Czemu te zabawki są takie drogie :(

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #20480

    agus-25

    Zaplanowałam kupić synkowi jakąś fajną zabawkę, aby wydawała jakieś dźwięki i aby miała wiele ciekawych elementów. Chodziłam po sklepach i się załamałam. CO ZA CENY!! Czy Ci producenci naprawdę nie potrafią zrobić czegoś tańszego, oczywiście nie kosztem funkcjonalności i bezpieczeństwa zabawki ?? Oczywiście upatrzyłam sobie zabawkę, która jak mam nadzieję spodoba się mojemu dziecku i będzie mu służyć przez jakiś czas, ale tak naprawdę to chciałam mu kupić parę fajnych zabawek, ale bym chyba musiała co najmniej sprzedać samochód ;))) I mam pytanie w sprawie tej zabawki, można ją zobaczyć na stronie http://www.tanimarket.pl/produkt.php?cPath=1_30&products_id=717 czy ktoś ma takieś cudo i czy jest faktycznie dość dobre, bo nie wiem czy może lepiej kupić coś innego?? Mata raczej odpada bo tak naprawdę to nie mam gdzie tego trzymać 😉

    Agus i Kamilek (24.03.2003)

    #284674

    lea

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    Wygląda fajnie, na mojej macie, a raczej w załaczniku do niej reklamują to jako nowośc, wg mnie jest fajne, bo na długo starcza i ma te wazne elementy…
    choć mata nie jest wg mnie duża i łatwo ją przechowywać złożoną na noc ją złożyłam (a włąsciwie mąż, któremu się mata ku memu zaskoczeniu spodobałą, wierzyc mi sie nie chce, widział cene, zapłacił i nadal mu sie podoba! szok..)
    zabawki drogie a u mnie w dodatku ich nie ma i kupuję w necie w ciemno bez obejrzenia, nie jest to miłe czy wyggodne 🙁
    jesli kupisz tę zabawkę, koniecznie nam o niej na forum opowiedz…

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #284675

    nikola15

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    Wygląda bardzo ciekawie,jest dość droga ale będzie służyć dziecku aż do 24 miesiąca,na twooim miejscu bym kupiła.
    Dagmara i Oliwia ( 7 m )

    #284676

    o-d

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    Ja widziałam ją „na żywo” w sklepie – jest naprawdę fajna.
    Cena odstrasza!
    Może poszukaj jeszcze w innych sklepach, może będzie taniej??

    Ola+Staś+Tadzio+Basia

    #284677

    ani-ani

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    Boże… tyle kasy?!!!!!!!!!!!!! W moim przypadku raczej by odpadało (za drogo). Ale wygląda ciekawie i gdybym miała taką gotówkęto chyba bym się skusiła 🙂

    Ani_ani i Izunia-Kropunia ( 10 m-cy)

    #284678

    Anonim

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    No rzeczywiście super! A swoją drogą to myślałam, że ja Oli kupuję drogie zabawki… Szczerze mówiąc to po prostu nie miałabym na nią kasy, zresztą teraz rozglądam się już za krzesełkiem i jak mi dziewczyny piszą, dobrze, że tak wcześnie, bo kupę kasy na nie potrzeba!

    Pozdrawiam ciepło (Jak na razie Ola zabawkami z Tiny Love niestety nie chce się bawić, a tyle dałam na nie kasy 🙁

    Mama Oli (20.03.03)



    #284679

    julia

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    moim zdaniem nie warto
    zauważyłam że dziecko bawi sie z równym zainteresowaniem zabawkami za 5zł jak i za 250zł
    przynajmniej Ignaś tak robi

    ma masę zabawek, głównie prezenty
    większość grające i drogie
    a bawi się najlepiej gumową piłeczką za 2zł (rzuca ją i za nią leci) i dużą piłką plażową za 8zł (kolorowa)
    poza tym uwielbia takie nakładane kolorowe „obważanki” na patyk 15zł

    żółw Tiny Love 85zł , grające zoo 160zł – leżą zaponiane w kącie

    Inaśkowa mama(9m)

