ciąża czy nie ?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 36)
  • Autor
    Wpisy
  • #109229

    katie80

    Hej dziewczyny 🙂
    Mam na imię Kasia (31lat)
    Staramy się o dziecko o 4 cykli, moje cykle są 28dniowe.
    Jestem obecnie w 22dc. Nie wytrzymałam i zrobiłam wczoraj test ciążowy gdyż ten cykl daje mi mocno popalić mocnymi bólami piersi…Może któraś z Was miała podobną sytuacje jak ja i będzie w stanie coś mi powiedzieć…a więc zrobiłam wczoraj test, poczekałam 5 min nic nie było, odłożyłam, dzisiaj rano sprzątałam, chciała test wyrzucić do kosza i zdziwiłam się gdyż ujrzałam 2 wyraźną choć nie tak jak ta pierwsza(C) kreskę…nie wiem czy to może być oznaką ciąży czy błędu testu… dotychczasowe testy, które robiłam tej samej firmy, nawet po kilku dniach nie pokazywały mi drugiej… jeżeli macie podobne doświadczenia, proszę napiszcie… bardzo chciałabym by była to ciąża choć wiem że test wykonałam za wcześnie…. Pozdrawiam 🙂

    #4726882

    sangha

    ciąża czy nie ?

    Witam
    Dziś zrobiłam test problem w tym że niby są 2 kreski ale ta właściwa jest ledwo widoczna chyba tylko ja ją widzę, okres spóźnia mi się tydzień do zapłodnienia mogło dojść jedynie 24 lipca kłują mnie jajniki i czasem zaboli również brzuch straszliwie bolą mnie uda przez ostatnie 3-4 dni mogłam jeść bez oporu ciągle byłam głodna w poniedziałek jadę na badanie krwi ale nie wiem co myśleć o tym teście.. jak myślicie ? ta kreska jest na prawdę ledwo widoczna



    #4726883

    ally28

    Zamieszczone przez Sangha
    Witam
    Dziś zrobiłam test problem w tym że niby są 2 kreski ale ta właściwa jest ledwo widoczna chyba tylko ja ją widzę, okres spóźnia mi się tydzień do zapłodnienia mogło dojść jedynie 24 lipca kłują mnie jajniki i czasem zaboli również brzuch straszliwie bolą mnie uda przez ostatnie 3-4 dni mogłam jeść bez oporu ciągle byłam głodna w poniedziałek jadę na badanie krwi ale nie wiem co myśleć o tym teście.. jak myślicie ? ta kreska jest na prawdę ledwo widoczna

    zrób jutro test, jak będzie wyraźniejsza to można przypuszczać, że jesteś w ciąży.

    #4726884

    ginger-84

    jesli jest wczesna ciaza to moze byc lewdo widoczna ja tak mialam i tez mialam mieszane uczucia ale kazdy kolejny test i kreska byla wyrazniejsza 🙂 trzymam :Kciuki:

    #4726885

    paolinka

    najlepiej idź na betę

    #4726886

    talolina

    cześć dziewczyny
    Mam na imię Karolina (28 lat).
    Od roku jestem mężatką jednak o dzidzie zaczęliśmy się starać dopiero w tym cyklu (zmiana miejsca zamieszkania, nowa praca, itd). w tym cyklu miałam również monitoring na którym było piękne jajeczko 23 mm – było t0 1.08 w 12dc – cykle 28 dniowe, lekarz zalecił nam przytulanie. Od kilku dni odczuwam dziwne objawy: po pierwsze mam podwyższoną temperaturę 37 – 37,2, strasznie bolą mnie piersi są nabrzmiałe, brodawki powiększone widać niebieskie żyłki i jakby popękane naczynka, od czasu do czasu odczuwam bóle podbrzusza nie są silne ale odczuwalne. Dzisiaj jest 21 dc zrobiłam test i bo nie mogłam wytrzymać i nic 🙁 teraz czekam do dnia okresu ciekawa jestem czy będzie???



