co sądzicie o przedszkolu na godziny?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)
  • Autor
    Wpisy
  • #55744

    beatab

    znalazłam w moim mieście przedszkole na godziny. dla dzieci w wieku przedprzeszkolnym od 1,5 r.
    zresztą same zobaczcie http://www.klubmalucha.pl/dla_rodzicow.html
    chciałabym aby Patryk chodził do takiej grupy na 3 – 4 godziny dziennie 2- 4 razy w tygodniu. brakuje mu kontaktu z innymi dziećmi, a mi tochę spokoju. sądzicie, że matka na wychowawczym może skorzystać z takiej propozycji? chodzi mi o to, ze niektórzy oburzają sie, jak mówię, że chciałabym wysłać dziecko do przedszkola, a nie pracuję i siedzę w domu. całe szczęście, że to nie mój mąż tak myśli.
    ja ze swojej strony obawiam się tylko wzmożonej ilości infekcji i wirusów (do tej pory Patryk może cztery razy chorował).

    Beata&Patryk(03.03.03)

    #712520

    dna

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    zdziwilam sie gdy zobaczylam, ze to przedszkole miesci sie w Szczecinie, bo pomysl mi sie podoba. Nawet bardzo!niestety to i tak za daleko dla mnie… autobusami, tramwajami to moze w godzine bym dojechala.

    Dana&Gabi 23.09.03



    #712521

    irma

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Ja tez sie nad tym zastanawiam 🙂 … moim zdaniem pomysl dobry, bo dzieciaki powinny juz zaczac kontaktowac sie z innymi dziecmi ;)))
    Malo tego, mam zamiar ten pomysl wprowadzic w zycie. To dobre dla dzieciakow, bo zaczynaja sie uczyc zycia w grupie rowiesnikow i dla mamy, ktora moze odpoczac od dziecka :)))

    Elka, Gabi i Jeremi 10.04.2003

    #712522

    Anonim

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    moje marzenie……..;) – niestety to jest jak dla mnie za droga impreza (samo wpisowe 400 zl…….+ miesiecznie za te kilka godzin w tygodniu wychodzi ok 300 zl- Klub Malucha) -gdyby nie bariera finansowa Nina na pewno chodzilaby do takiego przedszkola– z korzyscia glownie dla niej, choc nie przecze ze i dla mnie-) Na razie tlumacze sobie ze jeszcze te pol roku niech korzysta z mamy 24 h/ dobe- jedyna okazja bo z apol roku planuje wrocic do pracy a NInka pojdzie do przedszkola na caly etat:-) Podsumowujac- przedszkole na kilka godzin w tygodniu uwazam za rewelacyjny pomysl- zarowno dla dzieci ktore garna sie do innych dzieci jak i dla tych mniej smialych- ktore maja okazje lagodnie wejsc w srodowisko przedszkolakow i oswoic sie z nowa sytuacja;-)

    gucia i Nina 27 IV 03

    #712523

    magdawroc

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Nie pojmuję – dlaczego tak drogie to wpisowe? Bo kwoty za godzinę całkiem rozsądne…dawno myślałam o tym, że dobrze by było, żeby takie miejsca funkcjonowały…Ale taka bariera finansowa?!!! Bo już te kilka zł/ godzinę to pewien wydatek

    Magda+Iga,Fi+Borysek

    #712524

    lea

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Jestes na wychowawczym? Chyba wtedy nie wolno zapisac dziecko do przeszkola? Moze cos pokręcilam, ale chyba tez o tym ostatnio ktos pisal na Kiedy dziecko…

    co do przedszkola – cena szok… ale jej chyba nie ma na stronie tylko ktos tu podal?

    Lea i Mateuszek



    #712525

    beatab

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    niby nie można, ale przecież czasem dziecko podrzuca się do babci ina kilka godzin i też się nie sprawuje wtedy osobiście opieki:-) oferta jest tez skierowana do mam na wychowawczym, więc ta kwestia mnie nie martwi.
    zresztą to nie jest typowe przedszkole na 8 godzin. tak się składa, że ostatnio nie mam z kim zostawić dziecka, jak mam jakies pilne sprawy do załatwienia, a nie wszędzie mogę go zabrać.
    napisałam do klubu malucha o warunki przyjęcia, w tym finansowe, ale jeszcze nie mam odpowiedzi. na stronie jest wzmianka, ze za godzinę cena wynosi 6 zł.

