Cilest – pytanko – pilne

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #61047

    Anonim

    Mam ostatnie opakowanie Cilestu z którego zdążyłam już wyrzucić ulotkę , no i teraz nie wiem….
    Zapomniałam wczoraj wziąć tabletkę .
    Normalnie biorę o godz. 20, teraz jest prawie 17 następnego dnia i właśnie sobie o tej zapomnianej pigułce przypomniałam.
    Tylko że nie pamiętam co teraz :
    -wziąć tę zapomnianą a następną o zwykłej porze?
    – zrezygnować z tej i wziąć następną normalnie? No i w tym przypadku dodatkowo się zabezpieczać do końca cyklu?

    Dziewczyny zażywające Cilest ! – proszę pomóżcie !

    Monika, Mateusz & Nina 19.11.2003

    #777978

    Anonim

    Re: Cilest – pytanko – pilne

    wziasc noramlnie te pigułke, którą byś dzisiaj brała, tamtą wczorajsza pomin – 🙂
    przez kilka dni – zabezpieczajcie sie dodatkowo…(4-5dni)…
    pozdrawiam
    bruni


    VICHY i LA ROCHE POSAY



    #777979

    an-ki

    Widzę, ze nie jestem sama!!!

    Czytam Twojego posta i muszę Ci napisać, ze w sobotę, kiedy chciałam zażyć pigułę zobaczyłam z przerażeniem, ze w opakowanku spoczywa sobie nie ruszona pigułka z piątku
    Różnica jest taka, że ja birę Femoden, a tam na ulotce pisze, że nal;eży zażyć zapomnianą pigułkę, nawet gdyby znaczyło to zażycie 2 naraz.
    Tak wiec zażyłam dwie, a teraz będę oczekiwać czy @ pojawi się w spodziewanym terminie…

    Pozdrawiam

    Ola 13.12.2003

    #777980

    usianka

    Re: Widzę, ze nie jestem sama!!!

    Ja tez uwazam ze trzeba zazyc zaległą pigulke – w Mercilonie tez tak jest napisane. A Cilest chyba tez jest prosta jednofazową pigułką? Jesli tak to trzeba zazyc tą zapomnianą pigułe. Rowniez mi sie to zdarzalo

    Ula – mama Emilki (4.XI.2003)

    #777981

    sliczna24

    Re: Cilest – pytanko – pilne

    ja mam ulotke i musisz zazyc tablete zapomniana i dzisiejsza

    Dorota i Zosia <16.07.2003.>

    #777982

    Anonim

    Re: Cilest – pytanko – pilne

    właśnie tak zrobiłam 🙂
    dzięki

    Monika, Mateusz & Nina 19.11.2003

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close