Cykl po pigułkach – pomóżcie w rachunkach!

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #66018

    lilianka

    Kurcze, wszystko mi się pochrzaniło. Miesiąc temu odstawiłam pigułki antykoncepcyjne (ciągłe plamienia) i teraz nie wiem jak liczyć cykl. Problem w tym, że ostatnia pigułkę wzięłam 24 kwietnia, a krwawienie pojawiło się 22 kwietnia więc jeszcze w trakcie zażywania. Jego długość i obfitość wskazywałaby na to, że jest to miesiączka (hmmm, trochę nielogiczne) – diametralnie różniło się od plamień. Na dodatek w 13 dniu (licząc od ostatniej pigułki) zżarłam Postinor…nic po nim się nie działo, absolutnie żadnych skutków ubocznych.
    I teraz siedzę, czekam, liczę i myślę.
    Zawsze (przed pigułkami) miałam bardzo regularne cykle co 28 dni.
    Jak teraz to policzyć? Od dnia krwawienia, odstawienia czy jeszcze jakoś inaczej?

    Nic nie kumam z tej matematyki. Pomóżcie w rachunkach, proszę, bo zaczynam mieć przysłowiowego „pietra”.

    Cieplutko pozdrawiam

    Lilianka i Mikołaj (19.06.2004)

    #840934

    lara

    Re: Cykl po pigułkach – pomóżcie w rachunkach!

    ech….mi zawsze lekarz powtarzal, zebym nie liczyla na nic co normalne po odstawieniu pigulek, ze wtedy organizm zaczyna szalec rozpoczyna sie jajeczkowanie lawinacyjne (czy jakos tak;)) i stad sie biora piecioraczki na swiecie…wiec 🙁 juz raczej jedz postinor….ps. po nim nie zawsze sa skutki uboczne wiec nie masz sie co niepokoic z tego powodu. ale szczerze moge Ci tylko polecic wizyte u lekarza bo krwawienie w czasie cyklu chyba nie jest prawidowe! ale nie martw sie-na pewno wszystko jest ok!pozdrawiam!



    #840935

    lilianka

    Re: Cykl po pigułkach – pomóżcie w rachunkach!

    Dzięki!
    Ładnie mnie pocieszyłaś tymi pięcioraczkami
    Masz rację chyba się “przelecę” do lekarza.

    Dzięki za pomoc

    Pozdrawiam cieplutko

    Lilianka i Mikołaj (19.06.2004)

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close