Czy jest to możliwe

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #8905

    piotr01

    W trakcie przyjmowania Mercilonu moja partnera zatruła się i wymiotowała. Niestety dzien wcześniej doszło do pełnego stosunku. Następna tabletka został przyjęta na drugi dzień czyli po 24 godzinach. Miesiączka pojawiła się regularnie po 10 dniach. Po kolejnym cyklu przyjmowania tabletek ponownie miesiączka pojawiła się regularnie, lecz na drugi moja partnerka zasłabła i zaczęło robić jej się słabo. W tym czasie zaczęła równiez przyjmować antybiotyk, ponieważ dostała infekcji grypy. Czy jej stan moze wskazywać na to że jest w ciąży?

    #148064

    ankalenka

    Re: Czy jest to możliwe

    czy nie prościej zrobić test ciążowy? kosztuje ok. 15 zł a odpowiedź jest w 5 minut.. to co opisujesz to mogą być objawy grypy i stu innych rzeczy. test „sikany” to to co polecam.
    Anka.



    #148065

    gosow

    Re: Czy jest to możliwe

    Oczywiście najprościej zrobić test i nie zamartwiać się
    Gosia

    #148066

    gosik

    Re: Czy jest to możliwe

    Z tego co wiem, antybiotyki osłabiają działanie tabletek anty. Moja znajoma przyjmując jedno i drugie zaszła w ciążę. Ale to się naprawdę zdarza rzadko..

    #148067

    kasienka-171

    Re: Czy jest to możliwe

    szczerze mówiąc czytałam, że jeśli ma sie takie obiawy jak Twoja partnerka to oznacza to, że poprostu powinna zmnienić tabletki antykoncepcyjne, bo widocznie aktualne jej nie odpowiadaja.A branie antybiotyków osłabia działanie tabletek antykoncepcyjnych 🙁 No, ale jeśli chodzi o to czy jest możliwość, zeby była w ciąży to lepiej zróbcie test i bądźcie spokojni, bez paniki 😉 pozdrawiam
    Kasieńka

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close