    Beata&Patryk(03.03.03)

    #712526

    jagoda

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Tak jak pisze Lea będąc na wychowawczym nie można zapisać dziecka do przdszkola. Wiem, pomyślisz, kto to sprawdzi? I pewnie masz rację. Ale nie chwal się tym koleżankom z pracy bo mogą donieść szefowi a to dałoby podstawy do cofnięcia wychowawczego i zwolnienia cię z pracy. Nie wiem jakie masz układy w pracy wiec tak pisze na zapas:)
    A co do przedszkola na godziny to super sprawa dla malucha przed 3 rokiem życia. Może się powoli wdrażać do pełnoetatowego przedszkola a z drugiej strony da wytchnienie mamie. Gdybym nie pracowała to pewnie chętnie skorzystałabym z takiej oferty a tak potrzebuję niestety nianię na 10 h dziennie.

    Basia i Jagódka 28.06.2003

    #712527

    Anonim

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    ja podalam- dzwonilam tam na poczatku wrzesnia dowiedziec sie o warunki. Mniej wiecej wychodzili tak jak napisalam (oczywiscie cena jest zalezna np od ilosci godzin na jakie chce sie zapisac dziecko, czy od tego czy bedzie jadlo posilki w przedszkolu czy rodzice beda przynosili wlasne jedzenie, czy np od tego czy dziecko bedzie uczeszczalo na zajecia rytmiki ………….:-) )

    gucia i Nina 27 IV 03

    #712528

    lumel

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Ja też się dowiadywałam i tak jak Gucia , niestety troche za drogo.Poza tym nie ma grupy tzw.integracyjnej, tzn. nie mogłabym nawet na początku zostać z synkiem, bo pani powiedziała ,że wtedy inne dzieci płaczą.Opłata za godzine ,tak jak Gucia napisała zależy od tego czy bedzie dziecko jadło posiłek, czy bedzie chodziło na rytmikę , albo na języki…Bardzo fajna sprawa, napaliłam się, ale ta cena mnie odstraszyła….chodzimy wiec dalej tylko na salę zabaw…choć jest tam czasem dużo dzieci to i tak Marcel biega i bawi się sam, chociaż czasem starsze dzieci go zagadują i na szczęście „nie boi” się ich…próbuje czasem nawet dyskutować…
    Niestety cennika Ci Beata nie przyślą , tylko nr telefonu, żebyś się telefonicznie wszystkiego wywiedziała…

    monika i marcel(03.03.03)



    #712529

    Anonim

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    ja mam nianie to mjego dwuletniego synka bo pracuje i place jej o polowe mniej .6zl na godzine to przesada

    #712530

    monia27

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Bardzo dobry pomysl.Pewnie ,ze wyslij malucha,tu nie chodzi o to ,ze sobie odpoczniesz[bo to tez Ci sie nalæezy] ale ,ze maly bedzie wmial kontakt z rowiesnikami.Ja tez jak moj maly skonczy dwa latka chce go wyslac do przedszkola na 5 godzin dziennie ,mimo,ze prawdopodobnie bedziemy mieli mozliwosc zajmowac sie nim sami.Chodzi o chwile relaksu dla mnie ale przedce wszystkim o to,ze maly bardzo ciagnie do dzieci a nie bardzo ma z nimi kontakt,widze,ze tego potrzebuje.Poza tym u nas chodzi tez o jezyk ,mieszkamy za granica i maly musi sie uczyc dodatkowego jezyka
    Tak czy inaczej popieram w 100%

    Monia i Tymonek (08.08.03)



    #712531

    beatab

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    czyli na stronie wprowadzają w błąd. napisali, ze sa grupy adaptacyjne i bardzo mi się to spodobało, bo tak w ciemno nie zostawiłabym dziecka bez przygotowania:-(((
    a czy jesczcze w naszym mieście jest podobna placówka?

    Beata&Patryk(03.03.03)

    #712532

    kleeo

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    naprawde??? pierwsze slysze…. a gdzie jest tak napisane, ze nie mozna? ja jestem na wychowawczym i moje dziecko chodzi do przedszkola i wszyscy o tym wiedza. To jest powod do zwolnienia? Przeciez jestem na bezplatnym wychowawczym a za przedszkole place sama, wiec o co chodzi? a do pracy chcetnie bym wrocila, tylko ze nikt mnie juz nie chce….


    kleeo, Natalia 2l. i Milosz 12l.

    #712533

    lumel

    Re: co sądzicie o przedszkolu na godziny?

    Ja wiem tylko o tej jednej.Na stronie wszystko ładnie pięknie jest napisane, a w rzeczywistości jest już troszkę inaczej…też byłam nastawiona na tą grupę integracyjną…niestety nieistniejącą…..
    …a może chcesz zostawiać mi na chwilę Patryka…to taka moja propozycja…wiem ,że mieszkasz w miarę niedaleko…i jak byś się nie bała to ja bardzo chętnie…a i Marcel by się cieszył…wiem ,że tak w ciemno nie można nic ustalać …ale pomyśl i napisz na priv…
    Pozdrawiam!

    monika i marcel (03.03.03)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close