czopki p. goraczkowe i biegunka

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #29572

    anet

    czy po czopkach przeciw goraczkowych moze pojawic sie biegunka??? jesli tak to ile moze trwac?????????
    Agniesia miala 3-dniowke, wiadomo goraczka, pediatra zalecil czopki – brala je co 4-6 godzin, w sumie przez te 3 dni wziela 8 czopkow W sobote bylo po goraczce, jest wysypka o.k, w niedziele – biegunka, dzwonie do pediatry ktory stwierdza ze tak moze byc po tych czopkach bo podrazniaja jelito – dobra nie panikuje, poniedzialek-spoko schodzi wysypka, dzis – biegunka, pediatra dalej zaleca lakcid, ile to moze trwac??? czy to od tych czopkow??? Agniesia czuje sie dobrze, brzuszek raczej ja nie boli, ma b dobry apetyt wiec to nie zatrucie, co robic??? Czy zmienic pediatre natychmiast, czy dalej nie panikowac???
    Juz nic nie wiem!!!

    Aneta + Agniesia (7.07.2002) + ? (17.01.2004)

    #390578

    kinga10

    Re: czopki p. goraczkowe i biegunka

    na moj gust to nie panikowac-jesli dziecko dobrze sie czuje ma apetyt,to zadna tragedia sie nie dzieje.Biegunka moze byc po czopkach,moze tez byc reakcja organizmu na przebyta chorobe,albo jedno i drugie naraz.Dawaj duzo pic/przystawiaj czesto do piersi(niepotrzebne skreslic) i obserwuj czy nie ma objawow odwodnienia-suche sluzowki,niepokoj,ogolny stan sie pogarsza,itd
    A jak nie ustapi ,to przy okazji rozmowy z lekarzem zapytaj,czy mozesz podac Smecte-to dobry srodek przeciwbiegunkowy.Zycze zdrowka

    KINGA+Daniel+Marysia+Pawelek

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close