*** CZTEROLATKI ***

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #77778

    fresz

    Witajcie !!!

    Czy są na forum czterolatki ??!!

    Mamy wszystkich czterolatków podzielcie się informacjami na temat swoich pociech !!! Jak się rowijają, czy chodzą do przedszkola, co potrafią i w ogóle jakie są !!??
    ———————————————————————–
    Zacznę od swojej pociechy !!!

    Mój Kochany synek Kuba skończy cztery latka w październiku.

    Od roku chodzi do przedszkola. Podobno wygląda na bardzo grzecznego chłopca, ale uwierzcie mi potrafi dać popalić. Ma swoje zdanie i czasami odpowie nam w taki sposób, że na głowie aż się włos jeży !!! Potrafi strasznie się buntować i złościć, ale są dni gdy cały czas powtarza, że nas kocha, wówczas przytula się i ” cycusia” !!! KOCHAMY GO PONAD WSZYSTKO !!!!!
    W Lipcu Kubuś zostanie STARSZYM BRATEM !!!

    Pozdrawiamy Ania & Kuba

    #1042101

    piatka

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Moja Emilka 1 maja kończy 4 latka. 🙂 Zastanawiam się co jej kupić na razie na prezent…

    Natalka [ 3.11.2000r.]
    Emilka [ 1.05.2002r.]
    Wiktoria [ 15.10.2003r.]
    Ludzik [ 30.11.2006r.]



    #1042102

    adda

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Moja Lila będzie miała w lipcu 4latka, jak to zleciało

    od września chodzi do przedszkola, jest dzieckiem z tzw „trudnym temperamentem” . Obecnie na etapie: nie sce, nie teraz, nie będę, nie mogę, nie lubię itd itp zgroza…. szkoda gadać, ale czasami jest nawet oki

    pozdrawiam
    ADDA i…

    LILIANA 4.7.02 MALWINKA 5.10.05

    #1042103

    cat

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Łukasz skończy 4 lata w grudniu.
    Od września zeszłego roku jest w przedszkolu, gdzie jest jednym z najmłodszych dzieci w grupie. Ale daje sobie świetnie radę!

    #1042104

    dronka

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Karolinka skonczyla 4 latka w styczniu.
    Jest bardzo zywa, otwarta i przyjacielska, choc czasem przez pierwsze minuty w nowym towrzystwie lekko niesmiala. Ale juz po chwili wiedzie prym i wspaniale potrafi sie bawic czy to z mlodszymi czy starszymi dziecmi.
    Jest tez bardzo uparta, pyskata i potrafi dobitnie wyrazac swoje zdanie, a w szczegolnosci swoje niezadowolenie.
    Potrafi fajnie bawic sie sama, choc czesto bywaja tez dni ze straszliwie sie nudzi i „nie chce” jej sie samej bawic. Najbardziej lubi sie bawic w lekarza- czyli leczyc babcie i dziadka czym popadnie, lubi tez odgrywac bajki, bawic sie w „rozmowy w toku” i roznego rodzaju odgrywanie scenek z zycia. Uwielbia sie tez przebierac. No i oczywiscie lalki Barbie sa niezastapione. Starsznie lubi tez „czytac” ksiazeczki (tzn.gdy ktos jej je czyta), ulubiona seria to te o Franklinie.
    Od miesiaca chodzi 3x na tydzien na zajecia cos ala polskie przedszkole- troche zabawy, troche nauki, troche rytmiki. I juz mozna zauwazyc ze bedzie z niej zdolny leniuszek, bo niestety ale nie za chetnie odrabia „zadania domowe” i czesto robi je byle jak byle odbebnic.
    Ale jak sie przylozy to np. pisanie literek po sladzie wychodzi jej naprawde ladnie 🙂
    To tak w skrocie, bo i ja tez moglabym tak pisac i pisac….

    Iwona, Karolinka i Natalka

    #1042105

    mariola71

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    ZUZIA skończy 4 latka 24 czerwca.Gdy miała 2,2 lata poraz pierwszy przekroczyła próg przedszkola.Chodzi do niego bardzo chętnie i uwielbia swoje panie.
    ZUZIA ma starszą siostrę PATRYCJĘ ( 10 LAT ) ,z którą bardzo lubi się bawić , a właściwie jej przeszkadzać.
    Jest bardzo radosnym dzieckiem , często rozbraja nas swoimi powiedzonkami. Bywa też bardzo uparta.Ostatnio ma trudny okres i potrafi wrzeszczeć i beczeć o byle co.
    Tak poza tym rozwija się bardzo dobrze , chętnie uczęszcza na zajęcia z rytmiki , lubi tańczyć , śpiewać , lubi też rysować ,lepić i wszystkie prace manualne. Jeżdzi na rowerze , ale na 4 kółkach.Dzięki stosowaniu w przedszkolu wczesnej nauki czytania wg Majchrzak Zuzia zna wszystkie litery i czyta proste słowa ( szkoli ją też starsza siostra) .
    Bardzo ją wszyscy KOCHAMY , tym bardziej , że była bardzo wyczekiwanym dzieckiem.
    MARIOLA

    [obrazek][URL=http://img223.imageshack.us/my.php?image=wadysawowo20051644vx.jpg][IMG][/obrazek]



    #1042106

    mariola71

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    A to Zuzka w całej okazałości.
    MARIOLA

    #1042107

    pati7

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Mój synek w kwietniu skończył cztery latka i jest naprawde kochanym urwisem. Czasami jest słodziutki i bardzo grzeczny, ale czasami to umie pokazać rózki. Uwielbia bawić się z dziećmi, ale sam też bardzo ładnie się bawi. Interesuje go wszystko – literki, cyferki, roślinki i niestety komputer.
    Mój mąż mówi, że to jest mamy cycuś. Uwielbiam jak przychodzi i się przytula, daje buziaczki i mówi, że nas bardzo kocha.
    Szczególnie interesują go wszelkie śrubki i narzędzia – oczywiści te prawdziwe. Najlepszą wycieczką dla niego jest odwiedzenie skelpu z narzędziami. Uwielbia także wojsko w wszelkiej postaci – pewnie dzieki temu, że obydwoje z mężem pracujemy w wojsku. Pewnego dnia musiałam go zbrać do pracy i potem opowiadał o tym wszystkim napotkanym znajomym.
    Od pewnego czasu prosi nas o dzidziusia i ciągle się wypytuje skąd biorą się dzieci i kto mu urodzi braciszka. Chyba musimy pomysleć powaznie o jego rozmyślaniach i zrobić mu prezent : )

    #1042108

    fresz

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    A ZDJĘCIE SYNUSIA ???

    Proszę się pochwalić !!!! No i oczywiście postarać o rodzeństwo

    #1042109

    pati7

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Oto mój kochany Mateuszek.
    I jak?
    A rodzeństwo napewno bedzie, ale to przyszłym roku. Czekam,aż w pracy dostane umowe na stałe, aby miec macierzyński.
    Straszne to jest, ale niestety prawda.Ja to bym chciała nawet juz, ale niestety. Wiem, że jestem okropna, bo chce wykorzystac pracodawce, ale cóż mam zrobic? Takie życie.



    #1042110

    fresz

    Re: *** CZTEROLATKI ***

    Nie czuj się winna, oni czasami tez nas wykorzystują !!!

    Pozdarwiam Ania & Kuba & Lipocowy Marcelek

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close