27aga27 Dodane ponad rok temu,

Re: ciążą a brzuszek

też mam taką nadziję,że będzie wszystko dobrze bo już dłużej tego nie wyczymam!!!!!!! jestem przebadana z każdej strony i wszyskie wyniki są w porządku. To trzymam za Ciebie kciuki!!!!!!!!! daj znać jak się ma maleństwo, ja jesazcze się muszę trochę podenerwować. Jeśli chodzi o termin to też mam na grudnia, dokładnie na 18-tego

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: ciążą a brzuszek

U mnie widoczna była ok 18 tyg., ale ja zw względu na okres zimowy i wczesno-wiosenny chodziłam w obszerntch sweterkach. W lecie jak zakłada się mniej rzeczy, brzuszek wcześniej będzie zauważalny!

Pozdrawiamy,

Magda, Rafał i Albercik (7.09.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: ciążą a brzuszek?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
dentysta w 9 miesiacu..
czy mozna sie wybrac?? gin mi powiedzial ze jesli nic powaznego to tak..tylko nie wiem czy wymiana plomby to powazne czy nie? czy lepiej poczekac jak bedzie po wszystkim..??? dorota...termin...1 czerwca!
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
lutaki-marcaki 2003
Julcia ma 10,5 tygodnia. Odkryła rączki i bawi się bardzo poruszona, coraz więcej grucha i dużo się śmieje w reakcji na uśmiechy i czułości innych. Śpi (odpukać) świetnie, w nocy 6-7
Czytaj dalej