..Ciucholandy…lumpexy..czy jak kto woli Second-handy ;p

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 80)
  • Autor
    Wpisy
  • #98704

    –veronique

    Kupujecie w takich miejscach????
    Lubicie?
    Co fajowego udało się tam WAM znaleźć?????
    ja często lubię do ciuszka zaglądanąć….a ile już mam perełek stamtąd …..a najfajniejsze rzeczy można załapać dla dzieci- w życiu nikt by nie powiedział że stamtąd….upiorę wyprasuję…i co ???
    ja mam radochę wtedy!

    #2453118

    aborka

    jakieś 95% ciuchów dzieci, 60% meza (bo spodni sie nie da bo za długi :), 80% moich ciuchów…..rok temu liczyłam ze mam 25 spódnic……………….a na co dzien chodze w spodniach 🙂



    #2453119

    mumcia

    koszule YSL mojego K.
    Louis Vuitton dla mnie

    #2453120

    ulaluki

    Zamieszczone przez majowamama
    pewnie ze kupujemy, ale troche trwało zanim wpadłam w ten nałóg 😉

    Chętnie bym w ten nałóg wpadła. Ale czas no i… te tłumy zawzietych kobiet:)
    Poszłam raz do takiego obleganego lumpeksu(namówiła mnie koleżanka), nie przewidziałam, że mogę byc „stratowana”. Na dodatek poszłam z Konradem. Jakoś mi się odechciało wypraw. Ale jakbym miała czas i była czasowo bezdzietna, to czemu nie?:).
    Kupiłam wtedy fajne spodenki next za… 2 zł, koszulkę thomas za 2,5 i spodnie earle greys za 7 zł. Czyli się opłaciło:)

    #2453121

    evcia

    Oj juz dawno nie bylam ale kiedys to nawet nawet super ciuchy pokupowalam dla dzieci z h&m i inne i to za grosze musze znowu wpasc w ten nalog ;):Kciuki:

    #2453122

    lilavati

    Nie lubię
    Nie mam czasu
    Nie znoszę zapachu z tych sklepów
    Nie lubię kupować rzeczy których nie planowałam



    #2453123

    kasia

    Zamieszczone przez aborka
    60% meza (bo spodni sie nie da bo za długi 🙂

    to tak jak mój, choć ostatnio zakupiłam mu jeansy, za to ma sporo koszul, ja też mam trochę rzeczy, ale najwięcej dla dzieci

    #2453124

    gutek

    Kocham! Nie chodzę to tych wielkich, obleganych przez masę ludzi jak napisała Ulaluki, mam kilka ulubionych, malutkich gdzie zawsze mi jakiś fajny ciuszek dziewczyny odłożą. Naprawdę wole takie buszowanie w używkach niż sklepowe wystawy.

    #2453125

    aborka

    Zamieszczone przez Gutek
    Kocham! Nie chodzę to tych wielkich, obleganych przez masę ludzi jak napisała Ulaluki, mam kilka ulubionych, malutkich gdzie zawsze mi jakiś fajny ciuszek dziewczyny odłożą. Naprawdę wole takie buszowanie w używkach niż sklepowe wystawy.

    ja tez mam swoje ulubione. do innych nie wchodze bo smierdzi

    #2453126

    2308

    Ja właśnie wpadłam w ten nałóg.
    Kupuje ubranka zwłaszcza dla chłopaków. Niektóre ubranka są z metkami, większość znanych firm. Jakość rewelacyjna.

    Dla siebie kupuję rzeczy typu spódnice, spodnie, marynarki. Nigdy nie oglądam swetrów, bo zazwyczaj są zniszczone.
    A ostanio poszedł ze mną mąż, który oszalał na punkcie koszul.



    #2453127

    karolcia79

    Właśnie 2 dni temu zajrzałam do jednego z nich,a b.długo nie byłam w żadnym lumpku:Hyhy:…i zakupiłam maluchowi 2 pary spodni/w tym jedne sztruksy i 1 bluzeczkę…
    no jak mi się morda cieszy nie macie pojęcia…:D..a za wszystko zapłaciłam 18 zł.:Niepewny:

    #2453128

    karolcia79

    Zamieszczone przez aborka
    ja tez mam swoje ulubione. do innych nie wchodze bo smierdzi

    też takie mam- sprawdzone;):D choc rzadko w nich bywam ostatnio..

    Zamieszczone przez karabella
    Ja właśnie wpadłam w ten nałóg.
    Kupuje ubranka zwłaszcza dla chłopaków. Niektóre ubranka są z metkami, większość znanych firm. Jakość rewelacyjna.

    zakupiłam maluchowi na zimę spodenki..była metka i dodatkowe guziki..;)



    #2453129

    kasia

    u mnie są ceny za sztuki nie za kg

    #2453130

    evcia

    U nas byly na sztuki w moim uluboinym i ceny rozne o 4.i 5 do 20 a jak zrobili na kilogramy to juz teraz go niema bo brak klientow bylo i ciuchy nie ciekawe wiec musze sobie poszukac jakis nowy maly lumpeksik, Moja mama niedawno corci kupila spodnie drzinsowe jak nowe za 5 zl.

    #2453131

    k8-77

    kupujecie – glownie rzeczy na mnie, takie w moim stylu. czasem dla reszty familii tez. mam swoje ulubione sklepy.
    ostatnio nabylam corce ksiazeczke o fimbusiach. oryginalna angielska. to moj najwiekszy wyczyn 😉

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 80)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close