Co z Weronką

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #22788

    kika210

    Czy któraś z was wie co u niej>? Bo dawno jej na forum nie czytałam…

    KIKA210 + Adrianna 22.05.2003r.

    #311453

    olaka

    Re: Co z Weronką

    Tez sie nad tym zastanawialam, ale ostatnio pojawila sie kilka dni temu i w ktoryms z watkow pisala, ze ma urwanie glowy, bo przeciez maly Krzys, a co gorsza musi sie strasznie spieszyc z pisaniem doktoratu. Tak wiec chyba rzadko tu zaglada, bo boi sie, ze ja forum wciagnie tak jak nas 😉 Tez mi jej brakuje, bo przeciez gdy oczekiwalysmy to byla z nami czesto….

    Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003



    #311454

    magdalenammm

    Re: Co z Weronką

    Miejmy nadzieję że szybko się obroni i do nas wróci.
    Pozdrowionka

    Magda i Tymek (ur.17.05.03)

    #311455

    1014monia

    Re: Co z Weronką

    Mało nas majóweczek :(((

    Monia i Olgutek 3 miechy! 06.05.03

    #311456

    dorota27

    Re: Co z Weronką

    ee..nie tak malo..

    dorota i claudia / ur. 29 maja 2003/

    #311457

    kruszyna

    Re: Co z Weronką

    weronka dzwoniła do mnie parę dni temu. Faktycznie ma urwanie głowy z pisaniem doktoratu. Na szczęście Krzyś jest spokojnym chłopcem i pozwala mamie na pracę naukową.

    Ania i cudna Asieńka co zrobiła niespodziankę i nie czekała na tatusia (07.08.03) 🙂



    #311458

    agula24

    Re: Co z Weronką

    Tak tak do mnie Weronka też się odezwała i zgadza się -piszę doktorat! Krzyś podobno śmieje się i gaworzy po swojemu a poza tym lubi spacery na rękach rodziców :))) Wiecie jak cięzko jest nawet przy spokojnym dziecku- ja też przy swojej pracy magisterskiej nie mogę się skupić- odpalam rano komputer do pisania i zamiast pisac wchodzę na forum potem budzi się mały i efekt jest taki że zamiast coś napisać- czytam forum :))) Ale to nic! Czekamy na spotkanie Katowiczanek i mamy nadzieję że Weronka z Krzysiem też będzie bo już ją informowałam! Pozdrowienia dla Was wszystkich

    agula24 i Bartoszek (28.05.03)

    #311459

    Anonim

    Re: Co z Weronką

    Witajcie
    Aż mi wstyd za moje zaniedbanie forum… dopiero po wiadomości od Aguli dotarlo do mnie jak bardzo bardzo dawno nie odwiedzalam Was. To nie znaczy, że zapomniałam, bo naprawdę bardzo często o Was myślę i tesknię za codziennymi odwiedzinami. Mam okropne urwanie głowy z nakuką i właściwie kazda wolną chwilę od zajmowania sie Krzysiem poświecam na pracę :((( Mam już naprwdę dość, po nocach już mi się śnią te wszystkie symbole i prgamy..fuuuu… całe szczescie ze Krzyś mimo, że jest wiercioszek i ciekawska dusza , pozwala mi na pracę..niestey nocki nie przespane (z powodu prcay a nie Krzysia 😉 )i w dodatku przyplątało mi się jakieś paskudne zakażenie i od kilku tygodni faszeruję sie lekami…z przytulanka dalej nic :((((…ech…ale marudzę…już dość…

    Musze uciekać na karmienie… Bardzo bardzo dziękuję za pamięć…to bardzo miłe i od razu wracają mi siły i wiara w to, że za jakiś czas uda mi się odetchnąć… w poniedziałek jadę na uczelnię pokazac promotorowi to co mi sie udalo zrobic i planuję jeden dzien odpoczynku od spraw uczelnianych… i niech się dzieje co chce, ale i tak zajrzę tu…

    jeszcze raz dzięki za pamięć…całuski!!!

    Weronka z Krzysiaczkiem 9.6.03

    #311460

    Anonim

    Re: Co z Weronką

    Witaj Aguś

    dzięki za smski. Dopiero po wiadomosci od Ciebie otrzeźwialam ze dawno tu nie zajrzalam… mam nadzieje ze na spotkanie w Katowicach dotrę, bardzo chcę się spotkać z Wami wszystkimi.
    Pozdrawiam

    Weronka z Krzysiaczkiem 9.6.03

    #311461

    Anonim

    Re: Co z Weronką

    Witaj Aniu!!!!

    Jak tam malenka? Mam nadzieje, ze jest spokojniutka. Teraz musze juz uciekac, ale jak tylko dotrwam do poniedzialku to obiecuje liscik. A na forum wrzuce nowe fotki Krzysiaczka.
    Pozdrawiamy

    Weronka z Krzysiaczkiem 9.6.03



    #311462

    Anonim

    Re: Co z Weronką

    hihi..forum faktycznie wciaga;-) nawet jak tu nie zagladam to jestem z Wami myslami. Trzymajcie sie cieplutko.

    sliczna ta Ninka:-))))

    Weronka z Krzysiaczkiem 9.6.03

    #311463

    kika210

    Re: Co z Weronką

    To dobrze że się odezwałaś. pozdrowienia, powodzenia i czekamy na wieści:)

    KIKA210 + Ada 22.05.03r.

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close