czy juz moge sie cieszyc

dziewczyny wczoraj bylam u lekarza bo w tym cyklu mam byc stymulowana clo+menogon +gonal ,wiec poszlam po recepty ale takze wspomnialam ze w sobote mialam takie silne bole podbrzusza poprostu jakby mi cos w brzuchu przeszkadzalo nie moglam chodzic ani siedziec a juz nastepnego dnia po przytulanku to myslalam ze brzuch mi peknie wiec pomyslalam ze to sa jakies torbiele po menogonie pan doktor zrobil mi wczoraj usg i powiedzial ze widzi pecherz ciazowy zaraz na miejscu zrobili mi test ale niestety wyszedl negatywny (kazal sie tym nie przejmowac bo to jeszcze przed terminem miesiaczki o godz16) badam mnie rowniez recznie i tez stwierdzil ze macica jest miekka Bardzo mnie zaskoczyl tym stwierdzeniem bo w tym cyklu mialam nie miec owulacji jak bylam na usg w11dc to pecherz mial tylko 12 mm i pan doktor stwierdzil ze w tym cyklu owu nie bedzie i w przyszlym miesiacu dajemy wieksza dawke.Dziewczyny nie wiem czy powinnam sie juz cieszyc bo ja zadnych objawow ciazowych nie mam piersi mnie nie bola no moze troszke dzis boli mnie brzuch po tym wczorajszym bad a @ powinnam dostac 27 wiec jeszcze ze 2 dni niepewnosci a tak bardzo bym chciala zeby ta fasolka juz ze mna zostala .jak myslicie czy moge sie juz cieszyc ja chyba dzis zwariuje bo co chwile chodze do ubikacji i sprawdzam czy czasem nie dostalam @.Jesli moja ciaza okaze sie prawda to cuda sie zdarzaja.Przepraszam ze troszke zagmatwalam tego posta ale jestem dzis bardzo rozkojarzona i nie wiem co o tym wszystkim myslec .Pozdrawiam

22 odpowiedzi na pytanie: czy juz moge sie cieszyc

petervdo Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Życzę Ci z całego serca i ze wszystkich sił aby to była fasolka i żeby została w Twoim brzusio przez następne 9 pięknych miesięcy. Trzymaj się!
Natalia

basiczek Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Trzymam za Ciebie mocno kciukasy….aby to była fasoleczka :))))))))))

Pozdrawiam

Basia+Filipek 4 latka+starania od lutego 04

biadolik Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Trzymam kciukasy, żeby to była fasolka!!!
Odezwij sie jak się upewnisz.
Biadolik

mika7 Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

zaciskam mocno kciuki, nie denerwuj sie co ma byc to bedzie. A my mocno trzymamy i czekamy na wiadomosci. Trzeba byc dobrej mysli:::)))) a bedzie dobrze
pozdrawiam

ania

elpio Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Zdarzają się, zdarzają – i życzę Ci takiego cudu, pozdrawiam, Elwira

jaewa Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Ja tez zycze, zeby to bylo TO.

EwA

zabulijka Dodane ponad rok temu,

TAK!!

Nie żebym wiedziała na 100%, ale ciesz się, chociaż może ostrożnie!!! Widzisz, a nie mówiłam??? :)))Straaaasznie się cieszę (mnie to mniej emocji na pewno kosztuje) dla Ciebie! Jejku ale by było fajnie!! Serdeczne pozdrowionka

