Cykle po pigułkach

Oststnią pigułkę wzięłam 20 stycznia okres dostałam 6 lutego wyglądał normalnie obfite krwawienie ,ból podbrzusza .Pomiar temperatury wykazał spadek a pożniej wzrost temperatury 19 lutego i podwyższona temperatura utrzymuje sie do dzi okres powinnam dostac 5 lutego.Czy cykl po pigułkach moze sie pezedłużyc.

9 odpowiedzi na pytanie: Cykle po pigułkach

orange2004-03-04 09:41:02

Re: Cykle po pigułkach

Z tego co wiem wahania długości cykli po pigułkach są sprawą indywidualną. Moim koleżankom po kilku latach brania pigułek cykle osiągały rozpiętość od 30u do czasem 40-u dni…

Mi dla odmiany, po odstawieniu po 3 latach Cilestu cykl się wyregulował do +- 1 dnia (mimo częstcyh zmian stref klimatycznych)…

Pozdrawiam ciepło!
Orange

_________________________________________
Zaczynamy od kwietnia 🙂

kmoni2004-03-04 10:54:13

Re: Cykle po pigułkach

cześć
ja brałam tabletki tylko 3 miesiące, przestałam kilka dni przed Tobą, a na @ po cyklu musiaam czekać 45 dni, już sobie zdażyłam nadziei narobić, ze jestem w ciaży, bo miałam temp wyzsze niż dawniej i kilka innych objawów, ale @ sie jednak pojawiła
możliwe, że u Ciebie jest podobnie
pozdrawiam cieplutko

mk
2 cykl starań

lidus2004-03-04 11:30:33

Re: Cykle po pigułkach

Mnie po pigułkach cykle sie nie wydłuzyły. Ja przed staraniami zrobiłam bowiążkowo badania, żeby mieć pewnośc, że wszystko w porządku. Badania mogłyby odpowiedziec na pytanie dlaczego cykle są inne długości.

Lidek mama Maćka ur.08/06/2001
aniołek IX 1996
aniołek XI 1997

kmoni2004-03-04 11:36:10

Re: Cykle po pigułkach

cześć, czy możesz mi powiedzieć jakie konkretnie badania zrobiłaś?? moj poprzedni lekarz nie raczył mnie wysłać na żadne badania, stwierdził, ze zaczniemy się martwić jesli po kilku miesiacach starań nic się nie uda, a teraz zmieniłam lekarza na prywatnego i ta pani powiedziała że najpierw musze mieć monitoring cylku, jakie jeszcze badania powinnam zrobic?
pozdrawiam cieplutko

mk
2 cykl starań

bramka2004-03-04 12:19:37

Re: Cykle po pigułkach

marcia,
Najgorsza rzecza jaka mozesz w tym momencie zrobic to zaczac sie stresowac, bo to moze byc powodem opozniajacej sie jeszcze bardziej @. Nieregularne cykle po odstawieniu pigulek zdarzaja sie bardzo czesto i wcale nie musza oznaczac zadnych problemow. Juz sie naprawde naczytalam na ten temat mase, bo miesiac temu tez @ mi sie spoznila chociaz piguly odstawilam we wrzesniu ubieglego roku. To naprawde bardzo powszechne i nie przejmuj sie. Mnie sie w zeszlym miesiacu spoznila o 6, albo nawet 8 dni (zalezy jak liczyc) a w tym miesiacu juz jestem w ciazy 🙂
Wiec moze bez przesady, bez paniki, daj szanse swojemu organizmowi samodzielnie wrocic do naturalnego rytmu.

Pozdrawiam
Bramka

marcia772004-03-04 13:20:28

Re: Cykle po pigułkach

Dzieki za odpowiedzi i pozdrowienia .Badan specjalnych nie robiła tylko cytologie wyszła jedyneczka .Lekarz poeiedzial ze jak cos bedzie nie tak z cyklem i miesiaczka to wtedy bedzie robił USG .POZDRAWIAM

marcia772004-03-04 13:21:11

Re: Cykle po pigułkach

Dzieki za odpowiedzi i pozdrowienia .Badan specjalnych nie robiła tylko cytologie wyszła jedyneczka .Lekarz poeiedzial ze jak cos bedzie nie tak z cyklem i miesiaczka to wtedy bedzie robił USG .POZDRAWIAM

marcia772004-03-04 13:21:24

Re: Cykle po pigułkach

Dzieki za odpowiedzi i pozdrowienia .Badan specjalnych nie robiła tylko cytologie wyszła jedyneczka .Lekarz poeiedzial ze jak cos bedzie nie tak z cyklem i miesiaczka to wtedy bedzie robił USG .POZDRAWIAM

lidus2004-03-08 15:04:03

Re: Cykle po pigułkach

Z badań moim zdaniem obowiązkowych to hormony /progesteron, prolaktyna, testosterion, estradiol/, choroby odzwierzęce /toksoplazmoza, cytomegalia, posiem w szyjki, chlamydia, nasienie, mocz, morfologia, szczepienie na żółtaczke i różyczkę. Dziwi mnie, że lakrze na swtepie nie zlecaja żadnych badan, jak mozna zaczodzić w ciąże nie wiedząc czy te podstawowe rzeczy sa w normie.
Poza tym zachęcam do lektury działu planowanie ciąży na stronie głównej, tam sa informacje co badać
[Zobacz stronę]
strasznie mało osób czyta te informacje /tak mi się wydaje/
pozdrawiam

Lidek mama Maćka ur.08/06/2001
aniołek IX 1996
aniołek XI 1997

Znasz odpowiedź na pytanie: Cykle po pigułkach?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
Czy dziecko może się samo zagłodzić?
Mam problem - jak w tytule. Emiśka nie chce jeść. Idą jej zęby (jeden już ma drugi w trakcie) i strasznie się ślini, ma alergię pokarmową (ohydne kupki, lekka sraczka).
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
alergia leczona homepoatią
co o tym sadzicie? [b]Anies i Wojtuś (23.07.2003)[/b][img]http://foto.onet.pl/upload/31/88/_203347_n.jpg[/img]
Czytaj dalej