cukrzyca w drugiej ciąży

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #55519

    pantera

    Witam mam pytanie.Czy któraś z Was miała w pierwszej ciąży cukrzycę brała insulinę i potem przy drugiej ciązy miała to samo?Bo mi lekrz mówił, że czeka mnie powtórka z rozrywki przy drugim dzieciaczku a że właśnie udało mi się zajść to łudzę się że może jednak nie będzie trzeba się kłuć?Napiszcie jeśli coś wiecie na ten temat.
    Pozdrawiam Kasia Alex i fasoleńka 5 tygodniowa /jeszcze nie potwierdzona przez lekarza bo za wcześnie ale test pokazał 2 krechy!/

    #709146

    asiag

    Re: cukrzyca w drugiej ciąży

    moze nie jestem dobrym przykladem na Twoje pytanie bo jestem z drugim dzieckiem w ciazy w pierwszej wcale nie mialam cukrzycy (8 lat temu ) a teraz niestety skonczylo sie insulina. ale..
    chodzi ze mna do przychodni babeczka ktora w pierwszej ciazy brala insuline a teraz – 39 tc jest tylko na diecie wiec wydaje mi sie ze nie jest powiedziane ze musisz brac insuline. Mi sie wydaje ze to zalezy od lekarzy rowniez …
    Dodam ze ona miala bardzo wysokie cukry w piwerwszej ciazy kolo 200 i wiecej mimo insuliny.
    Jak znosilas pierwsza ciaze i czy dzieciatko urodzilo sie zdrowe..?
    AsiaG i listopadowy Kubuś



    #709147

    pantera

    Re: cukrzyca w drugiej ciąży

    Dzieki.Cukrzyce wykryto u mnie dość późno bo w 7 m-cu i młody miał szmery na serduszku i ma je do tej pory ale taka to już uroda jego serduszka powiedzieli lekarze.Ja podejrzewam że to dlatego ,że za późno zaczęłam się leczyć. Po insulinie ciągle miałam niedocukrzenie i wspominam ten okres paskudnie no ale skończyło się ok.Pozdrawiam u Ciebie tez pewnie bedzie ok.

    #709148

    asiag

    Re: cukrzyca w drugiej ciąży

    takie (dziecinne ) szmery to niegrozna chyba sprawa – echo serduszka pewnie mial robione.
    U mnie cukrzyce wykryli wczesnie na szcescie bo w 17 tygodniu zlecono mi badanie z 50g glukozy ( w rodzinie duzo cukrzykow i dlatego tak wczesnie ).

    Mam nadzieje ze wszystko bedzie u Ciebie dobrze – i nie bedziesz musiala brac insuliny – a swoja droga czemu mialas niedocukrzenia? dali Ci za duze dawki insuliny?..

    AsaG i Kubuś

    #709149

    pantera

    Re: cukrzyca w drugiej ciąży

    Nie mogli dobrac odpowiedniej dawki cukier skakał jak mu się podobało raz ok raz 150 no i nigdy nie byłam pewna czy nie za duż wzięłam tej insuliny i czy nie zjadę… Raz żebrałam na rynku coś słodkiego i jakaś kobiecina dała mi swoją chałwę chciała wzywać pogotowie… Teraz to jest śmieszne ale wtedy to był horror. Od tamtej pory zawsze nosiłam coś słodkiego przy sobie.

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close