starania wciąż radosne 5 raz

wiewiora Dodane ponad rok temu,

dziewczyny jestescie super

dziewczyny jestescie poprostu wspaniale jest mi ogromnie milo ze trzymacie za mnie kciuki,@ nadal nie ma zastanawiam sie czy brac dalej duphaston czy odstawic i poczekac ze 4 dni czy @ nie dotrze sama nie wiem co robic brzusio od czasu do czasu pobolewa choc wczoraj bolal mocniej nawet co chwilke chodzilam i sprawdzam czy ta wstretna @ nie nadeszla bo robilo mi sie bardzo mokro ale to byl tylko sluz taki bialy ,dzis tego sluzu jest znacznie mniej i brzusio mniej boli ale chyba zaczynaja mnie bolec piersi a moze to tylko sugestia jak dotykam piersi mnie nie bola ale jak sie poloze jakos nie wygodnie to mnie pobolewaja,Dziewczyny jak ja bym chciala zeby to sie juz wyjasnilo a jesli to nie fasolka to co w takim razie widzial pan doktor na usg i jeszcze mam pytanie kiedy moge robic test mysle ze jesli owu byla to ok 17-18dc

Edited by wiewióra on 2004/06/27 21:35.

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Wiewióra! Nie wiem, czy mnie kojarzysz, ale ja Ci juz od dawna kibicuję 🙂 Ależ by było super, jesli sprawa sie potwierdzi! A skoro lekarz zobaczył pęcherzyk, to właściwie czemu nie miałoby tak być! Pamiętaj, ze możesz oznaczyć hcg lub beta hcg z krwi, ten test jest najczulszy. W niektórych laboratoriach można dostać wynik tego samego dnia, czasem nawet po dwóch godzinach. Trzymam kciuki, żeby to była prawda 🙂 Nie odstawiaj duphastonu póki co, dzidziusiowi nie zaszkodzi branie, a nie wiem, czy można nagle odstawiać będąc w ciąży.
Pozdrawiam, daj znać koniecznie, jak już coś się potwierdzi, Agata

miyu Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny jestescie super

zawsze mnie coś w weekend omija no …. 😉
a nie mówiłam że te boćki to tak nie na darmo latają ! ;-)))
Kochana, nie przejmuj się niedostatkiem objawów bo ja też prawie nic nie miałam (tylko 4 dni pobolewania brzucha i 2 dni wrażliwych piersi) – a co do białego śluzu to mam go od jakiegoś czasu nawet w nadmiarze więc to u Ciebie tez dobry znak 🙂
a test obstawiałabym w 31- 32 dc – no ale tak czy inaczej lekarz COŚ już jednak widział – nie wiem czy jest coś innego co można by pomylić z pęcherzykiem ciążowym 😉
trzymam kciuki w każdym razie, mam nadzieję, że dzisiaj nadal nie ma @ i w końcu będziesz mogła cieszyć się bez przeszkód :-)))
niech żyją bociany ! 😉

Miyu i ….

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Wiewióra czekam na wieści i mocno zaciskam kciuki aby się udało

28 cykl,[Zobacz stronę]

wiewiora Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

melduje ze @ nadal nie mam ,tescik mam zamiar robic jutro i objawow oprocz sluzu tez nie mam zadnych, oczywiscie jakbym zaczela sie dopatrywac to znalazla bym ich cala mase ale narazie zyje nadzieja tylko ciekawe jak dlugo.Caluski

wiewiora Dodane ponad rok temu,

dziekuje

Aggulko bardzo dziekuje za kibicowanie i oczywiscie ze cie pamietam ,mam nadzieje ze sprawa wyjasni sie juz na dniach oby byla zakonczona pozytywnie.Zycze ci usmiech na codzien

ami7 Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Wiewióro….trzymam kciuki baaaardzo mocno…..

ami7
[Zobacz stronę]

basiczek Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

Trzymam kciukasy za jutrzejszy teścik :)))))))))))))

Basia+Filipek 4 latka+starania od lutego 04

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: czy juz moge sie cieszyc

no wiewióra- pokaż nam jak to się robi!!! :))) trzymam za ciebie!

Ania
[Zobacz stronę]

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: dziekuje

Wiewióra trzymam kciuki za Twoje II krechy

28 cykl,[Zobacz stronę]

lagu Dodane ponad rok temu,

Czekamy na wynik testu !!!