    #4726887

    m-amp-m-s

    Witaj:)
    objawy masz bardzo interesujące:Wow!:
    ale na test za wcześnie, poczekaj jeszcze pare dni – najlepiej właśnie do terminu okresu i powtórz:Kciuki:

    A temp. w II fazie cyklu zazwyczaj jest taka wysoka – ważne żeby taka już została :Kciuki:

    #4726888

    ana-83

    mam dylemat…:)

    Witajcie,jestem swieza tu zupelnie i postanowilam poszukac odp na moje pytanie.
    Staramy sie o drugie dziecko,jeste po odstawieniu pigulek,wiec ten cykl mam taki pod wielkim znakiem zapytania… Za bardzo nie wiem,kiedy plodne dni byly,temp mierze, sluz nie berdzo zcytelny jest po pigulkach. Starania byly,wydaje mi sie,ze wtedy kiedy mielam bole owulacyjne. NIe mam pojecia kiedy teraz spodziewac sie miesiaczki. Przed ciaza cykle mialam nieregularne:( TEst zrobilam wczoraj-negatywny:(((A ja mialam taka ogromna nadzieje i szczerze,to mnie to podlamalo:(( Brzuch pobolewa,piersi nabrzmiale i bolace sutki. Moze to wskazywac na wczesna ciaze,albo na zblizajazy sie okres…Chyba juz teraz chce to sobie wmowic…Temp stale utrzymuje sie wyzsza… Wiem,ze to wszystko moze wskazywac na zblizajaca sie miesiaczke,a moze jednak za szybko wykonalam test ciazowy…Jak Wy myslicie? JEst jakas jeszcze nadzieja:)?

    #4726889

    m-amp-m-s

    zawsze dopóki nie ma okresu jest nadzieja:Kciuki:

    #4726890

    paolinka

    zgadzam sie z poprzedniczka nadzieje jest póki nie ma @ ale nie ma co się nakrecac i doszukiwac objawów bo potem człowiek sie tylko niepotrzebnie rozczaruje



    #4726891

    ana-83

    No wlasnie…chyba teraz tak mam,ze sie nakrecam i chcialabym bardziej w to wierzyc,niz to jest mozliwe…Bo rozum mi podpowiada,ze przeciez test raczej by sie nie myli,a serce chcialoby wierzyc,ze jeszcze jest szansa. Dzis mam 32dc i dalej czekam na okres

    #4726892

    m-amp-m-s

    Pamiętam mój pierwszy cykl starań – miałam wszystkie objawy ciążowe włącznie z rosnącą macicą:Wstyd::Śmiech:
    Ale tobie życze zebys mogła jak najszybciej wstawić tutaj pozytywny test na zdjęciu:Kciuki:



    #4726893

    ana-83

    :Hyhy:
    wyobraznia robi swoje,co? Im bardziej na trzezwo na to patrze,to juz sama sie przekonuje,ze nic z tego:( Co zrobic.Za mc znow bedzie szansa…
    A Ty ile cykli sie staralas?

    #4726894

    m-amp-m-s

    Zamieszczone przez ana_83
    :Hyhy:
    wyobraznia robi swoje,co? Im bardziej na trzezwo na to patrze,to juz sama sie przekonuje,ze nic z tego:( Co zrobic.Za mc znow bedzie szansa…
    A Ty ile cykli sie staralas?

    Nie za dużo :Fiu fiu:
    W kwietniu odstawiłam tabletki, i od sierpnia chciałąm zacząć starania ale okazało się że muszę poczekać 3 miesiace bo miałam złe wyniki cytomegali – a to trzeba przeczekać a nie wyleczyć :Niepewny:
    Więc w październiku zaczęliśmy a w styczniu zobaczyłam II:Kciuki:

    Co nie zmienia faktu że zdążyłam zaliczyć wszystkie etapy – od nadzieji po pewność przez kompletne zwątpienie czy nam się w ogóle uda i już chciałam m wysyłać na badania :Śmiech:

    #4726895

    ana-83

    JA z pierwsza ciaza nie mialam najmniejszych problemow-zaszlam w pierwszym cyklu i chyba stad takie podswiadome myslenie,ze teraz moze uda sie tak samo…A ze jest inaczej…coz,wszystko przed nami!!

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 36)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close