ciąża po stosowaniu środków antykoncepcyjnych

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #7512

    audi

    Na początku grudnia odstawiłam femoden (śr. antykoncepcyjny). Nie wiem czy dobrze zrobiłam ale współżyłam w dni płodne. Czy słyszałyście coś na temat ciąż po tabletkach bez robienia przerwy np. miesięcznej???
    Sama nie wiem co myśleć. Gdybym była w ciąży to super. ALe czy wszystko będzie w porządku z dzidzią. Słyszałam, że dziewczyny nie wiedząc, że są w ciąży przyjmowały tabletki hormonalne.

    #134275

    Anonim

    Re: ciąża po stosowaniu środków antykoncepcyjnych

    Audi, jezeli tak sie stalo, to pewnie dzidzi nic nie bedzie. Jest po prostu wieksze prawdopodobienstwo ciazy mnogiej.

    Caluski
    J.



    #134276

    moni

    Re: ciąża po stosowaniu środków antykoncepcyjnych

    Hej! Znam osobiscie dziewczyne, ktora
    brala pigulki nie wiedzac, ze jest w ciazy i co? I wszystko w porzadku. Dzisiaj jest szczesliwa mama rocznego bobasa. Tak wiec nie ma sie czym przejmowac.
    Monika

    #134277

    Anonim

    Re: ciąża po stosowaniu środków antykoncepcyjnych

    Jestem przykladem dziewczyny, ktora stosujac srodki antykoncepcyjne dostala kuracje antybiotykowa i … zaszlam w ciaze, choc nie wiedzialam o tym. Tabletki nadal bralam, a przestalam, gdy zrobilam test i wyszlo, ze jestem w ciazy. Dzidzi nic sie nie stalo i dzisiaj ma pol roku.

    #134278

    Anonim

    Re: ciąża po stosowaniu środków antykoncepcyjnych

    Hej! Jaka przerwa miesieczna? Ja zaszlam w ciaze tydzien po odstawieniu tabletek, a moj synek ma dzisiaj pol roku. Zreszta, o przerwie nic nie slyszalam, a i tabletkowa ulotka o tym nie wspomina – tylko, ze zaraz po przerwaniu zazywania mozna zajsc w ciaze, co w moim przypadku bylo skuteczne.
    Ula

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close