Heh hej !
jak poranne testowanie !!! ????
moze jesteśmy świadkami cudu u Ciebie !!
pisz szybciutko bo już nas ręce od kciuków bolą !!
pozdrawiam !

wiewiora Dodane ponad rok temu,

wynik ujemny ale @ nie ma nadal

juz po tesciku i niestety wynik ujemny ale @ nie mam nadal chyba przestane sie łudzic ze to fasolka ,to 31 dc mysle ze 13 dni po owulacji wiec juz test powinien wyjsc ,zastanawia mnie jedno co w takim razie widzial lekarz na usg,narobil mi tylko wielkiej nadzieji mam dzis dola i chetnie zaszyla bym sie tam gdzie mnie nikt nie znajdzie a juz tak po cichutku sie cieszylam.Dziekuje Wam za kciuki wiem ze bardzo bola Was rączki ale niestety w tym cyklu bociany jednak mnie ominely a tak bardzo bym chciala juz zaczac nowy cykl zeby dalej probowac.Jednak cuda mnie nie dotycza

basiczek Dodane ponad rok temu,

Re: wynik ujemny ale @ nie ma nadal

A może teścik był za wcześnie robiony?….mam nadzieję że tak i ja dalej trzymam za Ciebie kciuki 🙂

Buziaczki 🙂

Basia+Filipek 4 latka+starania od lutego 04

kim Dodane ponad rok temu,

Re: wynik ujemny ale @ nie ma nadal

Wiewiórko…
Nic sensownego nie mogę Ci napisać, poza tym że wiem co czujesz, bo ja taki dół przeszłam wczoraj, nawet jeszcze dzisiaj czuję się podle. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to fakt, że wiele już się naczytałam na tym forum i nie tylko na tym, że testy nie zawsze wychodzą od razu. Niektórym dopiero II kreseczki pokazały się w 20 po owulacji, a wcześniej były negatywne.
Może warto poczekać, te kilka dni, nie robić zadnych testów, żadnych badań krwi, przecież jak to ma być fasolka to będzie. Ja wstyd się przyznać, ale ryczałam wczoraj cały dzień, bo beta wyszła ujemna, i niby się aż tak bardzo nie spodziewałam, liczyłam się z tym że nie wyszło. A jednak rozczarowanie zawsze boli..
Życzę Ci z całej siły żeby okazało sie że to fasolka. Nie chcę Cię dodatkowo nakręcać, ale w końcu chyba lekarz coś widział!!!
A jak ma nadejśc cholerna małpa to niech przyjdzie jak najpredzej, bo czekanie jest najgorsze.

Ściskam Cię bardzo mocno!

kim

Dodane ponad rok temu,

spokojnie

Powiem ci, ze ja tez przechodziłam kilka razy takie chece, jak ty.Ale zmieniłam lekarza…bo prawda jest taka, ze ciaże lekarz zobaczy dopiero 2-3 tyg po zapłodnieniu. Wczesniej, to nierealne, ale…….I druga sprawa…mi test pozytywny wyszedl dopiero 19dpo..a robiłam od 12dpo co drugi dzien i nic…a dzis mam 6 letniego syna!!!
Poczekaj jeszcze 2 dni i jak @ sie nie pojawi…zrob kolejny test!!!

Starania o Julke lub Piotrusia.[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: czy juz moge sie cieszyc?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Co myslicie o takim pomysle?
Tutaj w Holandii jest taki zwyczaj, ze jak sie komus urodzi dziecko, to wysyla roznym ludziom (rodzinie, znajomym) takie zawiadomienia - w formie kartek okolicznosciowych - w ktorych, pisze ze
Czytaj dalej
Dla starających się
urlop
Czy pomimo staran planujecie wakacje? o ewentualnej ciazy dowiedzialabym sie 2 dni przed wylotem do Grecji lub Chorwacji. Mam od poczatku lykac duphaston. No i nie wiem czy kupowac wycieczke?
Czytaj dalej