    #284680

    lea

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    Swoją drogą – racja… już pisałam, Mateuszek i tak najwierniejszy jest łańcuszkowi od smoczka 😉

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #284681

    callipso

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    …wyglada fajowo ale cena rzeczywiscie spora…z drugiej strony za takie wielofunkcyjne zabawki trzeba chyba tyle zaplacić…ja ostatnio szukam pluszowej zabawki, która jak sie pacnie to będzie grała….i pomyślec, ze póki co Igor najbardziej lubi wiatraczek z odpustu za 3 zł :)))

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #284682

    Anonim

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    dokładnie – u nas furrore robi zaje….kolorowa, plastikowa grzechotka canpolu za pare złotych…ważne że zarówiaste kolory i głosno „hałasuje” -grzechocze.
    Poza tym już pisalam Ricie na prv – karuzelka z canpolu – 53 zł – rewelacja, tylko trzeba poszperać w tych karuzelkach, zeby wybrać ładne zabawki na niej, bo niektóre „straszą”.
    I mam grająca gruszke canpolu – 35 zł – niezastapiona na spacerkach (ładnie gra i jest kolorowa )

    Bruni i Filipek



    #284683

    cszynka

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    NIe ryzykowałabym. Moim zdaniem zbyt droga. Z dziećmi tak jest, że najpierw szaleją za zabawką (często w sklepie, albo dzień w domu)a potem taki sprzęt kurzy się w kącie. Faktycznie dzieci najbardziej doceniają proste zabawki. A jeżeli chodzi o zabawki canpola to jestem z nich bardzo zadowolona, bo i cena przystępna i pomysłowość też niezła. A nie tylko zabawki tej firmy są ok ale i inne sprzęty dla maluszka.

    cszynka i Olcia (06.01.2003)

    #284684

    kiuik

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    to co lea? kupilysmy sobie po macie? ;)))))))))

    kiuiczycaZjasiemUboku (21.02)
    http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=7702&q=yahoo&k=2



    #284685

    lea

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    No tak kiuiczku, ale czemu tylko po jednej, dla mężów nie starczy 😉
    a serio to mały jak na to że nie łapie sam to matą jest zainteresowany, wczoraj niby nic niby nic, ale jak go karmiłam to nie chciałjesc tylko do maty sie odwracał… uważam, z ejest fajna, tym bardziej, że ma lusterko
    tylko zamierzam do niej dorobić dwie rzeczy, na pewno u góry przyszyję słoneczko na rzep (jak tylko uda mi sie je zrobic)

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #284686

    agus-25

    KUPIŁAM 😉

    Dzięki za rady, ale zaszalałam i kupiłam , pewnie później i tak będzie leżeć w kącie ale jak narazie synek jest zachwycony, gada do niej i kręci kółeczkiem. A na coś tak drogiego skusiłam się tylko dlatego, że dostał pieniążki na chrzcinki a na fotelik i chuśtawkę jeszcze za wcześnie (zresztą z reszty pieniążków i tak na nie wystarczy). A wolałam mu kupić jakąś zabawkę niż jakiś drogi ciuszek z którego i tak za miesiąc wyrośnie. Według mojej oceny zabawka jest całkiem niezła, gra, ma ludka który wyskakuje i się śmieje, lusterko, piszczyk, oraz dużo przycisków i pokręteł. Oczywiście cena też jest niezła, ale cuż mamusia musi rozpieścić synka ;)) A jak mu się znudzi to się sama będę bawić :))))

    Agus i Kamilek (24.03.2003)

    #284687

    agus-25

    Re: Czemu te zabawki są takie drogie 🙁

    Nad matą się też zastanawiałam, ale musiałabym ją zbyt często prać, bo mam kota w domu i on się zawsze kładzie na tym na czym mu nie wolno 😉 A jakbym rozłożyła taką matę to zajęłaby mi większą część pokoju 🙂

    Agus i Kamilek (24.03.2003)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close