Co to za lek – bromergon?

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #55707

    ninas

    Może wyda Wam się, że zadaję głupie pytania, ale od niedawna jestem na forum i zauażyłam, że wiele dziewczyn pisze o leku BROMERGON – co to lek, czemu służy? Nie słyszałam jeszcze o nim?

    #712098

    ami7

    Re: Co to za lek – bromergon?

    Ninas, to świństwo (piszę tak, bo powoduje zawroty głowy, nudności, senność i inne „przyjemności”) jest lekiem na obniżenie prolaktyny… hormonu, który może powodować zaburzenia owulacji… biorą te kobietki (w tym i ja), u których podczas badań hormonalnych wykryto hiperprolaktynemię, czyli zbyt wysoki poziom prolaktyny… mam nadzieje, że Ciebie ominie wątpliwa „przyjemność” z jego stosowania… pozdrowionka…

    ami7
    mój wykresik



    #712099

    zuzanna

    Re: Co to za lek – bromergon?

    witam
    jest to lek stosowany na obnizenie poziomu prolaktyny niestety podwyzszona prolaktyna to czesty obecie problem
    stresujacy tryb zycia na przyklad powoduje jej zbyt wysoki wzrost co z kolei zaburza czesto ovulacje stad tak powszechnie stosowany
    pozdrawiam

    22 cykl starań

    #712100

    ninas

    Re: Co to za lek – bromergon?

    Dziękuję Ci Zuzanno za wyjaśnienia, pozdrawiam!

    #712101

    ninas

    Re: Co to za lek – bromergon?

    Dziekuję za wyjaśnienie, pozdrawiam i żeczę Ci byś mogła zaprzestać jego stosowania.

    #712102

    kolka

    Re: Co to za lek – bromergon?

    obyś nie musiała go brać,
    ja dziś przez niego bardzo źle się czuję
    pozdrawiam



    #712103

    kolka

    pytanko do Ami7

    Czy doświadczyłaś już tych „przyjemności” po bromku? ijak tak to przy jakiej dawce?
    pytam bo ja dzis zaczęłam się źle czuć, a wczoraj zwiększyłam dawkę z 1+1/4 do 1+1/2 (dziennie) …i dzis czuję sie fatalnie, i w nocy oprócz nudności miałam też duszności.Martwie sie bo mam brać 2 dziennie:( jak ja będę funkcjonować, chyba że organizm sie przyzwyczai…

    #712104

    mkkafe

    Re: pytanko do Ami7

    Daje Ci dwa tygodnie i nawet po wiekszej dawce nie bedziesz odczuwala tych dolegliwosci.Bedzie dobrze…

    Monika (10 cykl) i Agatka 4l

    #712105

    ami7

    Re: pytanko do Ami7

    KOLKO, najgorsze są pierwsze dni… ja brałam dwa razy po pół tabletki i czułam się – mówiąc delikatnie średnio… – zawroty głowy, duszności, osłabienie… ale po tygodniu, dziesięciu dniach minęło… a na pociechę w drugim cyklu brania bromka zobaczyłam dwie krechy (wprawdzie dalej się nie udalo, ale to już inna sprawa)… Potem bromka odstawiłam i prolaktyna znowu podskoczyła do góry… teraz wracam do tego specyfiku po raz kolejny… dwa razy po pół tabletki… i jak na razie czuję się dobrze…choć może samopoczucie popawia mi nadzieja, że tym razem się uda!!! Życzę Ci jak najmniej bromkowych dolegliwości i baaaardzo szybko dwóch kreseczek!!!!!!

    ami7
    mój wykresik

    #712106

    kolka

    Re: pytanko do Ami7

    dzięki wielkie, dużo nadzieji we mnie po tym co napisałaś. Zmniejszyłam teraz troszkę dawkę i czuję się już lepiej. Jutro znowu spróbuję zwiększyć. Biorę go już 4 tydzień. Ale w dawce 1+3/4 naprawdę umierałam. Teraz przy 1+1/2 jest ok.
    Ja życzę Tobie powrotu do bromka bez dolegliwości i szybciutkiego zafasolkowania!!!!

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close